BBWs populairder dan slanke dames?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is absoluut een trend gaande dat een groot deel van de dvp een stuk dikker is geworden de afgelopen jaren, en inderdaad hebben juist deze dames aan klanten geen gebrek!
Geldt zo wel voor de ramen als bij de prive ontvangst.
Dames van tussen de 80kg en 100kg worden vaak als 'wat voller' of 'mollig' betiteld, en dat bij een lengte van 1,60 tot 1.75.
Persoonlijk vind ik het geen vervelende trend overigens, ik bezoek dan ook regelmatig deze dames, en ook nog wel zwaardere.
Neem zelfs nog wel een presentje mee in de vorm van chocolade, en dat wordt altijd zeer gewaardeerd door de dames😉.

Die trend is absoluut zichtbaar!
Ik heb hetzelfde. Hoeft niet dik/bbw te zijn, maar geef mij maar chubby/curvy met wat meer vet/vlees en op de goede plek.
Heerlijk. En het buikje, cellulitis, stretch marks etc. neem ik met alle plezier voor lief!
 
En het buikje, cellulitis, stretch marks etc. neem ik met alle plezier voor lief!
Dat is voor mij wel een afknapper, helaas zie je dat vaak wel te laat,
Ik hou niet van dikke vrouwen, gadver, ik ben geen spekneuker,
Maar als het alleen maar botten zijn vind ik ook niks.
Ik hou vaak van vrouwen met een flinke bos hout, en dat zijn meestal niet de slankste.
 
Dat houd ik niet bij. Ik weet wel een paar dames, die meestal druk zijn, oa Camelia, Paulina, Sonja, Asha Carla/Samantha, maar wat maakt het aantal klanten uit? Sommige dames hebben ook klanten die langer blijven, maar ze hebben dus minder klanten.
 
Die trend is absoluut zichtbaar!
Ik heb hetzelfde. Hoeft niet dik/bbw te zijn, maar geef mij maar chubby/curvy met wat meer vet/vlees en op de goede plek.
Heerlijk. En het buikje, cellulitis, stretch marks etc. neem ik met alle plezier voor lief!
Vet en vlees op de goede plek kan bij mij maar op 1 plek: bij de slager.
En dan in de categorie: spareribs en natuurlijk een goeie entrecôte. Of draadjesvlees, ook lekker.
Achter de ramen is het voor mij afknapper nummer 1.
Maar dat maakt niet uit.
Voor alles is een markt, dus blijkbaar ook hiervoor. 😀
 
Dat is voor mij wel een afknapper, helaas zie je dat vaak wel te laat,
Ik hou niet van dikker vrouwen, gadver, ik ben geen spekneuker,
Maar als het alleen maar botten zijn vind ik ook niks.
Ik hou vaak van vrouwen met een flinke bos hout, en dat zijn meestal niet de slankste.
Om het toch te visualiseren:

Niet mijn ding:
beautiful-skinny-girl-with-a-smile-delicious-picture-id145996817


Ook niet mijn ding:

thin-girl-prefers-healthy-eating-cheerful-young-woman-showing-green-apples-lime-lettuce-to-camera-standing-101119016.jpg


Ook niet mijn ding:

1.jpg




Vind ik helemaal prima:

@thearabianprincess-00140.jpg


Kan er zeker mee door:

7ee69d_0b64e41d2ca540eba8d22052bc3de4f1~mv2.jpg



Perfectie:
232430287_1908611699317159_2408644167041289203_n.jpg


Nadert de grens maar kan nog net:

4c6cefdf15b174d16d8af2b66b2e01b480d4e9c7.jpg


Dit gaat over de grens:

069a747e9d57e9962443dbbd3a3fcaaa.jpg
 
Dus eigenlijk ben je een soort van feeder :)

Overigens is 100 kg bij een lengte van 1.60 niet mollig. Dat is een BMI van tegen de 40, officieel de start van Morbide Obese, dus je mag tijdens de date de AED wel vast klaar leggen uit voorzorg.
Niks aan de hand hoor, ben met dames van 130-140kg geweest (Uma bbw, en Michelle/Sasha bijvoorbeeld) en die hebben het echt niet meteen aan hun hart als ze even wat inspanning leveren hoor😉
 
Er zit wel een wezenlijk verschil tussen de plaatjes van Eagle. De laatste is inderdaad gewoon dik. De voorlaatste is denk ik voor velen ook too much (zo ook voor mij). Die daarvoor hoeft je smaak niet te zijn maar zien er toch verzorgd uit, in ieder geval niet alsof ze de hele dag aan het vreten zijn. Die laatste ziet er uit alsof ze tegenover de Mac woont. Maar nogmaals: smaken verschillen. En dat is maar goed ook.
 
Zoals ik het zie lijkt het voor veel mannen wel oké, zolang het vet maar op de borsten, benen en kont zit. De dames met een gunstige vetverdeling hebben geluk.

Volgens mij zijn er best veel dames die een BBL (brazilian butt lift) laten doen om zo'n figuur te bereiken. Dan verplaatsen ze vetcellen van de buik naar de kont en heupen. Sommige gaan daar heel ver in waardoor ze een sixpack hebben i.c.m. een dikke kont. 😅

Bijvoorbeeld:
https://www.memorialplasticsurgery.com/gallery/case/patient-1533-463/
https://www.memorialplasticsurgery.com/gallery/case/patient-957-453/

Evenveel kilo's vet links en rechts (of iets minder als ze niet al het vet verplaatsen), maar op een gunstigere manier verdeeld.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan