Jaren geleden was ik op Redlights.be op zoek naar een dame om mee af te spreken voor een geile date. En plots zag ik daar een bekende, de zus van een vriendin, die er haar diensten aanbood. Ik heb haar anoniem gebeld om inlichtingen, maar tot een afspraak is het nooit gekomen. Waarom niet? Ik wilde wel met haar gaan daten, maar ik bleef toch twijfelen of ik het zou doen of niet. Het is er uiteindelijk niet van gekomen en dat vind ik nu spijtig, een gemiste kans.
Een tijd later kwam ik haar tegen op een feestje en heb haar toen discreet even aangesproken over haar activiteit. Zo vertelde ze me dat ze geen privé dates meer deed maar dat ze regelmatig naar een club ging. En dat was toevallig ook de club waar ik vroeger regelmatig naartoe ging. Enkele maanden later ben ik dan nog eens naar de club gegaan en daar was ze inderdaad aanwezig, samen met haar man. De avond begon natuurlijk met een gezellige babbel aan de bar, en toen zij even later boven naar de speelkamers ging ben ik even later eens gaan kijken naar haar activiteiten. Ze was lekker bezig, geil om te zien. Mmm… ik kreeg ook wel goesting. Een tijdje later vroeg ze mij of ik ook zin had om haar te neuken. En ja dat had ik wel, maar toch heb ik niet meteen toegehapt. Ik wilde wel maar bleef toch twijfelen. Waarom weet ik ook niet, voor die privé ontvangst begrijp ik het wel, je maakt dan een afspraak met een bekende (zij weet dat nog niet) en dan sta je plots oog in oog met die bekende en dat is dan even schrikken vermoed ik. Maar daar in de club zit je al in die situatie dat je bijna naakt bij elkaar staat en ik haar al bezig gezien had. Ze had me zelf gevraagd of ik wilde neuken. Dus dat zou dan toch geen probleem meer mogen zijn, en toch heb ik niet toegehapt. Ja, soms kan het eigenaardig verlopen. Hoewel ik speciaal naar de club gegaan was om haar te kunnen neuken en ze me de kans bood heb ik het toch niet gedaan. Soms begrijpt een mens zichzelf niet.