Ik kwam op redlights een profiel tegen van iemand die ik persoonlijk ken.
Ik vind de persoon in kwestie zeker knap en zou er zeker wel sex mee willen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met zo een situatie? Zou eens willen weten hoe die dat aangepakt hebben.
Ik zou namelijk niet willen dat we achteraf een totaal andere vriendschappelijke relatie of andere houding tegenover elkaar hebben.
De persoon in kwestie weet niet dat ik van haar job af weet...
Het is voor jullie allebei (en meer voor haar, denk ik) een lastige situatie .
Veel DVPs willen voor hun "sociale kring" verborgen houden dat ze sekswerk doen.
En voor veel wandelaars is dat ook iets wat ze niet delen .
"bekenden" die elkaar tegenkomen in het betaalde seks circuit zouden dat over elkaar kunnen lekken naar de rest van de gemeenschappelijke contacten die niet weten van dvp werk/klandizie .
Nu heb (alleen) jij haar "betrapt", andersom nog niet.
Zouden jullie een betaalde date doen zit je in principe in hetzelfde schuitje - zij mondje dicht, jij mondje dicht .
Sommigen zijn er wel open over - dan wordt het meer een verborgen dreiging voor degene die het geheim wil houden .
Het is , voor een single man, toch iets makkelijk om uit te komen voor dvp bezoek dan voor een vrouw om dvp werk te doen of gedaan te hebben.
En het kan altijd gebeuren - dronken, grote ruzie , dat iemand het er een keer uitgooit .
Als je je dat niet kan permitteren (of later , met een wat braaf vrouwtje die niet weet van je stoute verleden) - blijft een risico .
En voor haar lijkt het me ook vervelend dat er dan altijd in het achterhoofd zit dat jij weet dat ze dvp werk doet of gedaan heeft .
Alles bij elkaar - misschien beter van niet .
(ook al moet ik bekennen dat ik natuurlijk ook collega's/kennissen heb of had met wie ik graag seks zou hebben. Liever gratis vanwege mijn enorme aantrekkelijkheid, maar als het dan betaald moet zou dat nog steeds verleidelijk zijn ) .