Recensie Krystal, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SoManyWomen

Stamgast
Forumpionier
308
21/07/21
177
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/3488639-krystal
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangezien een dame niet op de app reageerde heb ik voor deze dame gekozen, geen recensie over te vinden dus bij deze bijt ik de spits af.

Whatsapp contact ging vlot, een Zuid- Amerikaanse dame ( milf ), ziet er heel goed uit voor haar leeftijd, spreekt Nederlands en is super attent. Bij binnenkomst een lekkere zoen met direct overal aanrakingen, begleidt mij hand in hand naar haar kamer, ondertussen bekijk ik heel het appartement en dat ziet er leuk en schoon uit, mooie TV hangt er ook trouwens met op de achtergrond zo een screensaver van een mooi landschap. Aangekomen bij de kamer vroeg ik of ik kon douchen aangezien ik net van werk kwam, dat kon en ze bood mij ook nog wat te drinken aan, ondertussen leker zoenen en friemelen met elkaar. Na het douchen direct teruggegaan en haar goed staande onderzocht, ze vroeg mij wel nog even te betalen ( ik was helemaal gek geworden van der dat ik dat vergeten was om te doen ), ik het geld gepakt en aan der overhandigd.
Het spel ging nu echt van start!

Ze kroop met haar sexy rode lingerie en hoge laarzen/hakken het bed op, pohhh dat zag er geil uit, en zij heeft echt een lekkere lichaam!!.
Kruipend in doggystyle met haar kont lekker goed omhoog bewoog ze langzaam over het bed, waarop ze terugdraaide richting mij kant zodat ze mijn pik goed in der mond kon doen ( zonder condoom) ze begon lekker rustig en haar lekkere lippen waren echt goed te voelen!
Nog even mijn pik uit der mond halen haar gevraagd der tong uit te steken zodat ik op haar tong kon slaan ermee, wat kan ze dat geil.
Na tijdje ben ik op bed gaan liggen, en zijn we verder gegaan in 69, ze was lekker nat en genoot er duidelijk van om te pijpen maar ook ervan om gelikt te worden, we hebben dit ongeveer 10 minuten gedaan en heerlijk was het.

Na verloopt draait zij zich om en zegt ze ik weet dat je mij neuken wilt, ga je mij neuken? (Vroeg ze heel lief maar zo geil tegelijk) we zijn begonnen met Missio waarop ik ook haar lekker kon tongen, ze vindt het lekker om hard geneukte te worden en dat laat ze goed horen!
Daarna ben ik van het bed gegaan heb ik haar op het randje van het bed gesleurd en haar staand geneukt ( zij missio op bed ) dat was echt een hele geile sletterige uitzicht, zij met haar lingerie nog aan, hoge hakken/laarzen, benen ver uitelkaar.

Na een tijdje is zij gaan staan en heb ik haar staand doggy genomen, het ging er zo hard aantoe dat zij op het randje van het bed gehurkt eindigde, op gegeven moment wilde ik zo graag klaarkomen dat ik haar vertelde wat ik met haar wilde doen en dat was: ik zou haar weer missio op het einde van het bed nemen waar ik weer ga staan en zij weer geil met haar benen heel wijd voor mij gaat liggen. Zo gezegd zo gedaan.
Ik haar keihard aan het nemen en het duurde gelukkig iets langer voordat ik ging komen dus ze heeft heel wat afgekreund, toen ik moest komen ben ik wat meer rechterop gaan staan, zij ging op de knietje met haar grote tieten en tong naar buiten voor mij hurken en ik spoot letterlijk overal, tieten, gezicht, mond. Zij heeft mij goed geleegd!

Hierna is zij direct gaan douchen aangezien ze er nogal onderzat, binnen no time was ze ook weet terug met paar handoeken en ze verteld mij te gaan liggen op mijn buik zodat zij mij kon masseren. Dat kwam wel goed uit want voelde mij lichtelijk duizelig na die sessie. Zij heeft mij goed onder handen genomen en de tijd vloog voorbij. Na een heerlijke massage nog even wat gepraat, best lang eigenlijk want het moment dat ik buiten was, was rond 20:00 en ik kwam rond 18:45 binnen, geen klokkenkijkster dus, al had ik wel nog een ronde willen doen maar had niet extra cash bij mij.

Al met al een leuke en geile ervaring en wellicht ga ik nog wel is terug.

Helaas is de link niet beschikbaar, reden is omdat zij gewoon een baan heeft en dit als extra is. Ook werkt zij alleen overdag dus voor degene die geinteresseerd zijn, is het zeker waard de moeite te nemen!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de 1e recensie deze dame bezocht. Dat had ik beter niet kunnen doen. Ze ziet er aardig uit en pijpt goed, en dat is eigenlijk het enige positieve. Moeilijk mee te communiceren, ze is erg passief. En begon halverwege de date ff een joint te roken. Dus ik kon lekker al mij kleren wassen thuis. Ben ook eerder weg dan de bedoeling was. Jammer van mijn geld maar dit soort dates gebeuren nou soms.

Dus mensen lekker weg blijven van deze dame.
 
Naar aanleiding van de 1e recensie deze dame bezocht. Dat had ik beter niet kunnen doen. Ze ziet er aardig uit en pijpt goed, en dat is eigenlijk het enige positieve. Moeilijk mee te communiceren, ze is erg passief. En begon halverwege de date ff een joint te roken. Dus ik kon lekker al mij kleren wassen thuis. Ben ook eerder weg dan de bedoeling was. Jammer van mijn geld maar dit soort dates gebeuren nou soms.

Dus mensen lekker weg blijven van deze dame.
Dat klinkt inderdaad echt als een k*t date! Bij mij was het letterlijk het tegenovergestelde.
Je bent n.a.v. mijn review daarheen gegaan en een domper opgelopen, sorry!
 
Blijf het toch apart vinden dat er tussen de ene en de andere date zoveel tegenstellingen zitten. Begrijp me niet verkeerd, ik neem beide reviews voor waar aan dus mijn verontwaardiging is richting de DVP.
 
Helaas is de link niet beschikbaar, reden is omdat zij gewoon een baan heeft en dit als extra is. Ook werkt zij alleen overdag dus voor degene die geinteresseerd zijn, is het zeker waard de moeite te nemen!s langer voordat ik ging komen Helaas is de link niet beschikbaar, reden is omdat zij gewoon een baan heeft en dit als extra is. Ook werkt zij alleen overdag dus voor degene die geinteresseerd zijn, is het zeker waard de moeite te nemen!
@SoManyWomen Bedoel je dat ze doordeweeks overdag werkt en dus in de avond en weekenden alleen ontvangt?
 
Dom van mij natuurlijk om haar niet " voor mijzelf" te houden. Maar ik gun jullie ook wat!
Heerlijk was het! Inderdaad even pauze voor een paar trekjes aan een jointje, maar dat kwam mij wel goed uit. Wat een inzet. Ik ga volgende week terug😀😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan