Betrouwbaarheid review

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

noryd81

Wandelaar
48
06/10/21
36
3
Ik zie soms reviews van personen die matig/slecht scoren.
Deze bekijk ik soms sceptisch, omdat ik vaak zie dat die "maar" voor 30min en misschien zelfs een vluggertje zijn. Op een of andere manier kan ik dan best begrijpen dat de dame het snel wil afhandelen, of zie ik het verkeerd? Wat vinden jullie hiervan?
 
je hebt zeker gelijk en de kwaliteit van 30min zou niet anders moeten zijn dan 3 uur, maar... als je het even "zakelijk" ziet, je krijgt meestal niet dezelfde kwaliteit bij een fastfood keten dan bij een normaal restaurant. Natuurlijk is het soms beter ondersom :)
Maar in reviews merk ik dus soms een verschil tussen een review die voor 30min is geweest en iemand die 1 uur is geweest.

Was meer een bevinding en wilde weten of andere dit ook opmerken.
 
Alle beoordelingen zijn relatief. Men verwacht niet in 30 min. de "kwaliteit" te krijgen van 2 uur, het is dan een beoordeling voor wat je in een half uur kan verwachten.
En het is subjectief. Wat de recensent kent, is zijn vergelijkingsmateriaal.

Er zijn er ook die 30 min. doen om de dame "uit te proberen", als het bevalt gaan ze een volgende keer langer (daar komt dan geen recensie meer van).

Misschien dat bij langere dates de score gemiddeld hoger is (als dat zo is), doordat mensen die 2 uur of meer doen, zelf meer hun best doen wat van de date te maken, of doordat ze meer onderzoek doen vantevoren omdat je geen tegenvaller wilt voor zoveel geld.
 
Alle beoordelingen zijn relatief. Men verwacht niet in 30 min. de "kwaliteit" te krijgen van 2 uur, het is dan een beoordeling voor wat je in een half uur kan verwachten.
En het is subjectief. Wat de recensent kent, is zijn vergelijkingsmateriaal.

Er zijn er ook die 30 min. doen om de dame "uit te proberen", als het bevalt gaan ze een volgende keer langer (daar komt dan geen recensie meer van).

Misschien dat bij langere dates de score gemiddeld hoger is (als dat zo is), doordat mensen die 2 uur of meer doen, zelf meer hun best doen wat van de date te maken, of doordat ze meer onderzoek doen vantevoren omdat je geen tegenvaller wilt voor zoveel geld.
Inderdaad "Er zijn er ook die 30 min. doen om de dame "uit te proberen", als het bevalt gaan ze een volgende keer langer " Deed ik vroeger ook altijd, maar ervaring leert dat als je na 10 minuten klaarkomt de dame je het huis uit bonjourt en je dus net zo goed voor een vluggertje had kunnen boeken. Dus boek ik tegenwoordig bij een onbekende dame alleen nog een vluggertje. Ik vertel er meestal bij dat dat is om uit te proberen. Laatst in een prive huis nog voor een half uur geboekt en na 20 minuten stond ik weer buiten. Dat was inclusief drankje wassen voor en na, dus tel uit je winst. Als ik voor langer dan een vluggertje boek en ik word er na 10 minuten uitgezet dan heb ik geen reden om langer te boeken. Waarom twee uur als ik na 10 minuten klaar ben?! Misschien zie ik het verkeerd of begrijp ik niet wat je in twee uur allemaal kunt doen, dus graag een reactie van mensen die langer boeken en hoe hun ervaringen zijn, of ze dan ook echt de hele tijd met die dame spelen en eventueel meerdere keren klaar komen.
 
Ik zie soms reviews van personen die matig/slecht scoren.
Deze bekijk ik soms sceptisch, omdat ik vaak zie dat die "maar" voor 30min en misschien zelfs een vluggertje zijn. Op een of andere manier kan ik dan best begrijpen dat de dame het snel wil afhandelen, of zie ik het verkeerd? Wat vinden jullie hiervan?
Zowel positieve als negatieve reviews moet je een beetje met een korreltje zout nemen. Een ervaring is heel erg persoonlijk. Als alles positief of negatief is, dan kan het wel een indicatie geven.

Ik denk dat je de 'kwaliteit' (wat het ook moge zijn) heel erg kunt beïnvloeden door realistische verwachtingen te hebben en je als een heer te gedragen.

Het zou eigenlijk mooi zijn als dames ook een review kunnen plaatsen over de klant als reactie. 😉😅
 
Ik zie soms reviews van personen die matig/slecht scoren.
Deze bekijk ik soms sceptisch, omdat ik vaak zie dat die "maar" voor 30min en misschien zelfs een vluggertje zijn. Op een of andere manier kan ik dan best begrijpen dat de dame het snel wil afhandelen, of zie ik het verkeerd? Wat vinden jullie hiervan?
Op 30 min kan je ook al veel zaken waarnemen:
Is ze zoals de foto's?
Gebruikt ze push-up?
Wordt ze onbeleefd of passief na geld te hebben ontvangen?
Is ze hygiënish?
Rekt ze tijd?

En zoals eerder aangegeven: reviews zijn soms subjectief. Klant is bijvoorbeeld onder indruk door uiterlijk. Verder wordt een date ook zwaar beinvloed door gedrag van de klant.
Zo schrijft bv persoon A dat hij TZ en PZC kreeg en B doet zijn beklag dat hij dat niet kreeg, maar was mss niet hygienisch.
Of A was een knappe jonge gast en de dvp viel ervoor enz enz.

Het belangrijkste aan reviews is eigenlijk: klopt de dame met de foto's, is ze correct/vriendelijk, doet ze waar ze zelf mee adverteert (en niet wat andere als bonus kregen), was de locatie ok, was het vrijwillig.
 
Boek altijd twee of drie uur bij Dame, speeltijd is altijd goed gevuld, massage langs beide kanten, praatje (kennen mekaar al jaren) en tweede ronde nooit probleem, en als we kunnen (ik) doen we derde ronde
Een beetje een vreemde opmerking als je 11 reviews hebt staan bij je profiel, die allemaal van de zelfde dame zijn.
 
Laatst bewerkt:
Waarom twee uur als ik na 10 minuten klaar ben?! Misschien zie ik het verkeerd of begrijp ik niet wat je in twee uur allemaal kunt doen, dus graag een reactie van mensen die langer boeken en hoe hun ervaringen zijn, of ze dan ook echt de hele tijd met die dame spelen en eventueel meerdere keren klaar komen.
Misschien interessant voor sommige om mijn point of view te lezen.

Wanneer iemand, met name een onbekende, langer boekt dan een 1 uur dan heb ik altijd eerst een kleine intake. Dit is puur om te voorkomen dat de date vroegtijdig stil valt. Hoe meer ik weet van te voren, hoe soepeler een date verloopt.

Denk aan vragen zoals;
Wat wil je uit een date halen? Wat zijn je do's & dont's? Wat zijn je fantasieën? Wat wil je nog eens uitproberen? Wat verwacht je van mij?


Merk ik dat het lastig zal worden voor mij om de tijd vol te maken dan geef ik dit netjes aan;

"Ik merk aan mijzelf of ik de date van x uur wel kan volmaken. Het lijkt mij verstandiger om het iets korter te maken maar dit is natuurlijk mijn advies. Het is compleet aan jezelf."


Sommige heren geven aan dat het wel goed komt en andere die waarderen de heads up en korten de date iets in. Heb liever een volle 30min/60min dan een korte 2 uur waarbij na 1 uur de klant al vertrekt.

Ook bij mij komt het voor dat mensen vroegtijdig een date beindigen. Hier een recent voorbeeld;

Meneer kwam via inloop en koos mij voor 1 uur. De eerste keer kwam hij al snel (anaal) met al een stukje tegenhouden en rust. Daarna nog even 15 minuten geknuffeld, gekletst en weer begonnen met wat licht trekwerk. Hier kwam hij al voordat ik en hij het doorhadden. Hij was al aanstalten aan het maken om aan te kleden toen ik de tijd ging bekijken. Hij had nog 20/25 minuten en gaf dit netjes bij hem aan. Heb een massage, drankje, kletsen, nog een rondje voorgesteld maar hij was helemaal voldaan en is dus naar huis gegaan (met glimlach).

Dit is iets wat ik vaak meemaak, ookal geef ik aan het niet erg te vinden eerst 30minuten rustig te spelen met elkaar voordat we overgaan op actie. Ik denk dan bij mezelf, je had jezelf makkelijk geld kunnen besparen door wat korter te boeken (50€-80€)


Dit zijn mijn gedachten hierover als DvP en als mens zijnde. Misschien voor sommige totaal niet boeiend, voor andere misschien een wijze gids voor hoe het moet als je een dame langer boekt. Doe ermee wat je wilt 😘
 
hij was helemaal voldaan en is dus naar huis gegaan (met glimlach).
Dit is gewoon een win-win. Hij is gelukkig en blij met jouw service, jij hebt extra goed verdient voor minder tijd. Waarschijnlijk ziet hij het 'teveel' betaalde als fooi.
Beschouw het dan ook zo.
Daarbij heb je meer kans dat het je een goede review oplevert.

Ik betaal ook liever voor een uur en vertrek dan al na een half uur voldaan met een glimlach dan dat ik een half uur kies en me opgejaagd voel of net niet genoeg tijd heb.
 
Snap niet wat er vreemd aan is, ik ga idd steeds bij dezelfde.
ik vind het vreemd, hoe kan je een dame goed beoordelen, als je geen vergelijkingsmateriaal hebt, dat maakt het voor mij dat ik twijfel aan de betrouwbaarheid van jou recensies.
Ik kan mij indenken dat de betreffende dame ook niet zo blij is met 11 recensies van dezelfde klant.
En had je niet zelf, na 2 recensies het gevoel wat voegt die derde, vierde, vijfde etc nog verder toe?
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik reviews best wel handig. Geeft je tenslotte altijd toch wel iets van achtergrond informatie... Anders heb je enkel een advertentie!

Maar... dan wel (enkel) van de DVP's waar ik naar op zoek ben! Met reviews van vluggertjes bij de ramen ben ik niets... En... kan me best voorstellen dat het omgekeerde net zo is. Wat ben je met een review van 2 uur sex... als je weet dat het bij jou na 10 min klaar is?
 
Er zijn trouwens ook raamdames hier die goed scoren op korte bezoeken, 50 euro, 15 of 20 min, maar die exact dezelfde service denken te moeten geven als je als klant 150 of 200 euro neertelt. Ik bedoel, je krijgt wat je verwacht indien je 20 minuten zou blijven, en je wordt nog 30 a 40 minuten beziggehouden. Je mag met andere woorden nog een hele tijd naar haar gezwets luisteren en toekijken hoe ze op haar gsm zit te tokkelen.
 
Misschien interessant voor sommige om mijn point of view te lezen.

Wanneer iemand, met name een onbekende, langer boekt dan een 1 uur dan heb ik altijd eerst een kleine intake. Dit is puur om te voorkomen dat de date vroegtijdig stil valt. Hoe meer ik weet van te voren, hoe soepeler een date verloopt.

Denk aan vragen zoals;
Wat wil je uit een date halen? Wat zijn je do's & dont's? Wat zijn je fantasieën? Wat wil je nog eens uitproberen? Wat verwacht je van mij?


Merk ik dat het lastig zal worden voor mij om de tijd vol te maken dan geef ik dit netjes aan;

"Ik merk aan mijzelf of ik de date van x uur wel kan volmaken. Het lijkt mij verstandiger om het iets korter te maken maar dit is natuurlijk mijn advies. Het is compleet aan jezelf."


Sommige heren geven aan dat het wel goed komt en andere die waarderen de heads up en korten de date iets in. Heb liever een volle 30min/60min dan een korte 2 uur waarbij na 1 uur de klant al vertrekt.

Ook bij mij komt het voor dat mensen vroegtijdig een date beindigen. Hier een recent voorbeeld;

Meneer kwam via inloop en koos mij voor 1 uur. De eerste keer kwam hij al snel (anaal) met al een stukje tegenhouden en rust. Daarna nog even 15 minuten geknuffeld, gekletst en weer begonnen met wat licht trekwerk. Hier kwam hij al voordat ik en hij het doorhadden. Hij was al aanstalten aan het maken om aan te kleden toen ik de tijd ging bekijken. Hij had nog 20/25 minuten en gaf dit netjes bij hem aan. Heb een massage, drankje, kletsen, nog een rondje voorgesteld maar hij was helemaal voldaan en is dus naar huis gegaan (met glimlach).

Dit is iets wat ik vaak meemaak, ookal geef ik aan het niet erg te vinden eerst 30minuten rustig te spelen met elkaar voordat we overgaan op actie. Ik denk dan bij mezelf, je had jezelf makkelijk geld kunnen besparen door wat korter te boeken (50€-80€)


Dit zijn mijn gedachten hierover als DvP en als mens zijnde. Misschien voor sommige totaal niet boeiend, voor andere misschien een wijze gids voor hoe het moet als je een dame langer boekt. Doe ermee wat je wilt 😘


Zo zou het inderdaad moeten.

Meestal heb ik dates van een uur.
Maar ik heb er ook 1 dame bij, daarmee boek ik regelmatig 2 uren.
Zij voelt mij gewoon prima aan. Daarmee stelt zelfs 2 uren niks voor, en is dan eigenlijk nog te kort.
Beginnen gewoon met een goed voorspel, en vaak is de 1e ronde ook oraal.
Daarna wat knuffelen, praten etc.
En dan merkt ze vanzelf wel wanneer ik weer zin krijg.
Voelt ook aan als een vriendin...

Voor een date van 15 min kun je ook niet veel verwachten. Dan moet je ook wel gehaast, en begrijpelijk dat je dan de "hurry" al snel te horen krijgt....
Jij wilt een vluggertje, zorg dan ook dat je snel klaar bent...!
Van die reviews van gasten die denken voor een vluggertje tarief een halfuur binnen te zijn kan ik niet serieus nemen.

Voor een uurs tarief mag je wel wat meer verwachten. Wat meer voorspel, meer tijd voor de daad, en wat knuffelen/massage na afloop.

Kost wat meer, maar een vluggertje vind ik niks aan... dan kan ik het beter zelf doen.
 
Zo zou het inderdaad moeten.

Meestal heb ik dates van een uur.
Maar ik heb er ook 1 dame bij, daarmee boek ik regelmatig 2 uren.
Zij voelt mij gewoon prima aan. Daarmee stelt zelfs 2 uren niks voor, en is dan eigenlijk nog te kort.
Beginnen gewoon met een goed voorspel, en vaak is de 1e ronde ook oraal.
Daarna wat knuffelen, praten etc.
En dan merkt ze vanzelf wel wanneer ik weer zin krijg.
Voelt ook aan als een vriendin...

Voor een date van 15 min kun je ook niet veel verwachten. Dan moet je ook wel gehaast, en begrijpelijk dat je dan de "hurry" al snel te horen krijgt....
Jij wilt een vluggertje, zorg dan ook dat je snel klaar bent...!
Van die reviews van gasten die denken voor een vluggertje tarief een halfuur binnen te zijn kan ik niet serieus nemen.

Voor een uurs tarief mag je wel wat meer verwachten. Wat meer voorspel, meer tijd voor de daad, en wat knuffelen/massage na afloop.

Kost wat meer, maar een vluggertje vind ik niks aan... dan kan ik het beter zelf doen.
Precies dat bedoelde ik dus ook. Je gaat bij wijze voor een vluggertje en schrijft negatief dat ze haastte.. Kwaliteit is wat anders, maar sommige termen/klachten "stoorde" mij in reviews van vlugggertjes / 30min bezoeken
 
Precies dat bedoelde ik dus ook. Je gaat bij wijze voor een vluggertje en schrijft negatief dat ze haastte.. Kwaliteit is wat anders, maar sommige termen/klachten "stoorde" mij in reviews van vlugggertjes / 30min bezoeken
Ook bij een vluggertje bestaat er zoiets als TE gehaast.

Kijk als er hier leden zijn die bij korte dates steevast klagen dat het te gehaast was snap ik je punt, boek dan langer.

Ook bij een date van 15 minuten hoort een bepaalde opbouw. Het is misschien niet jouw voorkeur en zeker ook niet de mijne maar het is standaard bij de ramen en ook sommige privéhuizen en laten we wel zijn 50 tot 100 Euro is een flink bedrag om in zo'n korte tijd kwijt te raken dus mag men zeker wel IETS verwachten.

Als de dame zich dan in die 15 minuten gedraagt alsof het in 5 minuten moet gebeuren, dan heeft de wandelaar reden tot klagen ja. En dat komt gewoon voor.

Ik weet niet of dit geldt voor de reviews waar jij nu over valt, maar volgens mij weet je dat zelf ook niet.
 
ik vind het vreemd, hoe kan je een dame goed beoordelen, als je geen vergelijkingsmateriaal hebt, dat maakt het voor mij dat ik twijfel aan de betrouwbaarheid van jou recensies.
Ik kan mij indenken dat de betreffende dame ook niet zo blij is met 11 recensies van dezelfde klant.
En had je niet zelf, na 2 recensies het gevoel wat voegt die derde, vierde, vijfde etc nog verder toe?
11 reviews over 1 dame ? Dit zegt meer wat over de wandelaar dan over de dame. Gelukkig ervaart ze het niet als beklemmend, als een klant zo op haar gefixeerd is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan