Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij mij waren het gewoon Nederlandse dames, maar vonden het niet heel grappig ;)
Maar staat nu ook een waarschuwing op WHG bij hun nummers :)

had 1x n marokkaanse dvp via Eromarkt . nl op whatsapp
ik zei doe je ook nzc (na alles wat er stond aan diensten)

zegt ze (scheldwoord) ik ben geen hoer ik draag hoofddoek ja

😑
 
Mijn mening is nog steeds dat het beste is helemaal niet reageren en blokkeren.
Nee niet doen. In de tegenaanval gaan en ze verpletteren als een insect. Aangifte doen en hier die bedreigingen delen met hun nummer.
Zijn tenslotte misdadigers die echt wel slachtoffers maken. Die niet allemaal hier zitten.
Ik heb een dader aangesproken en daarna ook gewoon keihard lopen roepen dat ze een chanteur is. Dit was op de wallen. Je moet dit echt niet pikken. Ik heb diegene ook aangegeven wegens illegale prostitutie omdat ze ook thuis zonder vergunning ontvangt.
Je moet geen genade met dit soort misdadigers hebben. Kijk ik betaal niet maar je zal ze de kost moeten geven die dat wel doen. En dan legitimeert je hun daden door het te negeren.
Gewoon aangifte doen mannen. De politie kijkt je echt niet raar aan. Schaam je niet ervoor.
 
Ook op sexjobs lopen er steeds meer oplichters...

1: Vragen om een vaag betaalmiddel
2: Extreem slecht nederlands
3: Rare vage instructies

Ik kreeg ze ook binnen op websites van mij. Postend vanuit een afrikaans IP adres met soms een frans telefoonnummer. Dan wordt er gevraagd om transcash codes en toestanden en ook al is het bedrag laag (40 euro vaak) voor iemand uit afrika toch een hoop geld. En jij een afspraak misgelopen.

(Iemand benaderde me op whatsapp met de vraag of het legitiem zou zijn of niet)
 
Dat slecht uit het Frans vertaalde Nederlands herken ik ook. Daar ben ik ook al eens tegenaan gelopen. Om een DVP te kunnen ontmoeten zou ik eerst een betaalmiddel moeten kopen dat alleen in Frankrijk te koop is en dan de pincode aan 'haar' moeten doorgeven. Daarna zou de ontmoeting plaatsvinden. Je zou het bijna geloven....
De grap van het verhaal is wel dat je eindeloos vragen aan die gasten kunt blijven stellen en dat ze die ook allemaal beantwoorden. Jij raakt eerder verveeld dan zij.
 
Dat slecht uit het Frans vertaalde Nederlands herken ik ook. Daar ben ik ook al eens tegenaan gelopen. Om een DVP te kunnen ontmoeten zou ik eerst een betaalmiddel moeten kopen dat alleen in Frankrijk te koop is en dan de pincode aan 'haar' moeten doorgeven. Daarna zou de ontmoeting plaatsvinden. Je zou het bijna geloven....
De grap van het verhaal is wel dat je eindeloos vragen aan die gasten kunt blijven stellen en dat ze die ook allemaal beantwoorden. Jij raakt eerder verveeld dan zij.

Probleem is is dat er nog (teveel) mensen zijn die erin trappen of geloven. Ook al is het 4 tientjes, de sneller men dit herkent des te beter.
 
Gisteren via CG een Nederlandse dame, blond in Breda. VIP advertentie, stuurt haar 06 (weet niet of ik die hier mag vermelden).
Als je appt, geen reactie. Ongeveer een uurtje later een app bericht (met logo van bekende motorclub als profielfoto) waarin je wordt bedreigd.
Uiteraard gereageerd met de vraag of ie zijn naam onder het berichtje wil zetten, dat is makkelijker voor de aangifte.
Toen gooide ie mij op blokkeren.
Altijd blij dat ik een aparte telefoon met een prepaid nummer heb voor m'n hobby :)
 
Gisteren via CG een Nederlandse dame, blond in Breda. VIP advertentie, stuurt haar 06 (weet niet of ik die hier mag vermelden).
Als je appt, geen reactie. Ongeveer een uurtje later een app bericht (met logo van bekende motorclub als profielfoto) waarin je wordt bedreigd.
Uiteraard gereageerd met de vraag of ie zijn naam onder het berichtje wil zetten, dat is makkelijker voor de aangifte.
Toen gooide ie mij op blokkeren.
Altijd blij dat ik een aparte telefoon met een prepaid nummer heb voor m'n hobby :)
CG ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan