Beste service in Den Haag en omstreken met TZ & PZC

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag net topic over Krystal
 
Ik kan Latina MILF Yennifer aanraden. TZ en PZC zit in de prijs, maar ik zou het voor de zekerheid vragen bij het maken van een afspraak. Was niet echt vol overgave, maar slecht was het zeker niet.
In Rotterdam raad ik Filipijnse Cindy en Thaise Moi van Golden Sun aan. Krijg je ook een goede massage en een tweede ronde als er nog tijd is.
 
Ik kan Latina MILF Yennifer aanraden. TZ en PZC zit in de prijs, maar ik zou het voor de zekerheid vragen bij het maken van een afspraak. Was niet echt vol overgave, maar slecht was het zeker niet.
In Rotterdam raad ik Filipijnse Cindy en Thaise Moi van Golden Sun aan. Krijg je ook een goede massage en een tweede ronde als er nog tijd is.
Altijd nuttige tips. Zit bij Cindy en Moi bij de standaardprijs ook pzc en tz in, of betaal je daar extra voor?
 
TZ zit in de prijs. Voor PZC betaal je €50 extra. Moet er wel bij zeggen dat ik ze allebei vaker heb bezocht. Na een paar keer deed Cindy gewoon PZC, zonder dat ik er extra voor hoefde te betalen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan