Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap echt niet dat mensen hier bang van kunnen worden

Waar gaan ze, al zouden ze iets hebben, het online gooien dan? Alsof iemand interesse erin heeft….
Plus als iemand iets plaatst is ie makkelijk traceerbaar, lijkt me dat zo'n leeghoofd daar ook wel voor gewaarschuwd is….
 
Dit kreeg ik dus en ik had een vermoeden wie het zou kunnen zijn. En dus verhaal gaan halen. Maar wel netjes begonnen. Zo van ik moet je vragen of je hier wat mee te maken hebt. Reageerdevvrij raar vond ik. Wilde dit niet lezen en toen heb ik gezegd dat als ik erachter kwam dat ze ermee te maken had ze echt een probleem zou hebben. Toen dreigde ze de politie en beveiliging te bellen. Ik zeg doe maar en ik wacht wel even en dan zal ik ze dit ook laten lezen. Niks dus. Deed ze het gordijn dicht en ik ben daar gewoon staan wachten. Kwam geen klant meer. Misschien de verkeerde te pakken maar haar reactie was zo raar. Ben er nog steeds niet zeker van.
Ik heb dat nummer bestookt met Whatsapp berichten. Ben vol in de aanval.gegaan. In de nachtdienst om de 15 min gebeld zonder nummerweergave. Misschien overkill maar was aardig pissig. Paar shemales die op de wallen werkte en privé die ik goed kende hadden me geappt dat ze hoopte dat ik erachter zou komen wie het was omdat hun er ook zakelijk last van hadden. Eentje dacht zelfs dat diegene waarbij ik geweest was het was..
Dit soort dingen zijn slecht voor de business..
 
Ik snap echt niet dat mensen hier bang van kunnen worden

Waar gaan ze, al zouden ze iets hebben, het online gooien dan? Alsof iemand interesse erin heeft….
Plus als iemand iets plaatst is ie makkelijk traceerbaar, lijkt me dat zo'n leeghoofd daar ook wel voor gewaarschuwd is….
O dat werd ik ook niet..ik ben gelijk in de tegenaanval gegaan. Ik wilde ze verpletteren zoals je een vlieg doodslaat
 
Ik heb zelf geen shemale bezocht maar wel een aantal dames geappt. Toch kreeg ik dit bericht...
mijn vermoeden is dat ze allerlei dvps en shemales benaderen maar dat alleen de lui die minder makkelijk veel klanten krijgen (lelijke dames en inderdaad shemales) en dames die niet lang in nederland blijven echt op dat aanbod ingaan.
 
Als ik er zo 1 krijg speel ik het spelletje ook graag mee. Met rekeningnummer/naam (hoogstwaarschijnlijk van katvanger maar medeverantwoordelijk) kun je die toch uit de lucht halen. die wordt na meerdere meldingen en verdachte activiteiten geblokkeerd. Nieuwe geldezels melden zich vast niet met bosjes aan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan