Recensie Beatrice, Eindhoven, Baekelandplein 15 rechts 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ligt volgens mij ook grotendeels aan de inzet van de dames. Alles en iedereen hangt onderuit in de luie stoelen op hun telefoon te gluren. Die inzet maakt zelfs de mooiste dames nog onaantrekkelijk. Vrijdagavond maar weer in Antwerpen geweest, en daar zijn toch echt een stuk meer dames actief bezig met contact zoeken. Het plein is prima als je al weet wie je wil bezoeken, maar de echte raambuurt ervaring wordt er minder door het gedrag van (een groot deel) de dames zelf.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke relaxter meid die je op je gemak laat voelen. In voor een praatje ook nadien.
Zowel pijpen als intiem was fantastisch. Ik ga absoluut een keer terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Despite having visited the square quite a number of times, had never gotten to try Beatrice as she said no to me once with a very angry look on her face. Was shocked when i tried again recently and she let me in. What followed was mind bendingly good. She sucked me off so good i had to ask for a little bit more. Then i slid into her tight pussy which almost made me cum quick but i managed to hold myself. Finished on top of her and went home satisfied. I might just go back today🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan