Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
nooit nooit nooit betalen het blijft er niet bij..... en niet aardig maar wel waar, je hebt het net de moeite waard gemaakt om door te gaan en anderen lastig te vallen. Je hebt nu wel alle bewijzen in de hand dat je een slachtoffer van afpersing bent. Met je overschrijving kan de politie hem vinden. Het is nu je verantwoording om aangifte te doen. Door mensen zoals jij blijven dit soort praktijken bestaan..........Misschien ervaar je het een beetje als een trap na, maar ik vind dat je wel je deel hoort te doen in deze grote boze wereld.
Ik ga hier en andere sexsites altijd via de wifi van een cafe of andere gelegenheid. Ideaal nu ook in de zomer. Dan lees ik deze reactie zojuist. Geef de slachtoffer maar de schuld. Een beetje als een trap na? Laat maar. Dit is niet het forum omdat dit te vertellen. Afzeik cultuur hier. Zal wel een ander forum zijn waar je dit wel kan vertellen zonder deze reactie.
 
Ik ga hier en andere sexsites altijd via de wifi van een cafe of andere gelegenheid. Ideaal nu ook in de zomer. Dan lees ik deze reactie zojuist. Geef de slachtoffer maar de schuld. Een beetje als een trap na? Laat maar. Dit is niet het forum omdat dit te vertellen. Afzeik cultuur hier. Zal wel een ander forum zijn waar je dit wel kan vertellen zonder deze reactie.
LOL ik dacht wel dat je zo zou reageren, daarom heb ik het ook al in mijn reactie voorspeld, en toch lees je wat je wilt lezen omdat je vooral slachtoffer wilt spelen en geen verantwoordelijjkheid wilt nemen.
Dit soort misdaad heeft twee daders, zij die anderen bedriegen en zij die alleen aanzichzelf denken en betalen om er vanaf te zijn en niet denken aan het volgende slachtoffer, en vervolgens geen aangifte doen.. Beide daders zijn nodig om dit in stand te houden. Je bent slachtoffer, maar ook dader. Ik geef je niet de schuld van het slachtofferschap, maar wel van het daderschap.
Dat je naief en bang uitgepakt bent kun je niets aan doen, dat je overhaast beslissingen neemt misschien ook niet. Dat je de makkeljke weg neemt door te betalen en daardoor het patroon doorzet...... en geen aangifte doet en de daders beloont ....... Ja, daarmee ben je medeplichtig aan het volgende slachtoffer.
Ik weet wel dat je me niet aardig zult vinden, je bent niet de eerste en zult zeker niet de laatste zijn. Maar wat ik zeg is wel waar.

"Evil triumphs when good men do nothing"
 
De sleutels tot success
Als het goed is heb je het verdiend,
Als het slecht is is iedereen tegen je
Je kunt vooral nergens iets aan doen
Aan jou kan het niet liggen.
Je hebt recht op sympathie

En dat zijn de laatste woorden die ik aan je verspil
 
Ik ben een keer via whatsapp bedreigd. Had in een chatbox een dame ontmoet en 06 nummer gekregen.
Ging opzich goed totdat de toon heel erg anders werd. Bleek een man te zijn die alles van me had gekopieerd en die ging die op facebook zetten als ik niet betaalde. Mijn vriendenlijst had ie. En daar zou die die hele whatsapp gesprek aangeven als ik niet betaalde. 250 euro moest ik via een tikkie betalen. Maar gedaan. Dat was donderdag. Hopenlijk ben ik er van af. Schrok hier wel van, Ga nooit meer op chatboxen. Gevaarlijk.
Dat is kut en ik heb met je te doen.
Maar je zult wel tegenover jezelf moeten onderkennen dat het je eigen stommigheid is. Dus wees verstandig en ga niet opgerold in de slachtofferrol liggen.
Of je aangifte doet moet je helemaal zelf weten, dat ben je tot niemand verplicht. Ik zou het zelf ook niet doen.
Ik neem aan dat je inmiddels een tweede telefoonnummer hebt met een tweede account en dat ook alleen maar gebruikt voor DVPs en dat verder nergens anders voor gebruikt.

Wonden likken en door.
 
Met dat rek.nr van tikkie kan de politie toch in ieder geval iemand pakken die erbij betrokken is?
Sterker daar kom je zelf ook achter en dat heb ik afgelopen week gedaan. Bank van die katvanger gebeld. En gezegd waar die rekening voor gebruikt wordt. Bewijzen wilden ze hebben en die had ik. 250 euro teruggekregen. En die katvanger heeft een probleem. Hoefde geen politie bij. Belletje en mail naar bank was genoeg. Betalen was zo dom nog niet. Het was de ex van die vent van het chanteren. Ga ik nog sancties opleggen voor alle onrust.
 
Afdeling sterke verhalen..
Stond in de Telegraaf gisteren. Bank nam zelf actie bij een katvanger. Rekening geblokkeerd, kunnen geen verzekering voor minimaal 8 jaar afsluiten. En nog meer sancties. Was niet mijn geval maar zo gaat het.Kreeg een tikkie en dan zie je welke persoon die rekening heeft. Heb dit niet zelf verzonnen. Op een andere site stond dit nl ook. Bank is beter met privacy dan politie!! En katvangen is illegaal.
 
Het is waar! Lees maar in de Telegraaf van gisteren. https://tweakers.net/nieuws/98768/b...tfraudeurs-zonder-veroordeling-blokkeren.html
In mijn geval zei hij dat hij mijn facebookvrienden zou schrijven. Geloofde ik niet. Schreef hij de gesprek aan mijn facebook messenger om te laten zien dat hij dat kon en bedreiging erbij van betalen of anders weet iedereen wat ik zou doen in mijn vrije tijd. Bewaard en ook naar de bank opgestuurd. Klaar opgelost.
 
V.I.P van een hoerenforum....dan zit je meteen bij de bankdirecteur op schoot...want die kennen ook de kneepjes van het...vak.....meteen zijn geld terug ....plus 35 euro extra voor een cimmetje ?
 
Een echte katvanger heeft logischerwijs een herkenbaar betalingspatroon op zijn rekening; veel kleine bedragen die in hoog tempo en in korte tijd binnenstromen en dan in éen klap afgeroomd worden naar een rekening bij een bank in Verreweggistan.

Als je bij de bank een klacht meldt zoals @Cosmo Karmer heeft gedaan en je klacht valt in een reeds bekend patroon, dan kan het zomaar zijn dat je rap geholpen wordt en dat de katvanger de klos is
 
Ja, en omdat banken erg sociaal bewogen zijn vinden ze het vervelend dat de rekening van de Katvanger leeg is en betalen ze alle slachtoffers uit eigen zak terug en wel binnen een week. ?

Hee maar @CUMCUM nu over serieuze zaken. Hoeveel berichten moet je plaatsen voor de status stamgast, en klopt het dat bij het behalen van die status koningin maxima je uitnodigt voor lunch? ??
 
Voor een bank is dat waarschijnlijk zo te zien als een patroon van bepaalde overschrijvingen, met een algoritme kunnen ze dat zo detecteren. En als ze die rekening blokkeren of opheffen kunnen ze zonder probleem die E250 weer terug afschrijven van de rekening van de katvanger, kost hen zelf geen cent.
Ik zie geen reden om het verhaal van @Cosmo Karmer in twijfel te trekken en verstandig dat hij wat heeft gedaan om zijn recht te halen.

En ik weet als geen ander wat voor nare lui die katvangers zijn! Maar ik ben niet bang voor ze, prik ze gewoon met mn staart.
 
Ik zie ook niet waarom er meteen zo twijfelachtig wordt gereageerd. Bij misbruik, zolang je bewijs hebt, is de bank prima bereid om bepaalde acties te ondernemen. Ik zou echter wel altijd aangifte doen tegen de partij omdat mogelijk in de toekomst een effect kan hebben. Vele druppels laten uiteindelijk ook een emmer overstromen. Daarnaast is het voor de maatschappij ook gewoon goed dat katvangers aangepakt worden om een afschrikkende werking te hebben. Helaas zijn het vaak wel de zwakkere en/of dommere mensen in de samenleving die zich door deze get rich quick scams voor de gek laten houden.
 
Voor een bank is dat waarschijnlijk zo te zien als een patroon van bepaalde overschrijvingen, met een algoritme kunnen ze dat zo detecteren. En als ze die rekening blokkeren of opheffen kunnen ze zonder probleem die E250 weer terug afschrijven van de rekening van de katvanger, kost hen zelf geen cent.
Ik zie geen reden om het verhaal van @Cosmo Karmer in twijfel te trekken en verstandig dat hij wat heeft gedaan om zijn recht te halen.

En ik weet als geen ander wat voor nare lui die katvangers zijn! Maar ik ben niet bang voor ze, prik ze gewoon met mn staart.
Dit is inderdaad nieuw en wat tevens onlangs in het nieuws was. Ook de banken proberen hier tegen te gaan en als je opgelicht bent kan je met de bank van de tegenpartij contact opnemen. Het zou goed kunnen dat hier een patroon zichtbaar was en waardoor er snel geschakeld is. Het zijn nuttige tips die voor de 1 wel werken en voor de ander misschien niet.

Genoeg leden die vrij nieuw zijn en nog niet alle kneepjes van het wandelvak kennen. Alhoewel logisch nadenken per persoon kan verschillen ?
 
Een van de mogelijke maatregelen is het blokkeren van iemands rekening of zelfs het 'beëindigen van de bankrelatie'. Dat gebeurt nog voordat iemand daadwerkelijk is veroordeeld, bevestigt woordvoerder Jelle Wijkstra van de Nederlandse Vereniging van Banken. "Als de politie een redelijk vermoeden heeft dat iemand mensen oplicht, dan zullen wij daarnaar handelen", aldus Wijkstra.
Banken die op eigen initiatief geld van katvangers terugbetalen? Op zo'n korte termijn? Een rekening blokkeren, ok. Maar alles netjes terugbetalen? Ik geloof het niet. Dat ze het in principe wel kunnen, daar twijfel ik overigens niet aan.
 
Tuurlijk kunnen banken wel iets.....maar niet op de manier zoals..beroepsfantast..Cosmos Kramer beschrijft......ff bank bellen...email sturen met een screenshot van Facebook..en meteen maken ze het geld naar je over.....hahahhahahaha....en een ieder die dat wel gelooft...wens ik veel suc6 in het echte leven.....

en voor mij nu einde aan deze discussie..?‍♂️
 
Laatst bewerkt:
Voor een bank is dat waarschijnlijk zo te zien als een patroon van bepaalde overschrijvingen, met een algoritme kunnen ze dat zo detecteren. En als ze die rekening blokkeren of opheffen kunnen ze zonder probleem die E250 weer terug afschrijven van de rekening van de katvanger, kost hen zelf geen cent.
Ik zie geen reden om het verhaal van @Cosmo Karmer in twijfel te trekken en verstandig dat hij wat heeft gedaan om zijn recht te halen.

En ik weet als geen ander wat voor nare lui die katvangers zijn! Maar ik ben niet bang voor ze, prik ze gewoon met mn staart.
Ik was ook niet de enige. Maar kan mij het schelen dat ik niet gelooft wordt. En je ziet dat bij Rickdekoning het niet goed is of het deugt niet zolang je zijn adviezen niet opvolgt. Dat is opzich ook bijzonder. Doe je niks is het niet goed en doe je wel wat is het ook niet goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan