WHEM Becca, Fijnaart (voorheen Klundert)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik alsw becca wil even reageren hier op richard ten eerst 1ste woon hier net ! vollop bezig geweest geef DAT OOK AAN !! ben een vrouw alleen geen uitkering of gemeente waar ik steun aan vraag !!!!!!!! dus ja afentoe was het beetje puinhoop mar nooit smerig dus jou reactie vind ik totaal niet fear maar normaal was het caredate !!! zet even gelijk foto van me woning er onder hoe nu is geworden !!! en meeste klanten komen al meer dan 3 jaar terug bij mijn ik ben goed in me werk !!! en werk voor me geld waardoor ik me huisje ken opknappen en de hyp betalen dus dat je in begin bent geweest !! maar geef altijd aan dat ik bezig ben !!!!!!!!!!!!!!!! en vraag niet de max prijs ervoor invb de siteutie treurig dat ik dit moet lezen echt ZIELIIG XBECCA
 
ik alsw becca wil even reageren hier op richard ten eerst 1ste woon hier net ! vollop bezig geweest geef DAT OOK AAN !! ben een vrouw alleen geen uitkering of gemeente waar ik steun aan vraag !!!!!!!! dus ja afentoe was het beetje puinhoop mar nooit smerig dus jou reactie vind ik totaal niet fear maar normaal was het caredate !!! zet even gelijk foto van me woning er onder hoe nu is geworden !!! en meeste klanten komen al meer dan 3 jaar terug bij mijn ik ben goed in me werk !!! en werk voor me geld waardoor ik me huisje ken opknappen en de hyp betalen dus dat je in begin bent geweest !! maar geef altijd aan dat ik bezig ben !!!!!!!!!!!!!!!! en vraag niet de max prijs ervoor invb de siteutie treurig dat ik dit moet lezen echt ZIELIIG XBECCA
Hoi hoi

Ik heb wat sexthing ervaring met deze dame, en ik moet eerlijk zeggen de foto's en het filmpje dat ik van haar kreeg ziet er verdomd goed uit. Zoals ik op de foto's kan zien ziet er gewoon goed en netjes uit. Ik moet ook eerlijk zeggen, Ik vind ze een heerlijke tante. Ga binnenkort proberen een afspraak te maken met haar, heeft goddelijke borsten en een mooi kaal geschoren kutje. Complimenten met het lichaam
 
Weet je wat mij soms tegenval : Dan staat er volslank en dan doet er een vrouw open met een overhangende buik en dan denk ik....... wees dan ook duidelijk daarover in de advertentie en/of plaats 'eerlijke' fotos'

Want de foto's bij de adv. laten een lekker ondeugend bekkie zien ;-)
 
Weet je wat mij soms tegenval : Dan staat er volslank en dan doet er een vrouw open met een overhangende buik en dan denk ik....... wees dan ook duidelijk daarover in de advertentie en/of plaats 'eerlijke' fotos'

Want de foto's bij de adv. laten een lekker ondeugend bekkie zien ;-)
Foto's zijn eerlijk, ik had van haar ook wat foto's gehad per app en die komen overeen
 
Ik heb met deze dame genaamd bella een afsrpaak gemaakt. Toen ik er eenmaal was op locatie heeft ze me geblokkeerd en had ze een vooraf betaling van 25 euro aangenomen. Voor zo weinig geld iemand oplichten vind ik best wel zielig. raad haar dus niet aan😅
 
Mij vroeg ze ook een vergoeding voor de oppas. Toen ik zei dat ik dat niet van te voren zou sturen zei ze dat ze dan naar de auto komt om het geld te halen en dan de oppas gaat betalen en weer terug zou komen naar de auto.

Vandaar dat ik eerst hier naar dr ging vragen en gelukkig maar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan