Ook in de Doubletstraat verdwijnen dames die we een tijd lang met regelmaat bezoeken soms met de noorderzon en horen / zien we er nooit meer van. Deze meid kwam ik vorige week toevallig weer tegen, dacht is misschien leuk om daar iets over te delen voor degenen van ons die al wat langer door de straat wandelen.
Beatrice is eind 2021 verschenen in de Doubletstraat en was toen net oud genoeg om achter het raam te mogen hoereren. Was een knap tenger grietje, precies waar ik van houd. Destijds ben ik er toch wel bijna wekelijks overheen geweest. Herinner mij nog dat ze mij toeliet om doggy flink door te halen. In de Doubletstraat kwam ze altijd samen met een blonde wat oudere dame met de naam Amalia. Was mogelijk familie.
Ergens in het laatste kwartaal van 2022 is zij plots verdwenen en heb ik haar nooit meer gezien of kunnen bereiken.
Nu was ik afgelopen week in saunaclub Club Mondial in Keulen. Was een beetje aan het drinken aan de bar toen mijn oog viel op een meisje in een roze bikini die ik meteen dacht te herkennen als Beatrice. Haar aangesproken, en ze herkende me niet maar al snel werd duidelijk dat het om dezelfde Beatrice gaat die uit de Doubletstraat is verdwenen.
Ik moet zeggen dat ze de afgelopen jaren goed is gerijpt. Nog steeds een slanke meid met lekkere benen en een hoerig koppie. Haar lange zwarte haren heeft ze nu donkerbruin geverfd. @
Voormalig lid 1943 voorspelde in 2022 al dat Beatrice binnen enkele jaren net zo'n reet zou hebben als haar toenmalige buurvrouw Amalia in de doubletstraat. Nou, ruim drie en een half jaar later kan ik bevestigen dat die voorspelling juist was. Want wat een geile reet heeft ze inmiddels zeg...
Heb wat drankjes voor der gekocht en aan de bar een beetje zitten drinken en met der gepraat terwijl ik met mijn stijve tegen haar kontje aan het wrijven was. Blijkbaar gebruikt ze hier niet de naam Beatrice maar Betty. En ze vertelde mij dat ze voordat ze in Den Haag werkte al in dezelfde club in Duitsland had gestaan. Kennelijk zijn de hoge kosten / dure leven in Nederland haar tegengevallen en hoeven we haar niet terug te verwachten. De dame spreekt in tegenstelling tot vroeger nu best goed Engels en Duits.
Na een paar drankjes kneep ze even in mijn stijve en vroeg of ik naar een kamer wilde. Ze werd al een aantal keer aangesproken door mannen die haar ook wel een beurt wilde geven, en ze wil natuurlijk ook wat verdienen.
Heb haar 100 euro gegeven voor half uurtje op de kamer. Waar ze vroeger een beetje passief, werd me wel snel duidelijk dat Beatrice inmiddels een doorgewinterde hoer is. Ik heb haar eerst mijn lul laten zuigen wat ze zonder condoom deed. Hoewel dat niet super bijzonder was is het wel lekker om zo'n jong sletje aan mijn pik te zien likken. Daarna condoom eromheen met een kwak glijmiddel erop, en heb ik haar ganadeloos hard in haar kut zitten rammen. Ze stoot lekker hard mee dus duurde ook niet lang voordat ik het condoom lekker in haar vol spoot. Waren nog geen 10 minuten bezig en voor 100 euro mocht ik 2x klaarkomen. Dus toen op bed gaan liggen en zat ze een beetje met mijn lul te spelen die hoppa weer keihard werd. En op mijn leeftijd gebeurt dat niet snel meer. Ik hoefde niks te zeggen, er ging gelijk een condoom omheen, kwakje glijmiddel en ze zakte er in 1x overheen en begon op me pik te stuiteren. Echt een paar keer maar want ik spoot het condoom eigenlijk al bijna gelijk vol. Ze moest er zelf ook om lachen. Toen was mijn zak echt leeg en heb ik deze hoerentent ook maar gelijk verlaten.
Het was wel afwerkseks maar met een aardige inzet. Maar er liepen meer mooi meisjes rond daar die vast ook niet verkeerd zijn.
Ik denk niet dat ze destijds dusdanig vaste klanten in Den Haag had dat er iemand van jullie speciaal naar Keulen gaat rijden om Beatrice nog een keer te pompen. Maar goed, misschien geeft het sommige van ons closure om te weten hoe een van de verdwenen dames terecht is gekomen haha