WHEM Stoute Lotte, Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook erg benieuwd. Was volgens mij eerst actief onder de naam Kim, ook in Zwolle.
Klopt.
Ze is inderdaad 21 en weet hoe het spelletje werkt. Kleine, niet al te stevige borsten waar je mee mag spelen en een lekker kutje. Na een keer klaarkomen is het wel gebeurt, hou daar rekening mee. Een uur maak je niet vol bij haar. Ze doet het puur voor het geld, niet om jou een uur te plezieren.
Als je dit weet kun je een leuke date met haar hebben. Ze is sociaal en verder een leuke meid.
 
Als dit de Kim is die ook wel samen met een vriendin in Stadskanaal heeft ontvangen dan is ze een stuk duurder geworden en nu dan ook de beschikking heeft over eigen vervoer en ja 250 zeker erg aan de prijs zeker gezien de mogelijkheden en maar 1 xklaarkomen is bij een uur zoiezo een no go
Maa @Dicky P heb je een date met haar gehad?
 
Als dit de Kim is die ook wel samen met een vriendin in Stadskanaal heeft ontvangen dan is ze een stuk duurder geworden en nu dan ook de beschikking heeft over eigen vervoer en ja 250 zeker erg aan de prijs zeker gezien de mogelijkheden en maar 1 xklaarkomen is bij een uur zoiezo een no go
Maa @Dicky P heb je een date met haar gehad?
Ja, ik heb een cardate met haar gehad. Was ergens in Zwolle, niet op een echt beschutte plek waar we wel gestoord konden worden. Dat is niet gebeurd hoor. Beide helemaal naakt, best wel spannend. De sex was OK, de sfeer relaxed. Maar na het klaarkomen gingen gauw de kleren weer aan....
 
Dan is dit waarschijnlijk idd die kim heb hier een maand anderhalf maand geleden ook een cardate mee gehad idd op een niet heel rustige plek waar zo mensen. Kunnen komen
30/40 min voor €100 en mocht wel voor een 2e ronde ging makkelijk uit de kleren en is zeker een leuke dame om te zien en me te praten jammer alleen dat ze nagenoeg tot niet zoent (ontwijkt het een beetje) en alles met condoom voor mij was het 1 maal en niet weer
 
Terug
Bovenaan Onderaan