Iemand ervaring met deze dame: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-becca-ken-heel-diep-pijpen_7597371
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoi hoiik alsw becca wil even reageren hier op richard ten eerst 1ste woon hier net ! vollop bezig geweest geef DAT OOK AAN !! ben een vrouw alleen geen uitkering of gemeente waar ik steun aan vraag !!!!!!!! dus ja afentoe was het beetje puinhoop mar nooit smerig dus jou reactie vind ik totaal niet fear maar normaal was het caredate !!! zet even gelijk foto van me woning er onder hoe nu is geworden !!! en meeste klanten komen al meer dan 3 jaar terug bij mijn ik ben goed in me werk !!! en werk voor me geld waardoor ik me huisje ken opknappen en de hyp betalen dus dat je in begin bent geweest !! maar geef altijd aan dat ik bezig ben !!!!!!!!!!!!!!!! en vraag niet de max prijs ervoor invb de siteutie treurig dat ik dit moet lezen echt ZIELIIG XBECCA
Foto's zijn eerlijk, ik had van haar ook wat foto's gehad per app en die komen overeenWeet je wat mij soms tegenval : Dan staat er volslank en dan doet er een vrouw open met een overhangende buik en dan denk ik....... wees dan ook duidelijk daarover in de advertentie en/of plaats 'eerlijke' fotos'
Want de foto's bij de adv. laten een lekker ondeugend bekkie zien ;-)