Je zou de app ook kunnen plaatsen in een verborgen/veilige map.Verwijderen doe ik om te voorkomen dat iemand per ongeluk die app ziet. Niks te zien op mijn telefoon op de dagen dat ik niet wandel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe zou de app ook kunnen plaatsen in een verborgen/veilige map.Verwijderen doe ik om te voorkomen dat iemand per ongeluk die app ziet. Niks te zien op mijn telefoon op de dagen dat ik niet wandel.
Dat klopt niet. Voor het onderzoeken van een telefoon op nummers waar contact mee is geweest is toestemming van de OvJ nodig. Er moet een gegronde reden zijn van verdenking van strafbare feiten, dus als de dame onder de 18 is, of mishandeld of andere ellende. Aangezien prostitutie in Nederland niet strafbaar is, is er doorgaans niks aan de hand.En mocht de politie bij een inval jouw nummer vinden in de telefoon van een DVP, dan wordt dat ook ergens in een systeem vastgelegd. Dan kan dat maar beter een nummer zijn dat niet naar jou te traceren is.
Wellicht is een standaard inval niet het juiste voorbeeld. Maar er zijn vast wel omstandigheden waaronder ze de telefoon van de dame wel uitpluizen. Bijvoorbeeld wanneer een dame het leven laat door een misdrijf of een OD. Heb je toch wat uit te leggen als ze aan de deur komen.Er moet een gegronde reden zijn van verdenking van strafbare feiten, dus als de dame onder de 18 is, of mishandeld of andere ellende.
Ik vind het vergezocht.Wellicht is een standaard inval niet het juiste voorbeeld. Maar er zijn vast wel omstandigheden waaronder ze de telefoon van de dame wel uitpluizen. Bijvoorbeeld wanneer een dame het leven laat door een misdrijf of een OD. Heb je toch wat uit te leggen als ze aan de deur komen.
Dat is toch geen reden om geen tweede prepaid kaart te nemen? Je kunt een prepaid kaart toch ook gebruiken om echt afspraken te maken? Tenminste, dat doe ik altijd...Idd je kan een tweede prepay kaart nemen ben je onbereikbaar voor de dames ,echter kom ik regelmatig bij een paar vaste dames en die klagen dan weer over veel Fack afspraken die worden gemaakt op deze manier gevolg veel financieel verlies en je kan er niets tegen doen