Betalen voor de verleende dienst(en)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yyippiekayeee

Newbie
6
07/11/21
5
Qua dit onderwerp is er nogal eens onduidelijkheid.
In een saunaclub betaal je achteraf bij je locker.
In een privéhuis betaal je vaak van tevoren, soms kan dit op de kamer geschieden
Raamprostitutie, ook van tevoren betalen.

En nou komt het:
Probeer gepast cash geld bij je te hebben!
Het moment van betalen, houd dit zo kort mogelijk!
Want bij mij op de kamer is meer dan eens, plotseling een briefje van 50 euro " verdwenen" waarvan ik zeker en vast overtuigd was, dat dit al in de handtas van de dvp in kwestie verdwenen was, en dit moet met een choochelaar vingervlugheid gebeurd zijn.
Waarmee ik maar zeggen wil, zet je geiligheid even opzij, en let extra goed op, als er met geld gewerkt wordt....!
 
Want bij mij op de kamer is meer dan eens, plotseling een briefje van 50 euro " verdwenen" waarvan ik zeker en vast overtuigd was, dat dit al in de handtas van de dvp in kwestie verdwenen was, en dit moet met een choochelaar vingervlugheid gebeurd zijn.
Waarmee ik maar zeggen wil, zet je geiligheid even opzij, en let extra goed op, als er met geld gewerkt wordt....!
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen :D
 
Vooraf op de briefjes je paraaf op zetten, natuurlijk wel in het klein. 100 afgesproken en er zitten er drie in van 50 met je paraaf, is dan toch een te veel. Theoretisch, in de praktijk gaat dit niet weken.
 
Hoe doen jullie dit als je vooraf/achteraf gaat douchen bij een prive-ontvangst dvp? ikzelf laat uit onnozelheid altijd mijn portemonnee achter in de kamer en dat is tot nu toe altijd goed gegaan...
 
Laatst bewerkt:
Hoe doen jullie dit als je vooraf/achteraf gaat douchen bij een prive-ontvangst dvp? ikzelf laat uit onnozelheid altijd mijn portemonnee achter in de kamer en dat is tot nu toe altijd goed gegaan...
Eerste keer nooit extra's, dus gepast geld meenemen en bij het begin van de sessie betalen is zo moeilijk niet. Laat in ieder geval een id kaart of mijn rijbewijs thuis. Het enige waar ik me iets zorgen over maak is mijn mobiel, zou nogal onhandig zijn als ik mijn 2fa auth apps zou verliezen. Heb daarom voor nieuwe afspraken een cheapo telefoon mee.

Het valt me trouwens op dat dames soms ook gewoon de kamer uit lopen om en mij dus blijkbaar ook vertrouwen.
 
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat een dvp het geld dat ik haar gaf gewoon in de kamer op een tafeltje laat liggen, en dan zelf de kamer uitloopt. Een keer riep ze vanuit de badkamer gedag terwijl het geld er voor t oprapen lag. Ik heb t laten liggen uiteraard maar keek om me heen of ik niet door een uitsmijter in de gaten werd gehouden. Bij een van mijn vaste dames leg ik het geld achteraf in haar locker terwijl zij alweer bij t raam staat. Maar ja, ze weet ook dat ik terug kom.
 
Hoe doen jullie dit als je vooraf/achteraf gaat douchen bij een prive-ontvangst dvp? ikzelf laat uit onnozelheid altijd mijn portemonnee achter in de kamer en dat is tot nu toe altijd goed gegaan...
Ik haal vooraf zo veel mogelijk uit mijn portemonnee. Geld gaat gepast mee. Is nog nooit fout gegaan. Mobiel heb ik ook bij me, neem ik ook niet mee onder de douche ;)
 
Daarom is het forum "Misstanden, melden en veilig afspreken" toch in het leven geroepen. Als je met onbetrouwbare types te maken heb, meld het. Dan is het snel over met de verdiensten van de dvp in kwestie!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan