Algemeen Bella Yu en Mi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willem78

Wandelaar
28
19/08/22
9
Hoi, tot een week of 2 geleden stond Bella (Algerijnse dame) op de site van Yu en Mi. Ik was van plan een bezoek te brengen binnenkort maar zie dat ze niet meer op de site staat. Weet iemand of dit tijdelijk is? Andere salon? Of is ze gestopt?
 
Bella heeft maanden op de site gestaan, zonder dat ze ooit aanwezig was. Verbaasd me niks dat ze nu definitief van de website is. Jammer, want ik was wel over haar te spreken na mijn enige bezoek aan haar. Hier kun je lezen wat je hebt gemist: Bella, Yu&Mi, Eindhoven
Thanks man, ik heb Bella voor Corona leren kennen bij een andere massagesalon.....wat een vakvrouw en zoveel lol met haar gehad.....toen Corona kwam was ze
Bella heeft maanden op de site gestaan, zonder dat ze ooit aanwezig was. Verbaasd me niks dat ze nu definitief van de website is. Jammer, want ik was wel over haar te spreken na mijn enige bezoek aan haar. Hier kun je lezen wat je hebt gemist: Bella, Yu&Mi, Eindhoven
Hi Barto, ik ben voor de grootste oplichtingspraktijk ooit (corona) vaak bij Bella geweest toen ze bij een andere massagesalon werkte......wat een vrouw en wat een plezier....alles viel op zn plek en de massages waren van een andere dimensie.....echt toen kwam Corona en moesten de salons dicht......sindsdien van de radar verdwenen, maar sinds kort begreep ik dat ze bij Yu en Mi zat. En ze stond idd op de site maar zonder beschikbaarheid. Na Yu en Mi gemaild te hebben is haar profiel eraf gehaald. Helaas dus niet meer aan het werk bij Yu en Mi maar wie weet wat de toekomst brengt 😁 .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan