Recensie Beatriz, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

devoyeur

Newbie
24
22/10/21
22
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6346909-beatriz
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs Beatriz bezocht, voor mij de eerste keer privé ontvangst. Een lieve Braziliaanse dame met prachtige natuurlijke borsten. Ze ontvangt in een wijk waar je gratis en makkelijk kunt parkeren, en communiceert duidelijk via whatsapp. De video in haar advertentie geeft goed weer hoe haar lichaam eruit ziet.

Heb gekozen voor een date van 30 minuten, en ben ook netjes een half uur gebleven. Dame biedt aan om vooraf en achteraf te douchen, en de ontvangstlocatie is schoon. Begonnen met pijpen, wat ze lekker deed. Vervolgens heb ik haar gebeft waar ze heerlijk van genoot. Na verschillende standjes kwam ik uiteindelijk klaar in doggy style. Met haar lekkere kont is dat zeker een aanrader. Ze spreek geen engels maar met een vertaal app gaat dat vrij makkelijk. Ze zoent niet met de tong, maar dit is voor mij geen probleem.

Al met al een lekker half uurtje gehad, en ze gaat mij zeker nog een keer terug zien!
 
Onlangs Beatriz bezocht, voor mij de eerste keer privé ontvangst. Een lieve Braziliaanse dame met prachtige natuurlijke borsten. Ze ontvangt in een wijk waar je gratis en makkelijk kunt parkeren, en communiceert duidelijk via whatsapp. De video in haar advertentie geeft goed weer hoe haar lichaam eruit ziet.

Heb gekozen voor een date van 30 minuten, en ben ook netjes een half uur gebleven. Dame biedt aan om vooraf en achteraf te douchen, en de ontvangstlocatie is schoon. Begonnen met pijpen, wat ze lekker deed. Vervolgens heb ik haar gebeft waar ze heerlijk van genoot. Na verschillende standjes kwam ik uiteindelijk klaar in doggy style. Met haar lekkere kont is dat zeker een aanrader. Ze spreek geen engels maar met een vertaal app gaat dat vrij makkelijk. Ze zoent niet met de tong, maar dit is voor mij geen probleem.

Al met al een lekker half uurtje gehad, en ze gaat mij zeker nog een keer terug zien!
Een Braziliaanse die Spaans spreekt ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar gisteren ook kunnen bezoeken in Osdorp.
Ik vond haar fantastisch uitzien (hou van vol met met proporties in verhouding).
Afspreken kan via wa, is inderdaad geen Engels machtig, spreekt wel Spaans wat ik wel beetje kan.
Afgesproken voor 3 kwartier waarbij ze aangeeft graag eerst te willen masseren, het liefts doet ze dus geen half uurtjes.
Masseren was ok, ze gebruikte aardig wat olie om vervolgen in een roets je achterkant te masseren.
Omgedraaid word er niet veel gemasseerd en komt de jongeheer aan de beurt. Na enig gefriemel even wat pijpen wat ik wel tegen vond vallen.
Geen deeptroat, geen verpichting bij een dvp maar was wel lekker geweest als het iets dieper nam.
Vervolgens condoom om en ging ze bovenop mij, ze kan aardig knijpen met haar sluitspieren en dat bleef ze constatn doen, leek wel plezier in te hebben.
Twee posties verder geneukt en lekker klaargekomen. Tijdens de seks werden er besceiden kusjes gedeeld, dus geen tz, heb ik ook geen poging naar gedaan.
Al met al een goede date en zal er zeker weer terug gaan, echter niet voor langer dan een half uur. ik was ook binnnen een half uur klaar en kon die 30 euro extra beter in mijn zak houden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan