Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De vaakst op soa gecontroleerde groep dames. In ieder geval die uit het legale circuit. Ik lik 100x liever een dvp dan de eerste de beste random dame na een nachtje stappen uit een bar.
Misschien voor de dames die in prive huizen werken gaat dit misschien op, ik geloof niet dat de Oost Europese of Latijnse Amerikaanse dames zich vaak laten controleren. Naar mijn idee is de kans om een soa op te lopen bij een sex werker een stuk groter dan van meisje dat je op pikt in een bar.
 
Zeker als je soa vrij wil blijven kun je dvp's maar beter niet beffen.
buiten dat om, wie weet, wie er voor je bij haar allemaal een likje hebben gegeven.
Ik vind dames van plezier prima om mee te neuken, uiteraard met condoom, me laten afkluiven heb ik ook niet zo'n probleem mee, en aan haar borsten likken prima, maar ik ga niet met mijn tong in de doos van een dvp.
 
Naar mijn idee is de kans om een soa op te lopen bij een sex werker een stuk groter dan van meisje dat je op pikt in een bar.
Precies, is inderdaad een conclusie op basis van.. 'naar mijn idee' ;-)

Ik heb tweemaal een soa gehad van een date via gewone dating site

Nooit van een dvp

Dus 'naar mijn idee' is anders dan 'naar jouw idee'.

;-)

Voorts is er een thread van Piet SOAIDS en in #128 daar wordt e.e.a. uitgelegd over orale seks.
 
Misschien voor de dames die in prive huizen werken gaat dit misschien op, ik geloof niet dat de Oost Europese of Latijnse Amerikaanse dames zich vaak laten controleren. Naar mijn idee is de kans om een soa op te lopen bij een sex werker een stuk groter dan van meisje dat je op pikt in een bar.
Zoals @ForumLurker zegt. Op voorhand wat recensies doornemen (dames die occasioneel ontvangen indien je teveel bang hebt kunnen een oplossing zijn)
Iig Beffen is part off it. Ik zou de date niet willen zien eindigen zonder dat ik de dame ook wat genot heb kunnen geven. En dit lukt bij de meeste dames nog altijd beter door oraal genot te geven dan door te penetreren.
 
Zoals @ForumLurker zegt. Op voorhand wat recensies doornemen (dames die occasioneel ontvangen indien je teveel bang hebt kunnen een oplossing zijn)
Iig Beffen is part off it. Ik zou de date niet willen zien eindigen zonder dat ik de dame ook wat genot heb kunnen geven. En dit lukt bij de meeste dames nog altijd beter door oraal genot te geven dan door te penetreren.
Je neukt haar toch is dat dan geen genot geven?
 
Bij een normale date, vindt ik het geven van genot aan de dame zeker belangrijk, maar ik ga naar een dame van plezier voor mijn eigen genot, en mijn genot is dan het klaarkomen en het liefst door middel van penetratie. Ik lees best vaak in de recensie hier, dat er best veel mannen zijn die beffen, en al die vrouwen komen ook klaar en genieten intens. Het lijkt mij eerlijk dat het voor de dames makkelijk verdienen is.

Maar als je het fijn en lekker vind om te beffen, vooral blijven doen. Uiteindelijk bepaal je dat zelf.
 
Bij een normale date, vindt ik het geven van genot aan de dame zeker belangrijk, maar ik ga naar een dame van plezier voor mijn eigen genot, en mijn genot is dan het klaarkomen en het liefst door middel van penetratie. Ik lees best vaak in de recensie hier, dat er best veel mannen zijn die beffen, en al die vrouwen komen ook klaar en genieten intens. Het lijkt mij eerlijk dat het voor de dames makkelijk verdienen is.

Maar als je het fijn en lekker vind om te beffen, vooral blijven doen. Uiteindelijk bepaal je dat zelf.
Je kan in heel dat verhaal ook nog zelf klaarkomen hoor. Win-Win
 
Er zijn dames die genieten van neuken , meestal na , je raad het nooit......Voorspel!
Maar zonder voorspel, met een hoop glijmiddel, not a chance.
Meestal hebben ze dus wel een orale stimulans nodig. En niet 5min :)
Maar gaat het er niet om wat de dame wilt, maar wat je zelf wilt, je hebt het over een prostituee en niet over je vriendin of partner.
Voor mij zit daar echt wel een mega verschil tussen.
 
Ik begin altijd met het geven van een heerlijke massage, vooral rustig aan, ook beetje kneden in de nek en dan daarbij beetje in haar oor ademen.. dan langzaam naar beneden om haar heerlijk billen te kussen en te masseren, kneden en voelen hoe lekker ze is.. dan beetje teasen tussen haar benen, vooral niet te snel, maar wel heel langzaam en vinger tussen haar lipjes door.. dan even weer in haar oor fluisteren hoe lekker ze is en dat je haar gaat laten genieten omdat je daar zelf ook zo van geniet..
in plaats van handen op haar billen nu je mond en beetje likken, vervolgens haar billen en beetje uit elkaar en een paar keer met je tong tussen haar lippen door en je proeft hoe lekker en nat ze inmiddels is.. je voelt dat ze haar kontje iets omhoog doet, want te wil graag dat je haar meer en dieper gaat likken..
dan fluister je in haar oor dat ze als ze meer wil, dat ze dan op je gezicht gaat zitten zodat je haar het lekkerste kan likken.. en zodra ze op jouw gezicht zit, lik met je tong diep en langzaam in haar heerlijk natte kutje.. zo diep mogelijk, niet te snel en dan afwisselend langzaam aan haar clitoris zuigen, niet alleen likken, ook zuigen. Ook aan haar lipjes zuigen en dan weer haar lekkere juice proeven.. als je dan haar iets achterover laat leunen, kan je met een hand haar clitoris lekker vingeren terwijl je haar super lekker aan het klaar likken bent.. niet stoppen totdat ze heerlijk klaarkomt en dan in positie blijven zonder teveel te doen met je mond..maar oh wat is dat lekker...
Dus, beffen? Ja graag!!
Dit klinkt heel professioneel, @TheLicker
 
Ik bef ook heel erg graag. Maar ik heb een vraag vooral voor de dames onder ons: wordt het voor een vrouw vervelend als het beffen te lang duurt of kan het niet lang genoeg? Ik heb altijd het idee dat je na een tijdje moet stoppen en hem erin moet steken, maar ik kan me vergissen.
 
Ik bef ook heel erg graag. Maar ik heb een vraag vooral voor de dames onder ons: wordt het voor een vrouw vervelend als het beffen te lang duurt of kan het niet lang genoeg? Ik heb altijd het idee dat je na een tijdje moet stoppen en hem erin moet steken, maar ik kan me vergissen.
Dat geeft de dame dan toch zelf wel aan? De ene dame kan je rustig een uur doorgaan, een ander wendt zich na een minuut of tien af, 'ik vind het wel welletjes zo'. Ik prefereer de dames die het wel een uur lang volhouden en daar ook van genieten.
 
Ene van de "parking" die het niet begrijpt.... Nietwaar @OneMoreTime
Ik begrijp het maar al te goed, misschien heb ik een pervers gevoel voor humor.
Beffen en pzc bij dvp's doe ik per definitie niet , laat staan rimmen.
Buitenlandse dames op tournee laat ik ook links liggen, het gros is nog niet eens deftig gevaccineerd en het gaat me dan niet om corona.
Voor dames die cim en nzc aanbieden, pas ik ook. Dan hou je nog een select kransje over. Ik vind het grappig dat sommige heren dvp's de meest veilige seksdate vinden omdat die ze zich laten testen op soa. Ik mis wellicht het verband. Dat zijn dan nog dikwils dezelfde heren die de moed niet vinden om een huisdokter hun pilletje te laten voorschrijven die ze in de plaatselijke apotheek kunnen afhalen. Ze slikken liever dubieus spul van een webwinkeltje. Ik vraag me af of ze dan wel de moed vinden om een soa test te vragen bij hun huisarts. Maar wellicht is dat niet nodig met die veilige dvp's.
 
Niet gebefd is niet geneukt, nu is het nog lekkerder, samen zweten is het beetje zout smaak en ze zeggen veel drinken en je zoutgehalte op peil houden met deze hitte, perfect dan beffen toch?
Ik ben best verbaasd eerlijk gezegd, dat er nog best veel wandelaars zijn, die willen beffen bij een prostituee ?
Heeft dat misschien ook iets te maken, dat de beffers over het algemeen wat oudere mannen zijn? of is dat maar een gedachte van mij?
 
Ik ben best verbaasd eerlijk gezegd, dat er nog best veel wandelaars zijn, die willen beffen bij een prostituee ?
Heeft dat misschien ook iets te maken, dat de beffers over het algemeen wat oudere mannen zijn? of is dat maar een gedachte van mij?
Je hebt ook nog de baffers vergeet ze niet die kunnen er ook wat van.😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan