Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom moet dat dan tegenwoordig allemaal via internet? Een veel groter aanbod en gemakkelijker dan 'gaan wandelen' ? Ja, klopt, maar ook een immens veel grotere kans om opgelicht te worden.

En de goede die er tussen zitten (want die zijn er natuurlijk ook) verzuipen tussen al de advertenties van het gespuis. Zolang dat niet kan gefilterd worden, zijn die advertentiesites wat mij betreft waardeloos.

Ik ervaar dat helemaal niet zo. Juist de reviews op deze site helpen mij om niet opgelicht te worden.

Hi, ik ben vanmorgen bedreigd door iemand die beweerde dat ik "iets had gedaan" met een meisje van Kinky. Binnen 30 seconden na het gesprek – waarin ik aangaf dat ik niks had gedaan en alleen iets had gevraagd – begon ze te dreigen en te vragen hoe ik dit ging "oplossen". Ze beweerde namens de Albanese maffia te spreken om druk op me te zetten.

Ik heb het gesprek meteen na 30 seconden beëindigd en het nummer direct geblokkeerd. Daarna heb ik ook aangifte gedaan bij de politie. Het enige wat ze van me weten is m'n telefoonnummer en voornaam.

Moet ik mijn nummer nu wijzigen? Of is de kans groot dat ik opnieuw lastiggevallen word? Ik vind dit echt niet chill en maak me best zorgen.

Ik zou zeggen een safe house zwaar beveiligd op koninklijk niveau en een bestemming onbekend. Het beste is om NU afscheid te nemen van je dierbare en de komende 20 jaar ergens te verschuilen waar niemand je zal vinden.

Dit is helaas de enige oplossing.

@dickdebock
Het lijkt er op dat jij de heilige graal gevonden hebt.

Ik zou zelf niet zo makkelijk langs de ramen lopen of een privéhuis bezoeken.
En ook daar kun je van een koude kermis thuiskomen.
Ik ben dan ook erg benieuwd, wat is dan DE manier om de leuke DVP's te ontmoeten?
Heb hier nog wel oude kranten liggen, misschien dat, dat mij helpt.

@dickdebock
Het lijkt er op dat jij de heilige graal gevonden hebt.
Ik zoek die alvast niet op van die sites waarvan ik weet dat meer dan 90% (schat ik zo) van de advertenties met omzichtigheid moet benaderd worden. Als er ooit eens 1 instantie de manschappen en de tijd zou hebben om die sites op de rooster te leggen, zouden er niet veel advertenties meer overblijven, en op dat ogenblik zou ik die sites ook gaan gebruiken.
Ik zou zelf niet zo makkelijk langs de ramen lopen of een privéhuis bezoeken.
Dat is jouw mening en jouw recht. Maar dat verandert niets aan het feit dat blijkbaar heel wat mannen al leuke akefietjes voor hadden met de websites waar jij dan (veronderstel ik?) wél 'zo makkelijk' eens op rond gaat neuzen.
En ook daar kun je van een koude kermis thuiskomen.
Je kan overal een date hebben die tegenvalt. Maar ik nog nooit een smsje van een raamdame of een vriendje gekregen die mij ging bedreigen. Ook wandel ik met mijn ogen open, en ik zie wat ik zie. Bij mijn weten bestaat er nog geen mogelijkheid om je uiterlijk te gaan photoshoppen voor je in een club of aan een raam gaat zitten. En live met een dame even praten, voor je binnengaat, dat werkt toch ook weer net iets anders dan wat over-en-weer gemail of iets dergelijks vooraf.

Maar goed, als jij dat oplichterijen-luik spannend vindt, moet je vooral op de genoemde sites blijven kiezen. Ik ben er van teruggekomen. Al lang. Maar dat is puur mijn persoonlijke mening daarover.
Ik ben dan ook erg benieuwd, wat is dan DE manier om de leuke DVP's te ontmoeten?
Heb hier nog wel oude kranten liggen, misschien dat, dat mij helpt.
Je schrijft het ten dele zelf he... Daar gaan kijken waar ze zijn en waar je hen kan ontmoeten in levende lijve.

Terug
Bovenaan Onderaan