Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En mocht de politie bij een inval jouw nummer vinden in de telefoon van een DVP, dan wordt dat ook ergens in een systeem vastgelegd. Dan kan dat maar beter een nummer zijn dat niet naar jou te traceren is.
Dat klopt niet. Voor het onderzoeken van een telefoon op nummers waar contact mee is geweest is toestemming van de OvJ nodig. Er moet een gegronde reden zijn van verdenking van strafbare feiten, dus als de dame onder de 18 is, of mishandeld of andere ellende. Aangezien prostitutie in Nederland niet strafbaar is, is er doorgaans niks aan de hand.

Idd je kan een tweede prepay kaart nemen ben je onbereikbaar voor de dames ,echter kom ik regelmatig bij een paar vaste dames en die klagen dan weer over veel Fack afspraken die worden gemaakt op deze manier gevolg veel financieel verlies en je kan er niets tegen doen

Er moet een gegronde reden zijn van verdenking van strafbare feiten, dus als de dame onder de 18 is, of mishandeld of andere ellende.
Wellicht is een standaard inval niet het juiste voorbeeld. Maar er zijn vast wel omstandigheden waaronder ze de telefoon van de dame wel uitpluizen. Bijvoorbeeld wanneer een dame het leven laat door een misdrijf of een OD. Heb je toch wat uit te leggen als ze aan de deur komen.

Wellicht is een standaard inval niet het juiste voorbeeld. Maar er zijn vast wel omstandigheden waaronder ze de telefoon van de dame wel uitpluizen. Bijvoorbeeld wanneer een dame het leven laat door een misdrijf of een OD. Heb je toch wat uit te leggen als ze aan de deur komen.
Ik vind het vergezocht.
En het is natuurlijk ook niet strafbaar om in een telefoon van iemand anders te staan en ik denk ook niet dat een dame alle klanten als contact gaat opslaan.
Iedereen moet het zelf weten en als het je rust geeft, moet je vooral een tweede telefoon nemen (maar als er dan echt iets aan de hand is, weten ze je ook wel te vinden hoor) , maar het lijkt me vooral een vorm van schijnveiligheid.
Ik krijg ook op mijn normale telefoon eigenlijk nooit spam; toevallig een paar weken geleden een vaag whatsappje uit (ik moest het opzoeken) Sri Lanka, maar dat had niets met oplichting te maken.
Misschien wandel ik ook wel veel te weinig (meer) zodat het voor mij sowieso geen issue is.

Idd je kan een tweede prepay kaart nemen ben je onbereikbaar voor de dames ,echter kom ik regelmatig bij een paar vaste dames en die klagen dan weer over veel Fack afspraken die worden gemaakt op deze manier gevolg veel financieel verlies en je kan er niets tegen doen
Dat is toch geen reden om geen tweede prepaid kaart te nemen? Je kunt een prepaid kaart toch ook gebruiken om echt afspraken te maken? Tenminste, dat doe ik altijd...

Terug
Bovenaan Onderaan