WHEM Beau, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gewoon zo'n saaie muts dus.
Jammer. Rond Arnhem is niet zoveel bijzonders tegenwoordig lijkt me.
Proef op de som genomen en laatst "afspraak" met haar gemaakt.Ik moest om 18.00 uur voor de ingang van De Burgerking in Zevenaar zijn,daarna zou ik het wel verder horen.
Na 3 kwartier rijden en op plaats van bestemming geen Beau te bekennen.Telefoon en Whatsapp niet te bereiken.Later mevrouw hiermee geconfronteerd en ze gooide zo de telefoon erop.De firma List,Oplichting ennn Bedrog.
 
Laatst bewerkt:
Ze vraagt ook om een gezichts foto via whatsapp voordat er daadwerkrlijk een afspraak is.ook ik werd geblockt omdat ik geen foto wou sturen.lekker links laten liggen ennhaar vriendin beau ook
Was volgens mij ook niks persoonlijks,ik heb geen dame alleen in het kwartier dat ik heb gewacht gezien.Ze is gewoon niet op komen dagen en gaf op geen enkel medium thuis.Echt waardeloos omdat ik aan de foon nog had gezegd dat ik best wel lange rit zou maken.Was er dan naar toe gegaan en had het met een smoes ervanaf gemaakt,maar dat was mevrouw nog teveel.Met klem afgeraden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan