Betaalde sex met iemand die je kent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

witn

Wandelaar
43
17/10/22
31
3
Ik kwam op redlights een profiel tegen van iemand die ik persoonlijk ken.
Ik vind de persoon in kwestie zeker knap en zou er zeker wel sex mee willen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met zo een situatie? Zou eens willen weten hoe die dat aangepakt hebben.
Ik zou namelijk niet willen dat we achteraf een totaal andere vriendschappelijke relatie of andere houding tegenover elkaar hebben.
De persoon in kwestie weet niet dat ik van haar job af weet...

Zijn er mensen die ervaring hebben met zo een situatie? Zou eens willen weten hoe die dat aangepakt hebben.
Ik zou namelijk niet willen dat we achteraf een totaal andere vriendschappelijke relatie of andere houding tegenover elkaar hebben.
Welk profiel?

Tsja... betaalsex met iemand die je kent?

Is dat... kende van vroeger (studententijd? Vorige werkgever?). Kan het nog leuk zijn als je bekend dat je haar altijd al erg sexy vond!

Iemand van je huidige vrienden/kennissenkring? De kans dat zij dat NIET leuk vind is minstens 50/50. Riskeer je ook nog te worden weggestuurd ZONDER sex... en vriendschap stuk!

Het feit dat ze dit soort werk doet en openbaar zet, wil toch zeggen dat ze voor veel open staat. Dit wil immers niet zeggen dat ze het ook met bekenden doet.
De vraag aan haar stellen vind ik op zich niet verkeerd. Gelijk wat de uitkomst is, dit hoeft de vriendschap niet te verbreken. De gedachte op zich om het met iemand bekend te doen, die mss anders onbereikbaar is, is toch wel uitdagend. Mss vind zij dit ook wel.
Een eventuele korting voor vrienden is dan goed meegenomen.
Ik zou mijn kans wagen. 😉

Jaren geleden was ik op Redlights.be op zoek naar een dame om mee af te spreken voor een geile date. En plots zag ik daar een bekende, de zus van een vriendin, die er haar diensten aanbood. Ik heb haar anoniem gebeld om inlichtingen, maar tot een afspraak is het nooit gekomen. Waarom niet? Ik wilde wel met haar gaan daten, maar ik bleef toch twijfelen of ik het zou doen of niet. Het is er uiteindelijk niet van gekomen en dat vind ik nu spijtig, een gemiste kans.

Een tijd later kwam ik haar tegen op een feestje en heb haar toen discreet even aangesproken over haar activiteit. Zo vertelde ze me dat ze geen privé dates meer deed maar dat ze regelmatig naar een club ging. En dat was toevallig ook de club waar ik vroeger regelmatig naartoe ging. Enkele maanden later ben ik dan nog eens naar de club gegaan en daar was ze inderdaad aanwezig, samen met haar man. De avond begon natuurlijk met een gezellige babbel aan de bar, en toen zij even later boven naar de speelkamers ging ben ik even later eens gaan kijken naar haar activiteiten. Ze was lekker bezig, geil om te zien. Mmm… ik kreeg ook wel goesting. Een tijdje later vroeg ze mij of ik ook zin had om haar te neuken. En ja dat had ik wel, maar toch heb ik niet meteen toegehapt. Ik wilde wel maar bleef toch twijfelen. Waarom weet ik ook niet, voor die privé ontvangst begrijp ik het wel, je maakt dan een afspraak met een bekende (zij weet dat nog niet) en dan sta je plots oog in oog met die bekende en dat is dan even schrikken vermoed ik. Maar daar in de club zit je al in die situatie dat je bijna naakt bij elkaar staat en ik haar al bezig gezien had. Ze had me zelf gevraagd of ik wilde neuken. Dus dat zou dan toch geen probleem meer mogen zijn, en toch heb ik niet toegehapt. Ja, soms kan het eigenaardig verlopen. Hoewel ik speciaal naar de club gegaan was om haar te kunnen neuken en ze me de kans bood heb ik het toch niet gedaan. Soms begrijpt een mens zichzelf niet.

Dat maakt haar wel heel nieuwsgierig! Of ze schrikt zich de pleuris🤣
Hangt helemaal vanaf hoe ze erin staat. En hoe jullie elkaar kennen. Familie of van het stappen bv is ook nog wel een verschil.
Familie? Ik hoop (en neem aan) dat het toch niet zijn moeder of zijn zus is...
Erg om zo tegen te komen, maar daar wil ie zelf vast niets mee doen.

Verder ben ik het eens met wat er al gezegd is.
Als het kennen van vroeger is wellicht polsen of ze het erg vind om een bekende uit het verleden te ontvangen.
Als het een huidige bekende is, laten gaan en beter niets zeggen. Dit gaat altijd voor een andere dynamiek in de relatie zorgen. Het zou kunnen dat het beter en leuker wordt, maar de kans is groter dat het negatief uitpakt.

Ligt er maar net aan hoe graag je het wilt. Ik heb ook wel (ex)collega's, kennissen waar ik betaalde dates zou willen doen, als ik de kans kreeg en de dame zou ermee adverteren.
Ben helaas nog nooit tegen zoiets aangelopen.

Ligt er maar net aan hoe graag je het wilt. Ik heb ook wel (ex)collega's, kennissen waar ik betaalde dates zou willen doen, als ik de kans kreeg en de dame zou ermee adverteren.
Ben helaas nog nooit tegen zoiets aangelopen.
je hoeft niet te wachten op een advertentie: je kan ze ook gewoon en apje sturen en een aanbod doen?:ROFLMAO: hoe graag wil je het inderdaad?

Het is voor jullie allebei (en meer voor haar, denk ik) een lastige situatie .

Veel DVPs willen voor hun "sociale kring" verborgen houden dat ze sekswerk doen.
En voor veel wandelaars is dat ook iets wat ze niet delen .

"bekenden" die elkaar tegenkomen in het betaalde seks circuit zouden dat over elkaar kunnen lekken naar de rest van de gemeenschappelijke contacten die niet weten van dvp werk/klandizie .

Nu heb (alleen) jij haar "betrapt", andersom nog niet.
Zouden jullie een betaalde date doen zit je in principe in hetzelfde schuitje - zij mondje dicht, jij mondje dicht .
Sommigen zijn er wel open over - dan wordt het meer een verborgen dreiging voor degene die het geheim wil houden .
Het is , voor een single man, toch iets makkelijk om uit te komen voor dvp bezoek dan voor een vrouw om dvp werk te doen of gedaan te hebben.

En het kan altijd gebeuren - dronken, grote ruzie , dat iemand het er een keer uitgooit .
Als je je dat niet kan permitteren (of later , met een wat braaf vrouwtje die niet weet van je stoute verleden) - blijft een risico .

En voor haar lijkt het me ook vervelend dat er dan altijd in het achterhoofd zit dat jij weet dat ze dvp werk doet of gedaan heeft .

Alles bij elkaar - misschien beter van niet .

(ook al moet ik bekennen dat ik natuurlijk ook collega's/kennissen heb of had met wie ik graag seks zou hebben. Liever gratis vanwege mijn enorme aantrekkelijkheid, maar als het dan betaald moet zou dat nog steeds verleidelijk zijn ) .

God, ik heb een buurvrouw die ik dolgraag zou willen neuken en als zij op kinky zou staan, zou ik zeker ff langs gaan hoor. Deze dame klaagt vaak over mijn harde muziek dus dan zou ik een date van een uur inplannen, waarbij ik mn muziek nog harder zet dan normaal en dan precies op de ritme van het nummer seks hebben😍 en dat dan 1 uur lang. Pff heerlijk zou me dat lijken, maar verder zou ik het bij geen enkele dame willen. Stel je voor dat ze gwn in de buurt zou wonen, nee daar kan idd alleen maar gezeik van komen

Het feit dat ze dit soort werk doet en openbaar zet, wil toch zeggen dat ze voor veel open staat. Dit wil immers niet zeggen dat ze het ook met bekenden doet.
Nu... ze zal vast wel NIET herkenbaar op de foto's staan... toch zeker niet met haar gezicht. Topic starter heeft haar wellicht herkend aan een ander lichamelijk kenmerk!

(Ik weet niet of dit verhaal ook goed is op dit topic) ik was een jaar of 18-19 .en een leuke meid in de kroeg bood mij aan als ik haar drank 🍷 voor de avond betaalde en nog even wat gingen eten , we lekker gingen sexsen samen , ik was er voor in , want ze studeerde nog en had niet veel geld vandaar het aanbod zij ze , veel lol gehad drankjes en nog wat gegeten wij naar haar kamer . Ze kusten me gelijk kleden ons uit en hadden heerlijke sex , mocht ook nog blijven slapen , kwam haar nog wel tegen en hebben dit contract 🤭3x uitgevoerd 🥰🥰🥰 verders niks meer met elkaar gedaan daarna , altijd wel nog een leuk praatje samen ,was een mooie tijd

Terug
Bovenaan Onderaan