Recensie Beatrice, Eindhoven, Baekelandplein 15 rechts 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haar advertentie staat online alleen nu in Utrecht.

Ook is vrijwel alles mogelijk

Geen idee of dit klopt!!
6 euro extra voor anaal en een uurprijs van 158 euro, lijkt mij een gehackt account. Zij doet zo ver ik weet geen anaal en al die nadere opties ook niet.
 
Heel vreemd.. het is wel haar advertentie. Het lijkt wel alsof ze gehackt is gezien de vreemde prijzen en de lijst aan mogelijkheden waar in Eindhoven geen spake van was. Vreemd telefoonnummer ook komt niet overeen.
 
Waarschijnlijk gehacked account . Telnr is een langesfstands radio nr wat niet gebruikt wordt voor mobiele telefonie . Je krijgt op WhatsApp ook geen respons.☝️
 
Ik was zaterdag bij Beatrice en het was weer een feest met haar. Mooi bruin van de zon, super slank lichaam, kleine voetjes, raven-zwart haar en dan die prachtige grote feestbalonnen. Ze heeft me na het pijpen heerlijk bereden en ik heb het op mijn beurt in missionaris afgerond. Echt de moeite weer waard.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2610921-beatrice
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Even rond gelopen, en Beatrice zat in haar zwarte Fuck-shirt. (15 R) Ze was op weg naar bed, wou gaan slapen zei ze ze had niets onder haar shirt aan. Liep de trap op en dan maar even kijken of ze de waarheid sprak. Heerlijke billen onder het shirt die de trap opliepen. En de rest mocht ik naar boven lopend ook al inspecteren met mijn vingers. De borsten voelde heerlijk aan.



Eenmaal op de kamer werd er speels het shirt verwijderd. Wat een waanzinnig lichaam kwam daar onder vandaan. Heerlijk lichaam, spectaculaire borsten (fake) en een heerlijk kutje en een enorme. Tattoo op haar rug.



Na het wasje haar op de kleine kamer vastgepakt en opgetild en samen op bed geploft, om mijn hoofd te stoten aan de muur 🙈 beiden heerlijk gelachen. 'what you doing'



Daarna op mij rug gaan liggen en genoten van de ahnden over mijn lichaam en nog steeds mijn ogen uitkijkend.

Mijn lul werd gestreeld en haar handen op mijn lichaam. Toen hij wakker werd ging het condoom eromheen met haar mond. En werd ik heerlijk gepijpt. De vraag of ze zo ging liggen dat ik haar kutje kon zien werd meteen ingewilligd. Heerlijk uitzicht en in de spiegel haar hoofd en mond over mijn lul schuivende.

Na enige tijd vroeg ze position. 'You Dont say much' was het antwoord toen ik haar optilde en in Missio legde. Ze pakte mijn lul en manouvreerde hem in haar kutje.

Te lang geleden dat ik was klaar gekomen dus toen ze zei 'other position' Moest Ik passen..



Damn wat een waanzinnige dame. Helaas niet lang volgehouden, maar zeker voor herhaling vatbaar.



Praatje na het wasje was ook leuk en spontaan. Al met al top ervaring.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2610921-beatrice
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor een blaastest naar het Baekelandplein. Gekozen voor Beatrice.
Heeft met liefde een leuk liedje op mijn trompet gespeeld.
Met een heerlijk leeg en voldaan gevoel weer naar huis gefietst.
Altijd lekker als een meisje me even verwent met haar mondje.
Zeker voor herhaling vatbaar, alhoewel er zeker concurrentie is op het plein.
 
@ Lovemachine schrijft wel meer dingen die niet kloppen, zie artikel Victoria ,zij zou ookvoor 50€alleen in mondje hebben klaar laten komen , echt een fantast .
Beatrice doet alles safe zoals zij aangeeft . Sinds zij op het plein werkt ongeveer 3 jaar is daar niks aan veranderd .
 
@ Lovemachine schrijft wel meer dingen die niet kloppen, zie artikel Victoria ,zij zou ookvoor 50€alleen in mondje hebben klaar laten komen , echt een fantast .
Beatrice doet alles safe zoals zij aangeeft . Sinds zij op het plein werkt ongeveer 3 jaar is daar niks aan veranderd .
Dus eigenlijk is wat hij schrijft gewoon misleidende spam, en daar doen de moderators niks aan?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist bij Beatrice geweest. Aanbod viel tegen op t plein maar Beatrice was er gelukkig wel en haar positieve recensies zijn zeker terecht.

Leuke spontane meid, lachen en kletsen vooraf. Na uitkleden heerlijk pijpbeurt gehad.. dat deed ze met veel passie en overgave en ik mocht haar overal aanraken.

Daarna geneukt in missionaris en na paar minuten ging ze bovenop. T duurde effe voordat ik klaar kwam maar met haar conditie was niets mis.

Mooie meid met grote tattoo op de rug. Mooi koppie, kortom lekker ding
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zojuist bij Beatrice geweest.

Was voor de eerste keer bij haar. Een lekker slank goedlachs opdondertje die weet hoe het moet.

Zeker aan te raden.
 
@ Lovemachine schrijft wel meer dingen die niet kloppen, zie artikel Victoria ,zij zou ookvoor 50€alleen in mondje hebben klaar laten komen , echt een fantast .
Beatrice doet alles safe zoals zij aangeeft . Sinds zij op het plein werkt ongeveer 3 jaar is daar niks aan veranderd .
Ik heb lang nagedacht of ik aan jouw bericht aandacht wou besteden, maar heb besloten dat nu - eenmalig - te doen:

Ik heb bij beide dames NIET geschreven dat ik bij hen in het mondje klaar mocht komen, dus waar jij het over hebt is mij volstrekt onduidelijk. Als het anders is, citeer dan mijn woorden in mijn berichten, maar dat kun je niet, want het staat er niet.

Verder ga ik je blokkeren, want de wijze waarop jij beschuldigt, daar wens ik niks mee te maken hebben.

Dus eigenlijk is wat hij schrijft gewoon misleidende spam, en daar doen de moderators niks aan?
Hetgeen misleidend is, zijn de preken van Preach. Jammer dat je dat niet hebt gezien, maar kennelijk ben je verblind door wat dan ook en loop je als een kip zonder kop achter Preach aan.

Het bericht hierboven is fake … Beatrice heeft nog nooit pzc gedaan en zal dit ook niet doen … ik kan het weten ;)
Want jij bent Beatrice? Want anders kun je deze uitspraak niet doen. Trouwens ook niet als je geen glazen bol hebt waarin je de toekomst kan zien. Jouw bericht hoort volgens mij eerder thuis in de rubriek "verliefd op een DVP".

De moderators zijn erg zelfingenomen, kunnen niet tegen kritiek en zullen alleen maar in actie komen als ze er zelf iets van vinden.

Dit zal me wel weer een verbanning opleveren :cautious:
En ook voor jou geldt dat je misschien een cursus begrijpend lezen moet overwegen in plaats van blind misplaatste kritiek te plaatsen en achter meneer de prediker aan te lopen.

Voor de duidelijkheid herhaal ik: dit is mijn enige reactie op dit onderwerp, verder ga ik geen tijd meer besteden aan dit soort figuren, dus alle vier op "negeren" gezet.
 
Ik heb lang nagedacht of ik aan jouw bericht aandacht wou besteden, maar heb besloten dat nu - eenmalig - te doen:

Ik heb bij beide dames NIET geschreven dat ik bij hen in het mondje klaar mocht komen, dus waar jij het over hebt is mij volstrekt onduidelijk. Als het anders is, citeer dan mijn woorden in mijn berichten, maar dat kun je niet, want het staat er niet.

Verder ga ik je blokkeren, want de wijze waarop jij beschuldigt, daar wens ik niks mee te maken hebben.


Hetgeen misleidend is, zijn de preken van Preach. Jammer dat je dat niet hebt gezien, maar kennelijk ben je verblind door wat dan ook en loop je als een kip zonder kop achter Preach aan.


Want jij bent Beatrice? Want anders kun je deze uitspraak niet doen. Trouwens ook niet als je geen glazen bol hebt waarin je de toekomst kan zien. Jouw bericht hoort volgens mij eerder thuis in de rubriek "verliefd op een DVP".


En ook voor jou geldt dat je misschien een cursus begrijpend lezen moet overwegen in plaats van blind misplaatste kritiek te plaatsen en achter meneer de prediker aan te lopen.

Voor de duidelijkheid herhaal ik: dit is mijn enige reactie op dit onderwerp, verder ga ik geen tijd meer besteden aan dit soort figuren, dus alle vier op "negeren" gezet.
Beatrice doet geen PZC, heeft ze nadrukkelijk meerdere malen gezegd en ook verteld over hoe mensen zoals jij misleidende reklame maken op dit forum.

Gezien je aanval op andere mensen op dit forum is het wellicht beter dat ze jou maar blokkeren dan hebben we geen last meer van je sprookjes.
 
Ik heb lang nagedacht of ik aan jouw bericht aandacht wou besteden, maar heb besloten dat nu - eenmalig - te doen:

Ik heb bij beide dames NIET geschreven dat ik bij hen in het mondje klaar mocht komen, dus waar jij het over hebt is mij volstrekt onduidelijk. Als het anders is, citeer dan mijn woorden in mijn berichten, maar dat kun je niet, want het staat er niet.

Verder ga ik je blokkeren, want de wijze waarop jij beschuldigt, daar wens ik niks mee te maken hebben.


Hetgeen misleidend is, zijn de preken van Preach. Jammer dat je dat niet hebt gezien, maar kennelijk ben je verblind door wat dan ook en loop je als een kip zonder kop achter Preach aan.


Want jij bent Beatrice? Want anders kun je deze uitspraak niet doen. Trouwens ook niet als je geen glazen bol hebt waarin je de toekomst kan zien. Jouw bericht hoort volgens mij eerder thuis in de rubriek "verliefd op een DVP".


En ook voor jou geldt dat je misschien een cursus begrijpend lezen moet overwegen in plaats van blind misplaatste kritiek te plaatsen en achter meneer de prediker aan te lopen.

Voor de duidelijkheid herhaal ik: dit is mijn enige reactie op dit onderwerp, verder ga ik geen tijd meer besteden aan dit soort figuren, dus alle vier op "negeren" gezet.
Lees uw bericht nogmaals er staat wel degelijk pzc voor 50 euro en druk van jouw ballen . Jammer dat mensen onwaarheden vertellen .
 
Beatrice doet geen PZC, heeft ze nadrukkelijk meerdere malen gezegd en ook verteld over hoe mensen zoals jij misleidende reklame maken op dit forum.

Gezien je aanval op andere mensen op dit forum is het wellicht beter dat ze jou maar blokkeren dan hebben we geen last meer van je sprookjes.
Tja, ik heb jarenlang een DVP bare genomen en ben door haar zonder condoom gepijpt. Ze zei tegen iedereen dat ze dit nooit zou doen. Hoe geloofwaardig is een dvp? Dus ga hier aub niet vertellen dat Beatrice dit nooit doet. Mijn hemel hoe goed gelovig zijn sommigen hier???
 
Terug
Bovenaan Onderaan