Belen, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou het zo kunnen zijn dat er frauders achter dit account zitten. Ben een aantal weken geleden plots geappt door iemand en bedreigd dat ze mij op facebook gaan exposen als ik niet betaal. Dat ik op kinky af wil spreken met shemales. Etc denk dat er zo iemand achter zit. Heb een vaag vermoeden iemand anders ook een berichtje gehad?
 
Daar zijn meerdere meldingen van. Je hoeft er niet bang voor te zijn. Als die fraudeurs als tot actie over gaan, dan haalt Fb het sneller warm dan het er op staat.
Het is wel verstandig je privacy opties nog eens na te lopen. Staat je eigen naam in je WA profiel? Wie kan je profielfoto zien? Etc. Etc.
 
Drie kwartier na het tijdstip van de afspraak kwam ze weer online, uiteraard zonder reactie. Voor de grap gemeld dat ik bij de receptie haar foto had laten zien of zij wisten of ze er was en direct haar nummer geblokkeerd. Dat vond ik, hoewel wat kleinzielig van mezelf ook wel geestig. Dus misschien niet zo lang in Utrecht meer.
Haar reactie wèl afwachten, dat was toch priceless geweest? ???
 
Ik heb een keer met haar gevideobelt afgelopen zomer, het is de dame van de foto's

ze heeft me toen naar Diemen laten komen maar ze reageerde niet meer toen ik er was. Paar uur later appte ze met excuses dat ze lag te slapen…..
 
Ik heb een keer met haar gevideobelt afgelopen zomer, het is de dame van de foto's

ze heeft me toen naar Diemen laten komen maar ze reageerde niet meer toen ik er was. Paar uur later appte ze met excuses dat ze lag te slapen…..
En ondertussen is je kenteken genoteerd, zijn er foto's van je genomen en wellicht ben je gevolgd en weten ze waar je woont........just saying Fredje.
 
Maar aan je naam te lezen ben je wel erg goedgelovig?
Wat heb ik eraan om te zeggen dat ik via Facetime het gezicht van de fotos zag, in bewegend pratend beeld maar ze mij uiteindelijk voor niets naar Diemen heeft laten komen?

Ze heeft geen van ons geld vooraf gevraagd dus wat zou haar motivatie zijn om dit te doen?
 
Maar aan je naam te lezen ben je wel erg goedgelovig?
Wat heb ik eraan om te zeggen dat ik via Facetime het gezicht van de fotos zag, in bewegend pratend beeld maar ze mij uiteindelijk voor niets naar Diemen heeft laten komen?

Ze heeft geen van ons geld vooraf gevraagd dus wat zou haar motivatie zijn om dit te doen?
Ik denk dat ze helemaal niet in Diemen was op het moment dat jullie aan facetimen waren. Zeg nou zelf Fredje, waarom zou 'ze' je naar Diemen laten komen en vervolgens niks meer laten horen? Corrigeer me als ik het fout heb maar volgens mij is de dvp's om 1 ding te doen, geld. 'Ze' heeft er dus alle baat bij om met een wandelaar af te spreken om te cashen en niet iemand, jou in dit geval, voor Jan L af te laten reizen. Deze advertentie klopt van geen kanten, mede gelet op het feit dat er 0 reviews zijn want afgaande op de foto's zou 'ze' elke minuut van de dag volgeboekt moeten zijn en had er allang een review geplaatst moeten zijn.
 
Het komt toch vaker voor dat een bezoeker voor niets afreist. Sommige dvp's (in dit geval tvp's??) zijn gewoon slecht in plannen, dubbele afspraken, afspraken die uitlopen, gewoon verslapen enzovoorts enzovoort. Heb ik ook meerdere keren met legit dvp's meegemaakt. Gezien Fredje's staat van dienst ben ik geneigd om hem te geloven.

Bovendien: ik denk dat betrekkelijk weinig wandelaars weten dat girlsreview bestaat en van de grote groep leden slechts een klein deel ook daadwerkelijk ervaringen deelt.
 
Ik denk dat ze helemaal niet in Diemen was op het moment dat jullie aan facetimen waren. Zeg nou zelf Fredje, waarom zou 'ze' je naar Diemen laten komen en vervolgens niks meer laten horen? Corrigeer me als ik het fout heb maar volgens mij is de dvp's om 1 ding te doen, geld. 'Ze' heeft er dus alle baat bij om met een wandelaar af te spreken om te cashen en niet iemand, jou in dit geval, voor Jan L af te laten reizen. Deze advertentie klopt van geen kanten, mede gelet op het feit dat er 0 reviews zijn want afgaande op de foto's zou 'ze' elke minuut van de dag volgeboekt moeten zijn en had er allang een review geplaatst moeten zijn.

Je had het eerder over dat mn kenteken genoteerd is dus ik vroeg naar haar motief daarin want ik heb er nog steeds niets van gehoord laat staan afgeperst of anders.

Dat jij haar advertentie verdacht vindt daar ben ik het wel met je eens maar wat heeft ze eraan om met me te te Facetimen, waar ze ook was, me ergens te laten komen en dan niks?

Ik lees trouwens in meer topics dat je niets geloofd en zo, waar is dat door gekomen?
 
Je had het eerder over dat mn kenteken genoteerd is dus ik vroeg naar haar motief daarin want ik heb er nog steeds niets van gehoord laat staan afgeperst of anders.

Dat jij haar advertentie verdacht vindt daar ben ik het wel met je eens maar wat heeft ze eraan om met me te te Facetimen, waar ze ook was, me ergens te laten komen en dan niks?

Ik lees trouwens in meer topics dat je niets geloofd en zo, waar is dat door gekomen?
Fredje, mijn post over het noteren van je kenteken etc was gewoon een idee over wat zou gebeurd had kunnen zijn. Overigens geloof ik jou verhaal wel hè, dat je niet denkt dat ik daaraan twijfel. Maar het klopt dat ik heel achterdochtig ben, waar dat door komt weet ik niet maar wat ik wel weet is dat ik 99,9% gelijk heb bij verdachte adds etc. Maar voor jou hoop ik dat je Belen ooit fysiek gaat ontmoeten en dan lezen wij met grote interesse hoe het is geweest Fredje.
 
Ik kan vertellen dat ik er geweest ben in Den Haag ongeveer 3 maanden geleden en ik kan ook zeggen dat zij het is op de foto's. Wilde een keer een ervaring met een trans. Leek sprekend op een vrouw en ze zorgde ervoor dat ik haar apparaat niet zag of voelde. Heb betaald voor een halfuur en haar hard flat doggy genomen condoom volgespoten en ben gegaan. Het was een prima ervaring en had het idee dat ik een vrouw aan het neuken was en dat was precies mijn bedoeling!
 
Ik kan vertellen dat ik er geweest ben in Den Haag ongeveer 3 maanden geleden en ik kan ook zeggen dat zij het is op de foto's. Wilde een keer een ervaring met een trans. Leek sprekend op een vrouw en ze zorgde ervoor dat ik haar apparaat niet zag of voelde. Heb betaald voor een halfuur en haar hard flat doggy genomen condoom volgespoten en ben gegaan. Het was een prima ervaring en had het idee dat ik een vrouw aan het neuken was en dat was precies mijn bedoeling!
En daar kom je mee aan? Schrijf gewoon een review Para, weten we allemaal waar we aan toe zijn mbt Belen.
 
Ik zat toen nog niet op deze website slimpie en dates daarvoor ga ik daarom niet beschrijven. Ik heb mijn verhaal gedaan take it or leave it
 
Ik was en ben helemaal niet van plan een recensie te schrijven maar het viel me op dat er alleen maar gespeculeerd werd door velen waarbij er van alles en nog wat bij gehaald werd maar niemand er naartoe geweest is. Ik ben er geweest en heb mijn verhaal gedaan en dat is het. Niet meer en niet minder. Wat een ander ervan vindt zal me aan me reet roesten. De date was goed de dame was echt m.a.w. ga zelf ondervind het zelf en als je niet wilt gaan ga dan niet en hou verder je mond dicht . Voor de rest heb ik geen commentaar. Dank U!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan