Recensie Be (Bea?), Oostende, Vooruitgangstraat 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lustforlife

Newbie
24
17/04/22
9
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Ik weet niet zeker welk nummer, volgens google nr 18, als je van de kant van het station de straat instapt de 4de venster (op de rechtse kant natuurlijk ;-))
Ik had deze dame al een paar keer in het oog gehad en vandaag dus binnengestapt. Eerst afspreken: 50 eur voor beffen en neuken. Alles gaat goed, gezellig babbeltje en naar boven. Ik zeg dat ik het rustig aan wil doen. Voor 20 Eur geen probleem, kan dan wat langer als 15 minuten zegt ze. Ik vraag om niet te pijpen, wel haar eerst een beetje met zichzelf bezigzien. Totdaar alles ok. Dan begonnen de kwaaltjes: niet op de benen aaien, want kittelt, borsten niet zien, want dan gaat de lingerie kapot, ook niet te veel aankomen want niet goed voor haar hart (?). Beffen kon ook niet meer. En dan, pakweg 6 of 7 min, gaat ze op de rug liggen en zegt ze dat ik ze kan neuken. Ik wil doggy. Haar engels was opeens niet goed meer. Soit, ik te snel klaargekomen, zij als een pijl uit een boog naar beneden en telefoneren. Ze had door dat ik niet tevreden was. Aangekleed en ook naar buiten. Ik passeerde ze en ze zag er nogal angstig uit. Het is het meisje met de zwarte plakkertjes op haar tepels (op haar kleine borstjes, wat ik normaal gezien graag heb).
En dat ze vooral mijn geld wou.
Mogelijks heeft ze me geholpen van mijn verslaving af te komen. Da's nog iets goeds.
Ik doe (deed) liever de ramen, want dan zie je meteen welke waar je zal krijgen. Mijn vorige bezoeken waren middelmatig tot zeer correct als het op de afspraken aankomt. Maar Be(a) zal van testaankoop waarschijnlijk geen sterretjes krijgen.
Ik kan amper een beoordeling geven, want er is niet veel in huis gekomen van wat afgesproken en gevraagd was.
Herhalingsgevaar: geen. Afkickgevaar: hoog.

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Ik schrijf niet veel reviews en al zeker geen slechte maar ik kan alleen maar bevestigen wat Lustforlife schrijft. Absoluut te mijden meid!

Ik wandelde voorbij dinsdag rond 12u en zag haar zitten op een kussen in de gang van haar bar een sigaretje roken met een dikke jas aan, knikte hallo en ze riep redelijk geil hey baby how are you? Alles leek dik in orde zeker toen ze uit het niets mijn ballen begon te strelen en wat geile praat verkocht. Ik naar binnen en het gezaag begon al direct je kent het wel "better you stay 1 hour baby for 50 extra suck no condom."

Na beetje onderhandelen 150 voor 30 min pzc, nog blijven zagen eerst voor nog 50 meer dan 20 en dan zelfs 10. Terwijl weer mn zaakje strelen en kussen in de nek. Ik kleed me uit, zij houd haar topje aan het was te koud ... En voor ze begon te pijpen "please no touch my head or hair" ....

Pijpen deed ze wel goed en de sfeer leek te beteren voor 2 minuten toch tot ze me vroeg come doggy baby. Dacht ik 50 euro voor 2 min pzc ... Toen heb ik haar gewoon in doggy genomen en mocht wel redelijk doorstoten wel constant vragen you finish you finish? Net als bij Lustforlife na de daad pijlsnel weg met de telefoon in de hand.

Kortom weer een rotervaring in Oostende. Doe ermee wat je wil maar laat je niet verleiden door deze meid! Ik dacht dat dit de Oesterbankstraat 23 was? Het hogere raam met plaats voor 2 dames.

Ik schrijf niet veel reviews en al zeker geen slechte maar ik kan alleen maar bevestigen wat Lustforlife schrijft. Absoluut te mijden meid!

Ik wandelde voorbij dinsdag rond 12u en zag haar zitten op een kussen in de gang van haar bar een sigaretje roken met een dikke jas aan, knikte hallo en ze riep redelijk geil hey baby how are you? Alles leek dik in orde zeker toen ze uit het niets mijn ballen begon te strelen en wat geile praat verkocht. Ik naar binnen en het gezaag begon al direct je kent het wel "better you stay 1 hour baby for 50 extra suck no condom."

Na beetje onderhandelen 150 voor 30 min pzc, nog blijven zagen eerst voor nog 50 meer dan 20 en dan zelfs 10. Terwijl weer mn zaakje strelen en kussen in de nek. Ik kleed me uit, zij houd haar topje aan het was te koud ... En voor ze begon te pijpen "please no touch my head or hair" ....

Pijpen deed ze wel goed en de sfeer leek te beteren voor 2 minuten toch tot ze me vroeg come doggy baby. Dacht ik 50 euro voor 2 min pzc ... Toen heb ik haar gewoon in doggy genomen en mocht wel redelijk doorstoten wel constant vragen you finish you finish? Net als bij Lustforlife na de daad pijlsnel weg met de telefoon in de hand.

Kortom weer een rotervaring in Oostende. Doe ermee wat je wil maar laat je niet verleiden door deze meid! Ik dacht dat dit de Oesterbankstraat 23 was? Het hogere raam met plaats voor 2 dames.
Ha, dus de golddigger is verhuisd. Huisje naast de 23 is iets bijzonders. Zie daar soms volk binnen en buitenlopen.

Terug
Bovenaan Onderaan