Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week via de app bij 4 verschillende dames van Kinky in Amsterdam gevraagd naar beschikbaarheid wat bij één tot een fijne afspraak geleid had, een dag later ontving ik een aantal berichten van een voor mij onbekend nummer met daarin de boodschap dat ik maar zo snel mogelijk moest betalen anders zou diegene al mijn gegevens openbaar maken en de chats ergens publiceren etc, etc, en daarbij veel worden zoals, jij gaat hiervoor boeten , dit ga je voelen, ik maak je kapot etc, etc.

Vreemd genoeg heb ik alleen aan de 4 dames gevraagd waar zij ontvangen en of zij beschikbaar waren die avond.

Bericht beantwoord met "begrijp niet waar dit over gaat" en geblokkeerd.

Nu wel beetje angstig om weer wat af te spreken..
Een kameraad van mij was ooit bij twee dames geweest (triootje), achteraf hebben ze hem gecontacteerd dat ze zijn nummerplaat hadden genoteerd en ze hem zouden vinden. De slimmerik is gaan betalen.
 
Een kameraad van mij was ooit bij twee dames geweest (triootje), achteraf hebben ze hem gecontacteerd dat ze zijn nummerplaat hadden genoteerd en ze hem zouden vinden. De slimmerik is gaan betalen.
Ik zet mijn auto nooit in de betreffende straat maar altijd in een andere straat op een plek die niet zichtbaar is vanaf de locatie van de dame. Gaat haar niks aan in wat voor auto ik rijd en kan dit soort ellende (voor zover realistisch) voorkomen.
 
Nog niet, is hier een centrale plek voor?

Zie onderstaande link onder kopje telfoonnummers.

Dus:
 
Ik zet mijn auto nooit in de betreffende straat maar altijd in een andere straat op een plek die niet zichtbaar is vanaf de locatie van de dame. Gaat haar niks aan in wat voor auto ik rijd en kan dit soort ellende (voor zover realistisch) voorkomen.
Ik was ooit lang geleden in het Schipperskwartier, stond geparkeerd (toen nog mogelijk) aan kaaien van het Willemdok (heeft zelfs een grapjas mijn autoradio gestolen)... Op de terugweg naar de wagen en toen ik het Van Schoonbekeplein doorliep, werd ik aangesproken door een onguur figuur die mij vroeg of ik met een bepaald meisje naar boven was geweest (wees ze ze aan)... ik zei dat hij kon oprotten... Een week later weer diezelfde kuttekop met dezelfde vraag... Spreek wel over midden jaren '90. Vermoedelijk trachtte deze mij wat zwijggeld af te troggelen.
 
week geleden gebelt door een vriend, die vervolgens via whatsapp werd bedreigd, dader zou een advertendie op sexjobs hebben.

heb dus in totaal 184 nummers gebruikt voor het berichten van accounts met 06.
dus elke nummer is gelinkt naar een advertentie

geen enkele bedreiging voor een week tot vandaag om 12:26 via nummer: 0633272443

06 23368205

dit is de advertentie van de afperser.

veel plezier met de aangiften, grote mogelijkheid dat de dader zonder ip changer de advertentie gemaakt/aanpast.

dus zou de website makkelijk het ip door kunnen geven aan de politie.

ben je als nog opgelicht? je kan na de aangiften slachofferhulp/vergoeding vragen geloof ik.
 
Zou er ook maar eentje zijn die de oproep beantwoordt?
Gewoon zonder nummerherkenning terugbellen, ze nemen vooral in de avonden op.
En dan met een lul verhaal en ze zo lang mogelijk aan de praat houden, worden ze geïrriteerd.
Ik kan daar wel om lachen dat soort geintjes te flikken evenals ze via whatsapp dagen aan de praat te houden
 
Het valt nog mee dat er opgenomen wordt bij bellen zonder nummerherkenning. Bij veel adverterende dames staat de mededeling dat ze zulke oproepen niet beantwoorden.
Kan je gemakkelijk aan en uit zetten op je telefoon. Bij de dames bel ik gewoon met aan.
Bij bedreigers nummerherkenning uit, vooral hun frustratie is altijd heel leuk of ze zijn zo slim geweest hun voor en achternaam te noemen bij de voicemail :)
 
Dat je het aan en uit kan zetten mag bekend zijn, maar het ging me meer om de perceptie van de ontvanger.
Naast veel DvP's zijn er meer mensen die geneigd zijn een oproep niet te beantwoorden als er geen nummer op het beeldscherm zichtbaar is.
 
Dat is ook zeker waar, normarlieter ben ik ook zo.
Toch heb ik al een enkele keer raak gehad ermee, vooral die irritatie dat ze hebben en zeggen dat ze me komen opzoeken vind ik nog wel het leukste
 
Als je de gegevens van zo een dame hebben kun je ze natuurlijk nog altijd terug kloten door de politie anoniem te informeren dat er sprake is van drugshandel op de plek waar ze meestal toch al illegaal ontvangen.
 
Dat is een trucje dat door meer mensen uitgehaald wordt. Als je een hekel hebt aan iemand in je omgeving, bel je met "misdaad anoniem". (wat overigens niet zo anoniem is als men ons wil doen geloven)
 
Het is niet louter agressie, denk bijvoorbeeld ook eens aan de mensen die rijstroken misbruiken om een richting op te gaan die anders is dan de pijlen op het wegdek aangeven; het in tegengestelde richting nemen van een rotonde en let vooral eens op hoeveel mensen "vergeten" zijn waar de richtingaanwijzer zit.
Maar we dwalen af...
 
Terug
Bovenaan Onderaan