Recensie Suzanne (Bulg), Doubletstraat 38 k2 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zaankantje

Stamgast
Forumpionier
282
13/07/21
218
24
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk is Suzanne er weer,ik vind het een lekker wijf…normaal kom alleen voor een BJ bij haar maar dit keer haar echt lekker geneukt,ze pijpt voor mij iets te hard en gevraagd om het wat zachter te doen zonder handen zittend tussen mijn benen..in missio mocht ik haar benen in mijn nek leggen ,daarna doggy ,pronebone en tot slot staand doggy waarbij ze haar hakken aan trok kon ik haar echt goed neuken tegen die lekkere reet voelde echt heerlijk.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ongeveer een jaar geleden, pas na de lock down ook deze mooie dame bezocht, ik was haar naam en exacte kamer nr kwijt, Ze heeft een opvallend uiterlijk met een soort bruin /rood achtig haar en hele mooie donker ogen. ze lonkt niet, je moet zelf op haar afstappen. Ook is ze mijn inziens wel een stulk ouder dan Zaankantje beschrijft in zijn recensie, ik schat begin dertig.
Het liep op de een of ander manier een beetje stroef, ze zei dat ze mij al lang kende, en dat ze volgens haar zelf in de witte passage heeft gewerkt, ik had haar niet eerder gezien.
De sex staat mij op niet zo bij meer, volgens mij was het een korte pijp sessie die niet zo bijzonder was, enige waar ik zeker van was, dat ze niet on top wilde en ze wilde ook geen doggy doen, omdat ze volgens haar zelf, gevoelige knieen had, vanwege een verkeersongeval in het verleden.
Ik ben naderhand nog wel eens langs haar raam gelopen, maar op de een of onder manier ontwijkt ze oogcontact en kijkt mij niet aan. Ik wil, afhankelijk van het andere aanbod haar nog wel een keer een tweede kans geven. Zaterdagavond is immers ook niet de beste dag om een dame te bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan