Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom moet dat dan tegenwoordig allemaal via internet? Een veel groter aanbod en gemakkelijker dan 'gaan wandelen' ? Ja, klopt, maar ook een immens veel grotere kans om opgelicht te worden.

En de goede die er tussen zitten (want die zijn er natuurlijk ook) verzuipen tussen al de advertenties van het gespuis. Zolang dat niet kan gefilterd worden, zijn die advertentiesites wat mij betreft waardeloos.

Ik ervaar dat helemaal niet zo. Juist de reviews op deze site helpen mij om niet opgelicht te worden.

Hi, ik ben vanmorgen bedreigd door iemand die beweerde dat ik "iets had gedaan" met een meisje van Kinky. Binnen 30 seconden na het gesprek – waarin ik aangaf dat ik niks had gedaan en alleen iets had gevraagd – begon ze te dreigen en te vragen hoe ik dit ging "oplossen". Ze beweerde namens de Albanese maffia te spreken om druk op me te zetten.

Ik heb het gesprek meteen na 30 seconden beëindigd en het nummer direct geblokkeerd. Daarna heb ik ook aangifte gedaan bij de politie. Het enige wat ze van me weten is m'n telefoonnummer en voornaam.

Moet ik mijn nummer nu wijzigen? Of is de kans groot dat ik opnieuw lastiggevallen word? Ik vind dit echt niet chill en maak me best zorgen.

Ik zou zeggen een safe house zwaar beveiligd op koninklijk niveau en een bestemming onbekend. Het beste is om NU afscheid te nemen van je dierbare en de komende 20 jaar ergens te verschuilen waar niemand je zal vinden.

Dit is helaas de enige oplossing.

Terug
Bovenaan Onderaan