Recensie Beatrice, Eindhoven, Baekelandplein 15 rechts 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, ik heb jarenlang een DVP bare genomen en ben door haar zonder condoom gepijpt. Ze zei tegen iedereen dat ze dit nooit zou doen. Hoe geloofwaardig is een dvp? Dus ga hier aub niet vertellen dat Beatrice dit nooit doet. Mijn hemel hoe goed gelovig zijn sommigen hier???
Goed gelovig ben ik zeker niet,loop lang genoeg mee in deze wereld en weet wat er te koop is ,alles heeft zijn prijs . Hoe geloofwaardig een dvp is of een wandelaar is de vraag ? Soms kan men beter niet alle dingen vertellen of schrijven ,hoe graag men ook wil,er zijn zeker dames die bij sommige wandelaars xtra's doen die ze niet aanbieden ,respecteer dit en geniet van dat privilege.
 
Tja, ik heb jarenlang een DVP bare genomen en ben door haar zonder condoom gepijpt. Ze zei tegen iedereen dat ze dit nooit zou doen. Hoe geloofwaardig is een dvp? Dus ga hier aub niet vertellen dat Beatrice dit nooit doet. Mijn hemel hoe goed gelovig zijn sommigen hier???
Nou is deze discussie meteen opgehelderd dan
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook bij haar langsgeweest, leuke en mooie vrouw! Lekker gepijpt (mc) en erna in cowgirl gefinisht.
 
Tja, ik heb jarenlang een DVP bare genomen en ben door haar zonder condoom gepijpt. Ze zei tegen iedereen dat ze dit nooit zou doen. Hoe geloofwaardig is een dvp? Dus ga hier aub niet vertellen dat Beatrice dit nooit doet. Mijn hemel hoe goed gelovig zijn sommigen hier???

Dit inderdaad. De meeste dvp's doen bijna alles wel met bepaalde klanten. Maar dat Henk die 3 keer per week een uur met haar op het kamertje ligt zonder rubber mag klussen, betekent niet dat ik dat ook mag als ik eens 'n keer een kwartiertje langs kom.

Heb het haar twee keer aan de deur gevraagd, omdat ik haar wel een lekkertje vind, maar geen PZC zei ze.

Dus maar verder gelopen.
 
Tja, ik heb jarenlang een DVP bare genomen en ben door haar zonder condoom gepijpt. Ze zei tegen iedereen dat ze dit nooit zou doen. Hoe geloofwaardig is een dvp? Dus ga hier aub niet vertellen dat Beatrice dit nooit doet. Mijn hemel hoe goed gelovig zijn sommigen hier???
ze doet het echt niet ,dat will niet zeggen dat ze dat in de toekomst niet zal doen, maar voorlopig heeft ze het niet nodig ze heeft genoeg klanten vanwegen haar goede service en haar kinky optreden is zeer gewaardeerd door vele vaste klanten ,wat een prachtig lijf en gewillig mooi meisje ,toch een van de beste van het plein vind ik, wil je zonder gepijpt worden,er zijn genoeg andere meisjes die dat wel doen, maar uit eigen ervaring vind ik dat Beatrice het nog beter en langer doet ,met condoom,
Borak
 
ze doet het echt niet ,dat will niet zeggen dat ze dat in de toekomst niet zal doen, maar voorlopig heeft ze het niet nodig ze heeft genoeg klanten vanwegen haar goede service en haar kinky optreden is zeer gewaardeerd door vele vaste klanten ,wat een prachtig lijf en gewillig mooi meisje ,toch een van de beste van het plein vind ik, wil je zonder gepijpt worden,er zijn genoeg andere meisjes die dat wel doen, maar uit eigen ervaring vind ik dat Beatrice het nog beter en langer doet ,met condoom,
Borak
You never know! Mijn ervaring is bij vele dames dat het aan de persoon ligt en niet zo zeer de extra verdiensten . Er zijn dames die het ene zeggen en het andere doen ,zelfs ik sta nog weleens perplex wat er mogelijk is zonder xtra bij te betalen .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben pas ook bij Beatrice geweest.
Een mooie vrouw met een lekker figuur.
Pijpen kan ze goed daar neemt ze ook de tijd voor.
Daarna doggy gedaan en toen zij on top heerlijk klaargekomen.
Ga er binnenkort zeker nog een keer langs.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren begin vd middag weer even op het plein geweest. Ik zag tijdens mijn 1e ronde Ibbi staan, maar wilde rondje afmaken in de hoop Maureen ook nog te spotten. Die was er helaas alweer (of nog steeds?) niet. Ibbi was inmiddels ook bezet dus maar even teruggelopen. Overigens bedankt aan de mensen die gewaarschuwd hebben voor de dame op nr 2, daar was ik bijna naar binnen gegaan. De eerste keer klopte ze nog vriendelijk en ze ziet er goed uit. Daarna over haar gelezen en dus wijs niet op ingegaan. Ze begon meteen agressief te kloppen, wat een naar mens.

In tussentijd een boodschapje gedaan en ngeveer een uur later nog steeds geen Maureen helaas. Ibbi nog bezet. En toen zag ik ineens de befaamde Beatrice op 15. Gauw naar binnen nav de goede berichten, en ik werd niet teleurgesteld.

Ze was sinds kort weer terug zei ze. Prachtig gitzwart haar, strak lichaam, cup C siliconen en heerlijke billen. Ik hou van grote borsten maar prefereer eigenlijk wel naturel, Maureen is daarom ook 1 van m'n favorietjes. Siliconen van Beatrice voelen oke aan en zien er mooi uit, maar wat mij betreft niet meer dan dat. Toch wel een beetje hard. Ik vroeg haar wat ze woog, en ze was vorige week ziek en hierdoor 3 kilo afgevallen zei ze, normaal weegt ze 46 kilo. Het instaptarief vervolgens afgerekend en het feest kon beginnen.

Hele leuke meid ook, wel in voor een praatje. En haar pijpskills zijn echt van een heel aardig niveau. Toen kleine Vale in haar mondje zat viel me ook pas op dat ze ook mooie volle lippen heeft. Ibbi zuigt iets ruiger denk ik maar Beatrice doet er niet voor onder.

Hierna wilde ik die 43 kilo aan Roemeense schoonheid wel eens op en neer zien gaan dus vroeg ik haar on top. Ze leek er ook wel zin in te hebben want ze ging goed op en neer. Vervolgens nog doggy gedaan waarna ik het eigenlijk wilde afmaken in lepeltje lepeltje. Maar het uitzicht in doggy was zo goed dat ik hier toch maar mijn beste zwemmers op pad stuurde.

Opgeschoond en weer met een glimlach op pad. Ze vertelde me nog dat ze nog een maandje werkt en dan weer richting Roemenie gaat. Topper!

Overigens zag ik bij verlaten van het plein nog een arme man binnen gaan bij die heks op 2. Beatrice kende haar ook en wist te vertellen dat alle dames wel op de hoogte zijn van haar gekke capriolen. Ze was ook verbaasd dat ze nog steeds werkzaam is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan