Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je hebt ook nog de baffers vergeet ze niet die kunnen er ook wat van.😂
het woord baffen had ik nog nooit van gehoord, tot dat ik het een paar keer hier op het forum tegen kwam, ik dacht dat het zelfde bedoeld werd als rimmen, maar is toch weer even anders. Ik moet er eerlijk gezegd een beetje om lachen, maar ja, wellicht is het een dierlijk instinct.
 
het woord baffen had ik nog nooit van gehoord, tot dat ik het een paar keer hier op het forum tegen kwam, ik dacht dat het zelfde bedoeld werd als rimmen, maar is toch weer even anders. Ik moet er eerlijk gezegd een beetje om lachen, maar ja, wellicht is het een dierlijk instinct.
Het stimuleren van de anus met de tong.....net hetzelfde als rimmen dus. . Althans via google. 2e optie was eten.
 
Het stimuleren van de anus met de tong.....net hetzelfde als rimmen dus. . Althans via google. 2e optie was eten.
dat dacht ik ook, maar het stimuleren van de anus met de tong is rimmen, zonder tong is baffen.

zie onderstaande link, zo zie je maar weer, het kan soms best een educatief avondje zijn,

 
Een paar jaar geleden een jongedame gebeft die een uur daarvoor door haar vriendje was geneukt. Een van de leukste dates die ik ooit heb gehad. Ongegeneerd haar lekkere doosje in mijn mond wrijven, rillend van plezier en facesitting zodat ik haar uitgebreid kon rimmen. Ze smaakte heerlijk zoet en of dat te maken had met het zaad van haar vriendje......denk het wel. Helaas haar telnr kwijtgeraakt, ik had het graag willen over doen.
 
dat dacht ik ook, maar het stimuleren van de anus met de tong is rimmen, zonder tong is baffen.

zie onderstaande link, zo zie je maar weer, het kan soms best een educatief avondje zijn,

zo ,weer wat bijgeleerd. dus eigenlijk kusjes geven op de anus
 
Een paar jaar geleden een jongedame gebeft die een uur daarvoor door haar vriendje was geneukt. Een van de leukste dates die ik ooit heb gehad. Ongegeneerd haar lekkere doosje in mijn mond wrijven, rillend van plezier en facesitting zodat ik haar uitgebreid kon rimmen. Ze smaakte heerlijk zoet en of dat te maken had met het zaad van haar vriendje......denk het wel. Helaas haar telnr kwijtgeraakt, ik had het graag willen over doen.
Moet je perse haar anus likken je kan ook gewoon haar billen kussen is stukken veiliger dan de anus kussen of te likken.
 
Moet je perse haar anus likken je kan ook gewoon haar billen kussen is stukken veiliger dan de anus kussen of te likken.
Ach, je bent een liefhebber van rimmen of niet. Was een leuke schone jongedame met een heerlijke kont. En dan volstaat billen kussen absoluut niet. Als ik aan de veiligheid moet denken, dan had ik heel veel leuke interacties gemist. Nog nooit iets opgelopen, dus ach, ik maak plezier zoals ik dat denk te moeten doen
 
Ik 'moet' niks. Wat en hoe ik doe met een dame is sterk afhankelijk van de interactie met de betreffende dame al dan niet van plezier. Er staat vrijwel niks op het 'niet doen' lijstje. Alleen copra of heavy sm is niets voor mij. Ook niet geprobeerd. En gezondheidsrisico's: ik moet voor mijn werk naar de meest primitieve plaatsen dus ben voor de meest enge ziektes gevaccineerd. En aangezien mijn vriendin ook nog een 'amoureuze' relatie heeft met een DVP lijkt het ons beter om elke 3 maanden een soa test te doen.
En al die lijstjes met do's en don't's.
Heren we hebben 'vleselijke' betrekkingen met danes van plezier, met de nadruk op plezier! Dus niet moeilijk doen, maar genieten !!!!!

Mijn vriendin (niet europees) wordt gek van al die westerse mensen met hun checklists en protocollen. 'Het lijkt er zelfs op dat jullie voor elk standje wel een protcol hebben. Hou toch op en stop 'm er gewoon in.'
Wijze raad die ik graag opvolg. En een likje hier of daar kan geen kwaad.
 
NIET : beffen
NIET : pzc
NIET : rimmen
NIET : Buitenlandse dames op tournee.
NIET : dames die cim aanbieden
NIET : dames die nzc aanbieden
Krijg het idee dat jij beter niet kunt gaan wandelen want je lijkt overal "bang" voor te zijn.
Voor mij is er maar 1 ding wat ik niet doe en dat is anaal, daar heb ik niks mee. Voor de rest neuk ik alle dames, beffen en pzc is een must, doen ze dat niet dan vallen ze af en ze moet zich of haar mond of kut laten volspuiten;)
 
Krijg het idee dat jij beter niet kunt gaan wandelen want je lijkt overal "bang" voor te zijn.
Voor mij is er maar 1 ding wat ik niet doe en dat is anaal, daar heb ik niks mee. Voor de rest neuk ik alle dames, beffen en pzc is een must, doen ze dat niet dan vallen ze af en ze moet zich of haar mond of kut laten volspuiten;)
Heeft weinig met "bang" zijn te maken, eerder uit gezonde voorzorg. En dan niet in de eerste plaats voor mezelf maar wel voor 2 andere dames waar ik een open relatie mee onderhoud waar het een stuk losser aan toe gaat. Ik wandel ook heel beperkt, toch zeker in vergelijking met andere hier.
 
Ik kan me niet herinneren ooit een vrouw gehad te hebben die niet van beffen hield. Ik doel hier dan wel op vrouwen met wie ik een normale relatie had, dus geen dvp's. Het was zelf zo dat ik in het allereerste begin niet zo'n grote beffer was, ik was toen nog vrij onervaren. Toen was een befbeurt bij mij niet veelmeer dan even een vlug lik lik, en dat was het dan. Zo herinner ik me nog heel goed dat een van mijn eerste liefjes waar ik sex mee had me zelf uitdrukkelijk vroeg om haar te beffen. En zo geraakte ik hety langzaam gewoon en ontdekte dat het er gewoon bij hoorde. Sindsdien kan ik me niet iherinneren nog veel sex gehad te hebben zonder een lekkere befbeurt erbij. Fijn als de dames ervan genieten, en ikzelf? Ik doe het héél graag. Veel mannen hebben er blijkbaar nog nooit bij stil gestaan, maar dikwijls klagen ze dat hun vrouw hen maar zelden eens lekker pijpt. Maar vraag dan eens aan die mannen hoe dikwijls zij hun vrouw beffen. Naar wat ik zo links en rechts al wel eens hoorde zou dat meer voorkomend zijn dan vrouwen die niet pijpen.
Wat dat pijpen dan betreft, van al mijn vriendinnetjes was er niet één die niet wilde pijpen. En ik heb er ook nooit moeten om vragen, allemaal deden ze het gewoon spontaan, soms heel onverwacht. En geen van allen heeft er ooit een probleem van gemaakt om me in hun mond te laten klaarkomen. Meer nog, het is al wel heel lang geleden, maar ik kan me zelf niet herinneren dat er een bij was die dan mijn zaad niet gewoon doorslikte. Heerlijk was dat. Neen, beffen en pijpen, ik heb er nooit over te klagen gehad.
 
Ik vind beffen ook superlekker, één van de beste dingen van seks. Maar wel vooral thuis.
Als ik mijn vrouw bef weet ik dat ze schoon is, ze smaakt ook goed en - heel belangrijk - ze komt klaar.
Het klaarkomen is de kroon op je werk als beffer en als de sappen dan nog rijkelijker gaan stromen .... tja, super gaaf natuurlijk.

Bij een DVP is het anders voor mij. Sommige smaken en ruiken ook lekker, maar ik twijfel altijd of het schoon genoeg is en (!) ze komt vaak niet klaar.
Dus ik twijfel vaak, maar vind het natuurlijk wel opwindend om mijn hoofd in haar kruis te leggen en haar te lebberen.
Alleen ben ik net iets te weinig onbevangen om het echt heel lekker te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan