Betrouwbaarheid review

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een goede dvp hoort iedere klant goed te behandelen of die nou voor een vluggertje 30 minuten of een uur seks kiest. Als ik dus in een recensie lees dat iemand die voor 30 minuten seks heeft gekozen slecht is behandeld door een dvp dan zal ik de desbetreffende dvp in de toekomst vermijden. Het zou heel dom van je zijn om zo'n recensie niet serieus te nemen, want als de dvp niet eens 30 minuten lang fatsoenlijke service kan verlenen waarom zou ze dat dan bij een uur wel doen. En bovendien heb je hier genoeg voorbeelden van wandelaars die voor een uur hebben gekozen en alsnog slechte service hebben gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien interessant voor sommige om mijn point of view te lezen.

Wanneer iemand, met name een onbekende, langer boekt dan een 1 uur dan heb ik altijd eerst een kleine intake. Dit is puur om te voorkomen dat de date vroegtijdig stil valt. Hoe meer ik weet van te voren, hoe soepeler een date verloopt.

Denk aan vragen zoals;
Wat wil je uit een date halen? Wat zijn je do's & dont's? Wat zijn je fantasieën? Wat wil je nog eens uitproberen? Wat verwacht je van mij?


Merk ik dat het lastig zal worden voor mij om de tijd vol te maken dan geef ik dit netjes aan;

"Ik merk aan mijzelf of ik de date van x uur wel kan volmaken. Het lijkt mij verstandiger om het iets korter te maken maar dit is natuurlijk mijn advies. Het is compleet aan jezelf."


Sommige heren geven aan dat het wel goed komt en andere die waarderen de heads up en korten de date iets in. Heb liever een volle 30min/60min dan een korte 2 uur waarbij na 1 uur de klant al vertrekt.

Ook bij mij komt het voor dat mensen vroegtijdig een date beindigen. Hier een recent voorbeeld;

Meneer kwam via inloop en koos mij voor 1 uur. De eerste keer kwam hij al snel (anaal) met al een stukje tegenhouden en rust. Daarna nog even 15 minuten geknuffeld, gekletst en weer begonnen met wat licht trekwerk. Hier kwam hij al voordat ik en hij het doorhadden. Hij was al aanstalten aan het maken om aan te kleden toen ik de tijd ging bekijken. Hij had nog 20/25 minuten en gaf dit netjes bij hem aan. Heb een massage, drankje, kletsen, nog een rondje voorgesteld maar hij was helemaal voldaan en is dus naar huis gegaan (met glimlach).

Dit is iets wat ik vaak meemaak, ookal geef ik aan het niet erg te vinden eerst 30minuten rustig te spelen met elkaar voordat we overgaan op actie. Ik denk dan bij mezelf, je had jezelf makkelijk geld kunnen besparen door wat korter te boeken (50€-80€)


Dit zijn mijn gedachten hierover als DvP en als mens zijnde. Misschien voor sommige totaal niet boeiend, voor andere misschien een wijze gids voor hoe het moet als je een dame langer boekt. Doe ermee wat je wilt 😘

Als elke DVP nou maar zo dacht zou dat echt top zijn.
Lijkt mij een hele fijne ontspannen sfeer bij jou @Noortjexx . Mijn complimenten 👌

Jammer dat je in Eindhoven zit, anders was ik zeker even langsgekomen! 😘
 
ik vind het vreemd, hoe kan je een dame goed beoordelen, als je geen vergelijkingsmateriaal hebt, dat maakt het voor mij dat ik twijfel aan de betrouwbaarheid van jou recensies.
Ik kan mij indenken dat de betreffende dame ook niet zo blij is met 11 recensies van dezelfde klant.
En had je niet zelf, na 2 recensies het gevoel wat voegt die derde, vierde, vijfde etc nog verder toe?
Het feit dat een klant meerdere recensies schrijft geeft mij sterk het gevoel dat ik hier met een slijmbal te maken heb die de dvp probeert te promoten.
 
Dames ik ben wel klaar met het gezeik hier. Het is niet de bedoeling een medewandelaar zo omlaag te halen.
Als je goed kijkt. Zijn het geen 11 in 11 dagen. Dus is er geen probleem.
Er zijn leden die regels van binnen en van buiten kennen. Maar volgens mij is dit gewoon toegestaan. En wil er verder ook geen discussie meer van zien. Anders worden berichten verwijderd.
 
Dames ik ben wel klaar met het gezeik hier. Het is niet de bedoeling een medewandelaar zo omlaag te halen.
Als je goed kijkt. Zijn het geen 11 in 11 dagen. Dus is er geen probleem.
Er zijn leden die regels van binnen en van buiten kennen. Maar volgens mij is dit gewoon toegestaan. En wil er verder ook geen discussie meer van zien. Anders worden berichten verwijderd.
En... gebruik dan deze vrijgekomen tijd... om zelf een recensie te plaatsen!
Hebben wij er ook nog wat aan...
 
Waarom altijd de concullega's bashen???
Altijd? Dat valt toch wel mee? En ja, ook hier zullen weleens fake reviews voorbij komen. Waar het duidelijk opvalt worden die door de mods verwijderd. Het is mij persoonlijk nog nooit direct opgevallen, maar ze zullen er vast zijn. Wel destijds op H bij een dame gemerkt, maar goed, dat is vast ook weer (oud) concullega's bashen.
 
Begrijpend lezen is ook een kunst. In de bijlage van Noortje is de enige vermelding naar kinky dat hij daar de advertentie v/e dame gezien heeft en dat hij haar wil 'helpen'.
Nergens staat op welke site hij zijn fake reviews wil plaatsen. Daarom vond ik de post van Noortje onterecht en van vooringenomenheid getuigend.
In mijn ogen vullen recensiesites mekaar aan en hebben ze allemaal goeie en slechte kanten.
 
Begrijpend lezen is ook een kunst. In de bijlage van Noortje is de enige vermelding naar kinky dat hij daar de advertentie v/e dame gezien heeft en dat hij haar wil 'helpen'.
Nergens staat op welke site hij zijn fake reviews wil plaatsen. Daarom vond ik de post van Noortje onterecht en van vooringenomenheid getuigend.
In mijn ogen vullen recensiesites mekaar aan en hebben ze allemaal goeie en slechte kanten.
Als je daar al over valt dan heb je wel mega lange tenen zeg 🙃

Ook mijn reviews mag je soms met een korreltje zout nemen. En reviews waarvan ik weet dat ze niet kloppen (goed en slecht) worden zodra ik ze zie gerapporteerd en verwijderd.

Alles wat klopt mag blijven staan, goed en slecht 🤷🏻‍♀️
 
Begrijpend lezen is ook een kunst.
Pas dat advies ook eens op jezelf toe voordat je anderen de maat neemt. Ik heb het niet over de waarde van Kinky of wat dan ook. Ik heb het over je stellingname dat ALTIJD de concullega's hier gebashed zouden worden en onderschrijf dat het probleem van nepreviews inderdaad overal voor komt.
 
Als je daar al over valt dan heb je wel mega lange tenen zeg 🙃

Ook mijn reviews mag je soms met een korreltje zout nemen. En reviews waarvan ik weet dat ze niet kloppen (goed en slecht) worden zodra ik ze zie gerapporteerd en verwijderd.

Alles wat klopt mag blijven staan, goed en slecht 🤷🏻‍♀️
Ik twijfel al of je de dame op de foto's bent hoor net als Kinky🤣

Snap het wel, jij bent iemand die dan oprecht is als het echt niet klopt maar ook als het wel klopt.
Dan mag je er toch wat van zeggen als iets echt niet klopt?
 
kan ze vanaf haar tropische crib straks zelf reviews aanbieden tegen een kleine vergoeding, lijkt me wel geestig

niet doen, btw
Tsja, die pina coladas moeten ergens van betaald worden. 😄
Als ik mannen toch eens een review zou kunnen geven na afloop 😂😂
Wat houdt je tegen. Verhaal komen halen zullen ze straks niet doen. 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan