Algemeen BDSM Nederland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo!

Wie kent Goddess Gaby uit Rotterdam?

Ze ontvangt nu in Salon Privé in Amsterdam, waar ze onder andere ook duo sessies doet met Meesteres Vicky.

Hieronder de link naar sexjobs, waar haar active twitterpagina ook op staat.

Ik vind dit een erg mooie jonge Meesteres, maar ik ken haar kwaliteiten niet.
Volgens de website klapjes.nl begon Goddess Gaby eerst met Findom en is ze later Femdom gaan doen in de studio in Amsterdam.

Ook heb ik het idee dat met haar 25 jaar nog ervaring moet opdoen, ze vraagt 50 euro meer dan gebruikelijk. Daardoor twijfel ik toch een beetje.
 
En hoe was je afspraak?
Ik had naar mijn voorgevoel moeten luisteren en mij niet op laten geilen door haar twitter.

Ik dacht deze mooie Nederlandse dame een kans te geven, maar ik had het moeten houden bij de voornamelijk Roemeense Meesteressen en kinkygirls in Amersfoort, Almere en de Geleenstraat in Den Haag.
Die hebben echt meer ervaring en dat merkte ik.

De dame was wel vriendelijk en deed alles wat we hadden afgesproken voor het volle uur.

Het enige probleem is dat ik het gevoel heb mijn portie kink voor deze maand nu niet lekker te hebben gehad, terwijl mijn geld nu al wel uitgegeven is.
 
Laatst bewerkt:
Je moet inderdaad bij de goede dames met goede looks en reputatie blijven. Mijd de kinky en sm dames die alleen op twitter en sexjobs adverteren met vaak vage fotos etc. Is meestal niks, zeker niet als er op de diverse bestaande fora niet meerdere recensies van staan om daaruit ook nog een goed beeld te kunnen halen
 
Je moet inderdaad bij de goede dames met goede looks en reputatie blijven. Mijd de kinky en sm dames die alleen op twitter en sexjobs adverteren met vaak vage fotos etc. Is meestal niks, zeker niet als er op de diverse bestaande fora niet meerdere recensies van staan om daaruit ook nog een goed beeld te kunnen halen
Volledig mee eens ,
Maar spijtig genoeg zullen er altijd dames blijven zijn die er misbruik van maken , dat er mannen zijn die zich op die manier laten vangen
 
Ik volg haar al een tijdje op Twitter, ze intrigeert me. Maar nog nooit met haar afgesproken.

Er is op Twitter een heel leger vaak jonge meisjes actief met Findom, ik heb daar op zich helemaal niks mee en het lijkt voor de meeste gewoon een manier om makkelijk geld te verdienen, je hoeft er betrekkelijk weinig voor te doen anders dan op Twitter op te roepen dat mensen je geld moeten geven, maar tegelijkertijd lijkt het voor een aantal wat meer serieuze dames ook het voorportaal om door te groeien naar meer echt sm werk.

Gaby is zo'n dame die me wel oprecht dominant lijkt en er een passie voor heeft, en die langzaam maar zeker steeds meer opschuift van findom naar echt sm meesteres, maar dat ze in dat laatste nog een hoop ervaring mist geloof ik graag.
 
Ik volg haar al een tijdje op Twitter, ze intrigeert me. Maar nog nooit met haar afgesproken.

Er is op Twitter een heel legeet Findom, ik heb daar op zich helemaal niks mee en het lijkt voor de meeste gewoon een manier om makkelijk geld te verdienen, je hoeft er betrekkelijk weinig voor te doen anders dan op Twitter op te roepen dat mensen je geld moeten geven, maar tegelijkertijd lijkt het voor een aantal wat meer serieuze dames ook het voorportaal om door te groeien naar meer echt sm werk.

Gaby is zo'n dame die me wel oprecht dominant lijkt en er een passie voor heeft, en die langzaam maar zeker steeds meer opschuift van findom naar echt sm meesteres, maar dat ze in dat laatste nog een hoop ervaring mist geloof ik graag.
Ik kan het alleen maar toejuichen dat Gaby van Findom naar Femdom gaat, want ik heb ook niks met Findom.

Persoonlijk had ik toch onderschat hoe belangrijk ervaring is, want ondanks dat het een mooie meid is met een zeker gevoel voor Dominantie, kon ik niet in de flow komen.

Ach ja, dan waardeer ik de ervaren Meesteressen de volgende keer weer meer.
 
Laatst bewerkt:

Iemand ervaring met Luna? Zit in de Geleenstraat.
Ik vind ze een geweldige meesteres , ik kon haar niet weerstaan en zelfs tweemaal op een avond bij geweest , ze heeft ook een prachtige ingerichte kamer
 
Thanks. Geen link naar haar advertentie dus had hem niet gevonden. En er zijn best veel DVPs die Luna heten tegenwoordig...
 
https://www.kinky.nl/advertenties/5313834-luna

Iemand ervaring met Luna? Zit in de Geleenstraat.
Ooit een keer bezocht toen ze er pas was, vond het vrij waardeloos.
Ik vroeg of ik haar kont mocht likken en verder soft kinky, en dat kon zogenaamd, maar toen hield ze haar broek aan want dat was "more exciting", volgens haar :rolleyes:Ja, dan zie je me dus geen tweede keer meer.
 
@Ivy Heb je een link naar je advertentie?
Heb alleen geen specifieke advertentie meer voor het bdsm gedeelte maar mn nummer staat erbij dus kan altijd appen/bellen voor vragen 😃
 
Terug
Bovenaan Onderaan