Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je verhaal is me niet helemaal duidelijk
Wat ik eruit begrijp is zijn vriend bedreigd en die had een vermoeden van welke advertenties het mogelijk zou af kunnen komen. Heeft voor alle advertenties een nummer aangemaakt (waarschijnlijk online wegwerpding) en al deze advertenties gecontacteerd. Bovenstaande advertentie zou dus eruit zijn gekomen als schuldige waar via de bedreiging binnengekomen is. Hij post dit nu hier om mensen die deze advertentie ook hebben benaderd de kans te geven om eventueel aangifte te laten doen.

@Scamhunter Heb ik het zo goed samengevat?

Misschien ook handig om de tekst van de bedreiging hier neer te zetten.
 
Wat ik eruit begrijp is zijn vriend bedreigd en die had een vermoeden van welke advertenties het mogelijk zou af kunnen komen. Heeft voor alle advertenties een nummer aangemaakt (waarschijnlijk online wegwerpding) en al deze advertenties gecontacteerd. Bovenstaande advertentie zou dus eruit zijn gekomen als schuldige waar via de bedreiging binnengekomen is. Hij post dit nu hier om mensen die deze advertentie ook hebben benaderd de kans te geven om eventueel aangifte te laten doen.

@Scamhunter Heb ik het zo goed samengevat?

Misschien ook handig om de tekst van de bedreiging hier neer te zetten.
Precies dit
 

Bijlagen

  • 5be42d1b8046f0891c0ed828afa43072.png
    5be42d1b8046f0891c0ed828afa43072.png
    122,6 KB · Weergaven: 129
Je kan via de advertentie een mail sturen zag ik. Wellicht dat je daar dan nog wat uit kan halen? En sowieso melden op wieheeftgebeld.nl en callinsider.nl
 
Correct. Er staat mij bij dat er toch iets niet helemaal in de haak was.....
Die hele ad is natuurlijk zo fout als maar zijn kan. Of denken mensen echt dat er dergelijke nerdy meisjes met bril en vlechtjes, hun mangastrips en computerverslaving combineren met prostitutie. En wat wordt er in hemelsnaam verborgen met een aubergine op één van die foto's?
 
Overigens hoeft het één het ander niet uit te sluiten.
Eens, ik geef enkel aan dat dit een geverifieerde dame is. Het is mijns inziens schadelijk voor de dame in kwestie dat er allerhande vergezochte aannames en speculaties gedaan worden, zoals o.a. post #19. En dat allemaal op basis van 1 wazig bericht van TS waarbij hij aangeef lastig te zijn gevallen vanaf een 06 nummer om vervolgens een advertentie link met een compleet ander 06 nummer te plaatsen. :rolleyes:

Dit geval is natuurlijk geen uitzondering, je ziet dat continu, is een dame een week offline, "oh zal wel een soa hebben", loopt er een keer een afspraak in de soep, "onbetrouwbaar", enz.
 
Eens, ik geef enkel aan dat dit een geverifieerde dame is. Het is mijns inziens schadelijk voor de dame in kwestie dat er allerhande vergezochte aannames en speculaties gedaan worden, zoals o.a. post #19. En dat allemaal op basis van 1 wazig bericht van TS waarbij hij aangeef lastig te zijn gevallen vanaf een 06 nummer om vervolgens een advertentie link met een compleet ander 06 nummer te plaatsen. :rolleyes:

Dit geval is natuurlijk geen uitzondering, je ziet dat continu, is een dame een week offline, "oh zal wel een soa hebben", loopt er een keer een afspraak in de soep, "onbetrouwbaar", enz.
Die jongen uit post #19 is trouwens wel een topgast. Daar wil ik het graag voor opnemen.

Enfin, je hebt gelijk wanneer je aangeeft dat ts zijn onderzoeksmethodiek wat beter kan toelichten, maar volgens mij is hij niet over één nacht ijs gegaan. Het is natuurlijk wel zaak dat geen onschuldige dvp's de dupe worden.
 
Is er een verband met een bezoek na een bepaalde DVP? Of welke regio? Misschien dat we er dan rekening mee kunnen houden hier.
Ja dat is een goede vraag. Ik heb ook een keer zo'n app gehad. Vroeg me af via welk contact dit moet zijn gekomen.
Is wel handig om te weten. Dan weet je ook welke dames je niet moet benaderen.
 
Die jongen uit post #19 is trouwens wel een topgast. Daar wil ik het graag voor opnemen.

Enfin, je hebt gelijk wanneer je aangeeft dat ts zijn onderzoeksmethodiek wat beter kan toelichten, maar volgens mij is hij niet over één nacht ijs gegaan. Het is natuurlijk wel zaak dat geen onschuldige dvp's de dupe worden.
Ken je hem een beetje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan