Beste blowjob ooit

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@The_Gentleman de aanhouder wint en ze is het waard. Wat kan die meid pijpen, niet normaal. Super techniek, heel verrassend. Eva behoort tot een van de beste pijpsters die ik ervaren heb.
Volledig mee eens. Blijven volhouden en dan komt het goed...... Eva behoort zeker tot een van de beste pijpsters heb ik zelf ervaren......

In de week van 14 augustus wil ik weer met haar afspreken..... Moet dan voor werk in Eindhoven zijn......
 
Na al die lovende kritiek ook eens bij Joke Zelzate geweest. Man ik heb me moeten inhouden om niet te ontploffen! Ik kon ook op mijn tanden niet bijten (haar klit zat ertussen). Als je het niet meer kan houden moet je het laten schieten hé. De volle lading in haar mondje. Héérlijk
 
Top 3 Amarante Genk
Fleur Gent
Manon ( in willekeurige volgorde)

Er zijn ook dames waar ik op voorhand veel van had verwacht ivm lovende recensies en die zwaar door de mand vielen.
 
Mijn allereerste vriendin was gek op oraal. Zij was altijd klaar om op haar knieën te gaan zitten, mijn gulp te openen en het op een zuigen te zetten. Het lekkerste was nog wel dat ik altijd in haar mondje mocht komen waarna ze me altijd de inhoud even liet zien, wat bellen blies en dan alles doorslikte.

De beste betaalde er art was vorig jaar met een 21 jarige Oekraïense. Deze chick gebruikte heel veel spuug wat door haar handelingen steeds dikker leek te worden. Tegen het einde hingen er dikke slierten aan mijn pik die langzaam over haar kleine tietjes dropen. Zo lekker. Toen ik aangaf dat in op knappen stond begon ze hard en snel te trekken met haar hoofd naar achteren en haar tong ver uitgestoken waardoor ik een perfect uitzicht had over de klodders sperma die over haar tong en wangen spoten.

Poeh. Krijg het er nog warm van.
 
Mijn allereerste vriendin was gek op oraal. Zij was altijd klaar om op haar knieën te gaan zitten, mijn gulp te openen en het op een zuigen te zetten. Het lekkerste was nog wel dat ik altijd in haar mondje mocht komen waarna ze me altijd de inhoud even liet zien, wat bellen blies en dan alles doorslikte.

De beste betaalde er art was vorig jaar met een 21 jarige Oekraïense. Deze chick gebruikte heel veel spuug wat door haar handelingen steeds dikker leek te worden. Tegen het einde hingen er dikke slierten aan mijn pik die langzaam over haar kleine tietjes dropen. Zo lekker. Toen ik aangaf dat in op knappen stond begon ze hard en snel te trekken met haar hoofd naar achteren en haar tong ver uitgestoken waardoor ik een perfect uitzicht had over de klodders sperma die over haar tong en wangen spoten.

Poeh. Krijg het er nog warm van.
wat was haar naam?
 
Zegt iemand die zelf al meer dan 8500 berichten geplaatst heeft...
Ik bedoel maar...
dat klopt, maar de meeste daarvan zijn off topics en bovendien schrijf ik weinig in details over mijn sex avontuurtjes.
Het geeft niet, als het je voldoening geeft moet je het vooral blijven doen. Ik vind het zelf een beetje zielig of triest voor een oude man, om in geuren en kleuren dagelijks te vertellen, hoe je een vrouw hebt gebeft of hoe hoeveel keer ze was klaargekomen.
 
dat klopt, maar de meeste daarvan zijn off topics en bovendien schrijf ik weinig in details over mijn sex avontuurtjes.
Dus... eigenlijk 'vooral lullen... zonder veel bij te dragen'... Is het dat wat je bedoeld?

Jou recensies zijn anders wel van behoorlijke kwaliteit. Alleen jammer natuurlijk... dat het allemaal snelle wipjes zijn bij raamdames...
 
dat klopt, maar de meeste daarvan zijn off topics en bovendien schrijf ik weinig in details over mijn sex avontuurtjes.
Het geeft niet, als het je voldoening geeft moet je het vooral blijven doen. Ik vind het zelf een beetje zielig of triest voor een oude man, om in geuren en kleuren dagelijks te vertellen, hoe je een vrouw hebt gebeft of hoe hoeveel keer ze was klaargekomen.
Bwa, leven en laten leven. Ik hoor liever zijn verhalen dan van dvp's die hier komen uitleggen hoe we onze tijd het beste met hen doorbrengen. Dat zal ik namelijk zelf wel bepalen op de moment zelf.
 
Ik denk dat ik hier al ooit mijn top 3 heb vermeld.
maar bij deze nog eens (in willekeurige volgorde).

Zseda prive Rotterdam
Kwam totaal als een verrassing dat ik in haar mondje moest klaarkomen!
Is kort erna ook gestopt.

Misha House of Pleasure Kinrooi
Dat is gewoon een genot.

Anneke Hasselt
Die moet ik altijd afremmen en daarnaast ook een super GFE
Jammer dat ze niet meer actief is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan