Wie heeft er al kennis gemaakt met Beau?
Doet ze inderdaad alles wat er staat en wat kost dat dan?
Bedankt voor meer info!
Bedankt voor meer info!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJij ondertussen een bezoek gebracht aan haar? Ervaring?Wie heeft er al kennis gemaakt met Beau?
Bedankt voor meer info!
Nee.... nadat het lijstje mogelijkheden was ingekort en er op deze topic een niet zo laaiende reactie werd gegeven heb ik het laten zitten.Jij ondertussen een bezoek gebracht aan haar? Ervaring?
Gewoon zo'n saaie muts dus.onlangs bij de langs geweest doet niet aan kussen of pzc .
Proef op de som genomen en laatst "afspraak" met haar gemaakt.Ik moest om 18.00 uur voor de ingang van De Burgerking in Zevenaar zijn,daarna zou ik het wel verder horen.Gewoon zo'n saaie muts dus.
Jammer. Rond Arnhem is niet zoveel bijzonders tegenwoordig lijkt me.
Was volgens mij ook niks persoonlijks,ik heb geen dame alleen in het kwartier dat ik heb gewacht gezien.Ze is gewoon niet op komen dagen en gaf op geen enkel medium thuis.Echt waardeloos omdat ik aan de foon nog had gezegd dat ik best wel lange rit zou maken.Was er dan naar toe gegaan en had het met een smoes ervanaf gemaakt,maar dat was mevrouw nog teveel.Met klem afgeraden.Ze vraagt ook om een gezichts foto via whatsapp voordat er daadwerkrlijk een afspraak is.ook ik werd geblockt omdat ik geen foto wou sturen.lekker links laten liggen ennhaar vriendin beau ook
Ja adverteert met meerdere namen en ontvangt ook in Duiven of Arnhem. Heb me 1x laten verleiden om af te spreken. Had beter op mijn gevoel af moeten gaan. Zware tegenvaller. Beetje uitgezakt onverzorgd lichaam, had afgesproken voor half uur maar heb die tijd niet volgemaakt.Iemand ervaring met deze dame?https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-stoute-nederlandse-dame_7768321 Volgens mij adverteert ze ook onder de naam Natasja.