Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu speelt het minder, maar ten tijde van de lockdown had het ook zeker nut naar de overheid toe. Stel dat een Dame haar telly gesnaaid wordt door oom agent, dan was het knap onhandig als jouw gewone 06 ( waar waarschijnlijk een abonnement op zit ) in haar adresboek staat. Met een prepaid 06 en Whatsapp zakelijk heb je dat nadeel niet.
Dat gaat niet gebeuren. Jou snaaien omdat je de lockdown overtreden zou hebben, kan alleen als heterdaadje. De agent moet het met eigen ogen zien.
 
2 mensen mochten prima met elkaar zijn, tijdens de lockdown. Dames mochten prima werken. Het waren de seksbedrijven die op last van gemeente(s) gesommeerd werden te sluiten gedurende de tijd.

Het werken was niet strafbaar; het ergens zijn etc in tijden van een lockdown was het "kwalijke". Ken enkele dames die een boete van 90 euro hebben gehad en daarmee was de kous af. Die werkte gewoon door.
 
Precies, sekswerk was toen helemaal niet toegestaan.
Volgens mij moet de betaling dan wel bewezen worden. Dat gaat moeilijk. Ook tijdens lockdown mochten 2 mensen gewoon sex hebben. Weliswaar niet betaalde, maar wie gaat dat bewijzen. Ook een app conversatie is dat volgens mij niet. Je kan zeggen dat dat opwindende praat is of zo. Ik heb er ook niet veel over gehoord dat er mensen voor beboet zijn. Misschien een enkeling.
 
Volgens mij moet de betaling dan wel bewezen worden. Dat gaat moeilijk. Ook tijdens lockdown mochten 2 mensen gewoon sex hebben. Weliswaar niet betaalde, maar wie gaat dat bewijzen. Ook een app conversatie is dat volgens mij niet. Je kan zeggen dat dat opwindende praat is of zo. Ik heb er ook niet veel over gehoord dat er mensen voor beboet zijn. Misschien een enkeling.
Daar gaat het toch niet om, @groentje1970
en ik reageren alleen op de onterechte bewering dat dames gewoon mochten werken.
Of en hoe dat gehandhaafd werd is weer een heel ander verhaal.
En het gaat allang niet meer over het onderwerp van dit topic ...,
 
Het ging inderdaad over bedreigd worden via whatsapp. Ben me naar aanleiding van een tip van iemand hier toch maar gaan verdiepen in de beveiliging van Whatsapp. Ook al gebruik ik een prepaid. Toch maar de beveiligings instelling aangepast zodat niet iedereen meer mijn gegevens kan zien. Ook al kan je er verder niet zoveel mee. Bedankt voor de tip. Toch wel handig om je hier af en toe in te verdiepen.
 
Ik ben altijd wel bewust van risico's ook omdat ik naast het wandelen soms ook lekker vind om met een man af te spreken.

Ik gebruik een aparte telefoon met voor zo mogelijk zo min mogelijk connecties met mijn privé situatie. Dus geen profielfoto, geen locaties delen.

Ik spreek nooit thuis af en ga altijd ergens naar toe met openbaar vervoer (anonieme ov-chipkaart) of een deelauto als het niet met ov te bereiken is.

Ik betaal altijd cash en neem nooit iets mee waarop mijn naam staat.

Voorkomen is beter dan genezen.
 
Daar gaat het toch niet om, @groentje1970
en ik reageren alleen op de onterechte bewering dat dames gewoon mochten werken.
Of en hoe dat gehandhaafd werd is weer een heel ander verhaal.
En het gaat allang niet meer over het onderwerp van dit topic ...,
Ik val je ook niet aan Paulus2, maar val je juist bij. Jij hebt gelijk en Van der Linden media niet. En inderdaad, het gaat al rap off topic intussen.
 
Of het is gewoon een gestoorde randdebiel,die te lui is om te werken...smerig tuig...meer is het niet..die lui hadden ze allemaal bij hun geboorte meteen in hun eigen vruchtwater moeten verzuipen...
Boys luister, het is echt heel simpel, al die dreigementen, het is te hilarisch voor woorden. Niet eens de moeite nemen om te reageren, is zoooooo zonde van alle tijd en energie. De enige actie die je neemt is het nummer blokkeren. Uiteraard staat het vrij om politie, Tease Media en Midhold in te schakelen maar reageer nou niet op welke loser dan ook. Zo, opgelost dacht ik zo.
 
Zo heb ik die ook gehad idd. Doen alsof je angstig bent en meewerkt tot je bankgegevens hebt. Doorspelen naar instanties en screenshots naar afperser om 'm te pesten inclusief wat verwensingen aan zijn adres. Beetje in zijn eigen straattaal. (Vindt ie leuk.) :p
 
Ik heb ook een soortgelijk bericht gehad een aantal maanden geleden. Moet inderdaad van iemand die je een keer een bericht hebt gestuurd komen. Maar ja het zijn waarschijnlijk niet diegene die je geantwoord hebben. Waarschijnlijk juist die nooit reageren, maar dan je telefoonnummer gebruiken.

Ik heb dat nummer ook gelijk geblokkeerd. Leukste van alles is dat ik geen eens facebook heb. Echt een standaard dreigement dus.
 
Even uitgezocht hoe het in detail zit:

Dus. Mocht iemand dreigen met het op FB plaatsen van plaatjes of filmpjes met jou in volle glorie in je Adamskostuum, wens hem dan veel succes. Maar dat wisten we al.

Uitleg van beleid

We hebben de weergave van naaktbeelden en seksuele handelingen beperkt, omdat sommige mensen in onze community gevoelig kunnen zijn voor dit soort inhoud. Daarnaast verwijderen we altijd seksuele afbeeldingen om het delen van inhoud zonder toestemming of van minderjarigen te voorkomen. Deze beperkingen op de weergave van seksuele handelingen zijn ook van toepassing op digitaal gemaakte inhoud, tenzij de inhoud is geplaatst voor educatieve, komische of satirische doeleinden.
Ons beleid met betrekking tot naaktbeelden is in de loop der tijd genuanceerder geworden. We begrijpen dat naaktbeelden kunnen worden gedeeld om verschillende redenen, waaronder als protest, om een goed doel bekendheid te geven of voor educatieve of medische doeleinden. Als zulke bedoelingen duidelijk zijn, staan we de inhoud toe. Hoewel we bijvoorbeeld afbeeldingen van vrouwenborsten beperken waarop de tepel is te zien, staan we wel andere afbeeldingen toe, waaronder afbeeldingen van protestacties, afbeeldingen waarop vrouwen borstvoeding geven en foto's van de littekens van een borstamputatie. Voor afbeeldingen waarop genitaliën of de anus zichtbaar worden afgebeeld in de context van momenten tijdens en na de geboorte of gezondheidsgerelateerde situaties voegen we een waarschuwingslabel toe zodat mensen weten dat de inhoud gevoelig kan zijn. We staan ook foto's van schilderijen, beelden of andere kunst toe die naakte figuren afbeelden.

Het volgende mag je niet plaatsen:

Afbeelding van

  • Echte naakte volwassenen, als hierop het volgende te zien is:
    • zichtbare geslachtsdelen, behalve als het gaat om bevallingen en momenten na het bevallen of gezondheidsgerelateerde situaties (bijvoorbeeld een geslachtsaanpassende operatie, onderzoek op kanker of het voorkomen/diagnosticeren van een ziekte)
    • een zichtbare anus en/of een close-up van volledig blote billen, tenzij dit is gefotoshopt op een bekende persoon
    • onbedekte tepels van vrouwen, behalve in de context van borstvoeding, bevallingen en momenten na het bevallen, gezondheidsgerelateerde situaties (bijvoorbeeld na een borstamputatie, bekendheid geven aan borstkanker of een geslachtsaanpassende operatie) of als protestactie
  • seksuele handelingen, waaronder:
    • geslachtsgemeenschap
      • expliciete geslachtsgemeenschap, gedefinieerd als een mond of genitaliën die contact hebben met de genitaliën of anus van iemand anders of deze binnengaan, waarbij de genitaliën van ten minste één persoon naakt zijn
      • impliciete geslachtsgemeenschap, gedefinieerd als een mond of genitaliën die contact hebben met de genitaliën of anus van iemand anders of deze binnengaan, zelfs wanneer het contact niet direct zichtbaar is, behalve in de context van seksuele gezondheid, advertenties en erkende fictionele afbeeldingen of met aanwijzingen voor fictie
      • impliciete stimulatie van geslachtsdelen/anus, gedefinieerd als het stimuleren van genitaliën/anus of het inbrengen van objecten in geslachtsdelen/anus, zelfs wanneer het contact niet direct zichtbaar is, behalve in de context van seksuele gezondheid, advertenties en erkende fictionele afbeeldingen of met aanwijzingen voor fictie
    • andere handelingen, waaronder (maar niet uitsluitend):
      • erecties
      • Aanwezigheid van nevenproducten van seksuele handelingen
      • het stimuleren van de geslachtsdelen of anus, zelfs als dat boven of onder kleding is
      • het gebruik van seksspeeltjes, zelfs als dat boven of onder kleding is
      • het stimuleren van naakte tepels van mensen
      • het knijpen in vrouwelijke borsten, gedefinieerd als een grijpende beweging met gekromde vingers die zowel kenmerken als een duidelijke verandering van de vorm van de borsten laat zien. We staan het knijpen in de context van borstvoeding toe
    • fetisj-achtige inhoud waarin het volgende is te zien:
      • handelingen die waarschijnlijk leiden tot de dood van een persoon of dier
      • amputatie.
      • kannibalisme.
      • uitwerpselen, urine, spuug, snot, menstruatiebloed of braaksel
    • Digitale inhoud die voldoet aan onze definitie van seksuele activiteiten, behalve wanneer deze wordt geplaatst in een educatieve of wetenschappelijke context, of wanneer deze voldoet aan een van de criteria hieronder en uitsluitend wordt getoond aan personen van 18 jaar en ouder.
  • Uitgebreide audio van seksuele activiteiten
 
Terug
Bovenaan Onderaan