Beste blowjob ooit

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Slanke dame uit Nijlen die aan ontvangst deed. Noemde zich Jade en was rond de 40 toen ik haar in 2012 heb ontmoet. Jaren geweest voor een pijpbeurt met slikken helaas onlangs pas gestopt wegens gezondheidsredenen.
 
Een echt goeie blowjob.. Al lang geleden dat ik die nog eens mocht ondergaan. Mijn laatste ex kon enorm goed en lang pijpen, maar dat is ook alweer een 3 jaar geleden...

Iemand weet van een dame in of rond Antwerpen die een fantastische blowjob geeft? Mag zelfs blowjob only zijn. Prive.. SKW.. iemand aanrader?

Oh ja, Tina in Brecht ken ik, was zeker niet slecht maar ook weer niet waanzinnig.

Tips?
 
Lastig te zeggen wat de lekkerste blowjob ooit was. Ik kan er vaak wel van genieten.
Lang geleden (vermoed zeker 15 jaar geleden) een dame van rond de 20 jaar leren kennen in omg Arnhem/Nijmegen en een aantal dates mee gehad gedurende 5 jaar of zo. Ze kon erg goed pijpen en kussen. Uiteindelijk mee gekapt omdat omdat de service minder leek te worden en ze op het laatst wel een beetje stoned leek. Uiteindelijk is ze richting de randstad vertrokken en adverteerde ze nog wel op Kinky Ik kende haar echte naam en nog wel eens op google proberen te zoeken, maar nooit meer iets over gevonden (weet niet meer wat haar nickname was).

Een vaste dame van mij (die niet meer adverteert) pijpt op zich ook best goed. Alleen jammer dat ze hem niet helemaal kan hebben ivm kokhalzen. Ook vorige maand nog een goede pijpbeurt gehad van een dame die ik op bezoek had.
 
De beste BJ was met een DVP in het bos.

Op verschillende plekken staan neuken, en steeds uitstellen.
Ondertussen nog wat gedronken, en verder gelopen.
Toen weer op een plek gestaan, waar ze me uiteindelijk 2x tot een hoogtepunt heeft gebracht. De eerste keer ging netjes in het mondje, de 2e keer wilde ze een facial.
Met haar zou ik gerust nog eens willen overdoen.
 
1. Polina (RDK)
2. Sofie Haarlem

Beiden dames pijpen je een uur lang naar de zevende hemel. Je ballen worden ondertussen lekker gekneed. Heerlijk! iemand suggesties om mijn top drie compleet te maken? ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan