Recensie Beatrice, Doubletstraat 12 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9084

Wandelaar
96
05/03/22
85
7
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4015389-beatrice
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Beatrice, 21 jarige brunette uit roemenie. 40 euro.

Uiterlijk leuk. Knap en goede reet. Mooie huid. Borsten zijn minder.

BJ was helaas slecht. Veel te hard en gewoon echt niet goed. Alleen doggy gedaan waarbij ze haar hand ertussen hield.

Hygiene was in orde.

Voor een keer leuk maar geen herhalingsgevaar.
 
Beatrice, 21 jarige brunette uit roemenie. 40 euro.

Uiterlijk leuk. Knap en goede reet. Mooie huid. Borsten zijn minder.

BJ was helaas slecht. Veel te hard en gewoon echt niet goed. Alleen doggy gedaan waarbij ze haar hand ertussen hield.

Hygiene was in orde.

Voor een keer leuk maar geen herhalingsgevaar.
bedankt voor je recensie broeder ik zat vaak te te twijfelen bij deze om naar binnen te gaan maar wat bedoel je met borsten zijn minder waren het thee zakjes of gewoon hele kleintjes omdat ze nog best jong is ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben al jaren wandelaar en vaste meelezer maar recenseer eigenlijk nooit. Besloten om toch ook maar ervaringen te gaan delen.
Zie dat er over dit meisje nog niet zo veel staat gek genoeg, dus misschien kan ik als eerst op dit topic iets nuttigs bijdragen.

Dat zij en Amalia zusjes van elkaar zouden zijn klopt trouwens volgens mij niet??

Ben er in ieder geval zelf bij dit meisje wel een paar keer eroverheen geweest. Op zich prima vind ik.
Echt een petite uiterlijk, jong, strak, mooie slanke benen, goede pijplippen.. Daarbij horen dan weer wel kleine borsten idd, maar gewoon een strakke meid. Ook een lekker kontje waar je zonder gezeur een paar tikken op mag geven. Qua uiterlijk wel mijn ding.

Pijpbeurt stelt inderdaad niet veel voor, ten minste, uit zichzelf weet ze me nog maar net een beetje stijf te zuigen.
Maar als ik dr een beetje help en d'r hoofje over m'n lul duw begint ze lekker te proesten en spugen op m'n pik en dan begint het toch wel een redelijke DT te worden.
Met een beetje hulp een aanmoediging gaat het dus wel, maar als je je alleen ff klaar wil laten zuigen weet ik niet of je hier naar binnen moet gaan.

Maar als je dr daarna op haar ruggetje legt dan kan je zelf wel lekker tekeer gaan. Dan spreid ze meteen haar beentjes en bied d'r kutje netjes aan. Krijg meestal wel nog snel een klein beetje glijmiddel op t kopje gesmeerd maar dat veeg ik grotendeels weer af aan haar binnenbenen of lipjes voordat ik m naar binnen duw.
Als je dr neukt is ze wel passief, maar daar tegenover laat ze je wel flink door rammen als je dat wil. Verbaast mij wel omdat ik vrij fors ben en zij erg tenger.
Haar kut is ook echt goed strak dus als ik haar een plaar flinke stoten geef kom ik binnen een paar minuten al lekker in dr klaar en blaas m'n kwak in een keer brullend bij dr naar binnen (met rubber), en ik kom normaal niet makkelijk of snel klaar dus dat zegt wat. Nadat ik haar heb gepakt zit een ronde 2 er bij mij ook niet meer in.

Ben zelf trouwens best dominant en houd van een beetje ruw aanpakken en een beetje schelden (niets extreems hoor), en dit grietje laat mij gewoon m'n gang gaan zonder gejammer. Dat kom ik ook niet vaak tegen.

Weet niet of het een klokkijkstertje is want heb d'r tot nu toe wel altijd binnen 10 minuutjes even afgewerkt.

Kortom, voor een gfe hoef je bij haar niet te komen. Maar als je op zoek bent naar zo'n strak jong ding om alleen ff je zak even snel in te legen, dan is zij misschien wel de moeite waard om een paar lekkere stoten te geven. Tis dus maar net wat je zoekt. Voor een paar tientjes is het toch wel een geil ding om af en toe aan je lul te hebben...

Zijn er overigens mannen die iets meer info hebben over mogelijkheden voor extra's bij haar?
Zij is er niet heel duidelijk over bij mij dus ben benieuwd wat anderen nog los hebben gekregen.
 
Toen amalia in de Doubletstraat stond, kwamen ze samen de straat binnen lopen en vaak zitten ze te praten op nr 12. Wacht maar, binnen een paar jaar heeft Beatrice zelfde omvang achterwerk als Amalia. Bovendien staan ze allebei altijd richting de straat met hun lekkere kontjes🤤
 
Toen amalia in de Doubletstraat stond, kwamen ze samen de straat binnen lopen en vaak zitten ze te praten op nr 12. Wacht maar, binnen een paar jaar heeft Beatrice zelfde omvang achterwerk als Amalia. Bovendien staan ze allebei altijd richting de straat met hun lekkere kontjes🤤

Ja klopt ik weet dat ze veel samen zijn maar wel bijna zeker dat het geen zussen zijn.

Hoop dat zij in ieder geval haar kleine reetje nog een paar jaar zo houd dan duw ik dr met plezier nog een paar keer voorover :p
maar is een kwestie van smaak natuurlijk
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan