Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom moet dat dan tegenwoordig allemaal via internet? Een veel groter aanbod en gemakkelijker dan 'gaan wandelen' ? Ja, klopt, maar ook een immens veel grotere kans om opgelicht te worden.

En de goede die er tussen zitten (want die zijn er natuurlijk ook) verzuipen tussen al de advertenties van het gespuis. Zolang dat niet kan gefilterd worden, zijn die advertentiesites wat mij betreft waardeloos.

Ik ervaar dat helemaal niet zo. Juist de reviews op deze site helpen mij om niet opgelicht te worden.

Hi, ik ben vanmorgen bedreigd door iemand die beweerde dat ik "iets had gedaan" met een meisje van Kinky. Binnen 30 seconden na het gesprek – waarin ik aangaf dat ik niks had gedaan en alleen iets had gevraagd – begon ze te dreigen en te vragen hoe ik dit ging "oplossen". Ze beweerde namens de Albanese maffia te spreken om druk op me te zetten.

Ik heb het gesprek meteen na 30 seconden beëindigd en het nummer direct geblokkeerd. Daarna heb ik ook aangifte gedaan bij de politie. Het enige wat ze van me weten is m'n telefoonnummer en voornaam.

Moet ik mijn nummer nu wijzigen? Of is de kans groot dat ik opnieuw lastiggevallen word? Ik vind dit echt niet chill en maak me best zorgen.

Ik zou zeggen een safe house zwaar beveiligd op koninklijk niveau en een bestemming onbekend. Het beste is om NU afscheid te nemen van je dierbare en de komende 20 jaar ergens te verschuilen waar niemand je zal vinden.

Dit is helaas de enige oplossing.

Zijn er toevallig meer mensen die recent een dreigende sms ontvangen hebben? Ik ben niet eens actief op Kinky en heb al maanden geen contact met iemand gehad. De laatste dame die ik sprak kwam uit de omgevingen van Rotterdam. Iemand enig idee wie deze stoere man is en waar ik hem kan vinden?

Bekijk bijlage 272121
Ik heb hetzelfde ontvangen maar dan over redlights. IMG_1635.jpeg

Thx, gemeld aan ome redlights. Die zullen er op (korte) termijn een waarschuwing naar hun gebruikers over uitzetten.
Ik wil u echt niet ontmoedigen maar redlights beloven heel veel maar kijken juist naar hun inkomen hoor heb bij mij zelf 8 meldingen hier over gedaan en ook over grote fraude maar die gebruikers komen gewoon terug ik heb zelfs met klachten bij politie naar hun gestuurd beloven veel en danken u voor te melden maar daar blijft het by

Is er geen enkele moderator die in de mot heeft dat hier honderd keer hetzelfde herhaald wordt? Wissen wissen wissen overal, maar waar het nodig is, blijft alles staan.
Ik wil u echt niet ontmoedigen maar redlights beloven heel veel maar kijken juist naar hun inkomen hoor heb bij mij zelf 8 meldingen hier over gedaan en ook over grote froude maar die gebruikers komen gewoon terug ik heb zelfs met klachten bij politie naar hun gestuurd beloven veel en danken u voor te melden maar daar blijft het by
Dat kan ik me heel goed voorstellen, maar let op: je mag dat niet zeggen. De kans bestaat dat dit soort berichten gewist wordt. Redlights is zogezegd heiliger dan de paus als ze door de politiediensten eens écht aan te tand gevoeld worden, maar voor de rest achterbaks vriendelijk en totaal niet van plan om in te grijpen als ze meldingen binnenkrijgen.

Dat geldt voor gelijkaardige advertentiesites ook. Maar gelukkig staan er veel prentjes op van blote vrouwen, zodat de mannen niet nadenken, geen shit herkennen in de advernties, en lustig blijven 'boeken'. En dan klagen maar ...

Kijkt een man met zijn piet, dan ziet hij de fake toch niet.

Laatst bewerkt:
s er geen enkele moderator die in de mot heeft dat hier honderd keer hetzelfde herhaald wordt?
Uiteraard zien we dat, maar blijkbaar is het iets dat erg leeft bij de leden hier en hebben er heel wat niet door dat ze oude berichten ook kunnen lezen voor ze een bericht of vraag plaatsen. Dus laten we het in het belang van iedereen staan.

BigBenny (mod)

Ik wil u echt niet ontmoedigen maar redlights beloven heel veel maar kijken juist naar hun inkomen hoor heb bij mij zelf 8 meldingen hier over gedaan en ook over grote fraude maar die gebruikers komen gewoon terug ik heb zelfs met klachten bij politie naar hun gestuurd beloven veel en danken u voor te melden maar daar blijft het by

Ik heb het eerder geschreven hier,

Redlights is voor een groot deel afhankelijk van input van gebruikers. Ze kunnen niet iedere advertentie controleren - er komen er soms tientallen tot honderden per dag binnen. Het melden wordt altijd naar gekeken en je helpt er ook anderen mee om zo online de boel schoon te houden.

Apart van het gebruiken van je verstand als je af wilt spreken - niet vooruitbetalen met rare betaalmiddelen etc. Als je de vinger wijst op Redlights dan vind ik ook dat je naar de Nederlandse variant Kinky eens moet kijken.

Ook daar vinden problemen welk ieder groot platform blijvend zal houden. De oplossing? Melden.

Ik heb het eerder geschreven hier,

Redlights is voor een groot deel afhankelijk van input van gebruikers. Ze kunnen niet iedere advertentie controleren - er komen er soms tientallen tot honderden per dag binnen. Het melden wordt altijd naar gekeken en je helpt er ook anderen mee om zo online de boel schoon te houden.

Apart van het gebruiken van je verstand als je af wilt spreken - niet vooruitbetalen met rare betaalmiddelen etc. Als je de vinger wijst op Redlights dan vind ik ook dat je naar de Nederlandse variant Kinky eens moet kijken.

Ook daar vinden problemen welk ieder groot platform blijvend zal houden. De oplossing? Melden.
Geen enkele van die sites is zuiver op de graat. Ik heb geen enkel probleem met 'commercieel zijn' want heel de wereld is commercieel. Maar eerlijkheid is nog wat anders.

Veel advertenties worden door een dove blinde herkend als fake en toch komen ze lekker leuk online. Er bestaat geen groter uitstalraam van zwartwerkende illegalen die adverteren, meestal nog gewoon met de prijs er bij. En toch worden die gerust gelaten. Probeer maar eens als gewone zelfstandige zoiets te doen. Je zal rap prijs hebben.

Een site zoals Redlights draaien kost gewoon serieus manschap, geld en vooral tijd. Dus het is logisch dat er bedragen gerekend worden voor vermelding. Immers een dame / DVP die op Redlights staan gaat verdiend geld. Dat is ook voor Kinky, dat is ook voor Uber eats warabij restaurants kiezen voor vermelding.

Met jouw redenatie is iedere site gewoon niet zuiver op de graat - want ze verdienen eraan, toch?

Met jouw redenatie is iedere site gewoon niet zuiver op de graat - want ze verdienen eraan, toch?
Lezen is een mooie deugd. Ik schreef toch dat de wereld commercieel is? Niks mis mee.

Maar bij deze websites waarover we het hier hebben, gaat het over massa's illegalen die een forum krijgen om hun zwartwerk zomaar aan te bieden. Als Piet de loodgieter morgen adverteert dat hij komt klussen en men vindt van Piet niets terug dat er op wijst dat hij een ondernemingsnummer heeft enz enz enz, dan staat er morgen bij Piet iemand aan de deur die moeilijk doet. Blijkbaar is het lastig om zoiets in te zien.

En dan komt het natuurlijk. Een website die illegale zwartwerkers promoot, daar ga je toch niet van verwachten dat alles daar eerlijk loopt en dat er geen fakers en oplichters de klanten bij de neus bij hun pietje neemt... :ROFLMAO:

In hoeverre is een website aansprakelijk, wanneer een DVP doelbewust kiest voor zwartwerk? Ik heb genoeg dames voorbij zien komen die 100% vlaams waren - maar toch kozen voor bewust zwart werk (onder de radar).

De website heeft een zekere plicht - het uitsluiten van mensenhandel, uitbuiten wat ik natuurlijk volkomen eens ben. Maar het zijn ook de bezoekers die blijkbaar die illegaliteit in stand houden. Daar is Redlights echt geen unieke in.

Dat gebeurd door heel europa heen. Ook hier op dit forum wordt vaak gevraagd waar de "studenten adresjes" zijn ipv de wat commerciele DVP's. Waar een vraag is zal altijd een aanbod voor zijn in deze business.

Redlights doet het gewoon goed - en zo gaat dit ook op voor andere websites. Echter andere gaan zelfs een stap verder, en kiezen nu doelbewust voor NZC aanbod te gaan vermelden: https://www.girlsreview.nl/threads/verbod-op-online-ads-met-nzc-neuken-zonder-condoom.62101/

Ik heb dit de afgelopen jaren ook nooit gehad. De laatste maand komt het plots 3x voor. Dus ik vermoed dat er een opmars is in het zetten van fake accounts met als doel iemand op te lichten. Het komt ook meestal een paar dagen later, om het niet te doen opvallen van welke dame het komt waarschijnlijk? Moeten we ons zorgen maken bij deze berichten of gebeurd er echt niks mee?

Ik zou de links tot herleiden naar jou toe persoonlijk zo klein mogelijk houden,

- Liefst een wegwerp GSM. Koppel dat nummer ook niet aan verschillende sites.
- Voornaam, achternaam een no go natuurlijk.
- Idem met Email adres - nooit zakelijke of persoonlijke.

Uiteindelijk is afpersing of poging tot, gewoon strafbaar en denk je dat je daar slachtoffer van bent, aangifte doen.

In hoeverre is een website aansprakelijk, wanneer een DVP doelbewust kiest voor zwartwerk? Ik heb genoeg dames voorbij zien komen die 100% vlaams waren - maar toch kozen voor bewust zwart werk (onder de radar).

De website heeft een zekere plicht - het uitsluiten van mensenhandel, uitbuiten wat ik natuurlijk volkomen eens ben. Maar het zijn ook de bezoekers die blijkbaar die illegaliteit in stand houden. Daar is Redlights echt geen unieke in.

Dat gebeurd door heel europa heen. Ook hier op dit forum wordt vaak gevraagd waar de "studenten adresjes" zijn ipv de wat commerciele DVP's. Waar een vraag is zal altijd een aanbod voor zijn in deze business.

Redlights doet het gewoon goed - en zo gaat dit ook op voor andere websites. Echter andere gaan zelfs een stap verder, en kiezen nu doelbewust voor NZC aanbod te gaan vermelden: https://www.girlsreview.nl/threads/verbod-op-online-ads-met-nzc-neuken-zonder-condoom.62101/

Een website zou moeten controleren of iemand een vergunning heeft. Websites die reclame maken voor beleggingsdingen moeten dat ook. Een websites die reclame maken voor online gokken mogen ook alleen zaken doen met goksites met een vergunning.

En ja, dan kan een dame of huis met vergunning natuurlijk nog wat in het zwart doen. Daar kan de website verder niet veel aan doen.

Geen enkele van die sites is zuiver op de graat. Ik heb geen enkel probleem met 'commercieel zijn' want heel de wereld is commercieel. Maar eerlijkheid is nog wat anders.

Veel advertenties worden door een dove blinde herkend als fake en toch komen ze lekker leuk online. Er bestaat geen groter uitstalraam van zwartwerkende illegalen die adverteren, meestal nog gewoon met de prijs er bij. En toch worden die gerust gelaten. Probeer maar eens als gewone zelfstandige zoiets te doen. Je zal rap prijs hebben.
Je veroordeeld het illegale werk iedere keer, maar je vergeet één belangrijk punt: sluiting van de legale sexwerk plekken. Pas geleden is er weer een club dicht gegaan, omdat de gemeente er vanaf wilt omdat ze geen sexwerk accepteren.

Rara, waar komen de dames die daar werkten terecht? Precies! In het illegale circuit.

Een website zou moeten controleren of iemand een vergunning heeft. Websites die reclame maken voor beleggingsdingen moeten dat ook. Een websites die reclame maken voor online gokken mogen ook alleen zaken doen met goksites met een vergunning.

En ja, dan kan een dame of huis met vergunning natuurlijk nog wat in het zwart doen. Daar kan de website verder niet veel aan doen.
Als gemeentes dan eens vergunningen geven in plaats van constant vergunning te weigeren dan pas zou zoiets mogelijk zijn.

Zelfs als een dame hier legaal in Nederland is, ingeschreven staat bij de kvk, netjes belasting betaald, dan toch worden ze de illegaliteit in gedwongen door gemeentes. Wel de lasten, niet de lusten, dat hebben de DVPs.

Terug
Bovenaan Onderaan