Findom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Green Arrow

Wandelaar
Forumpionier
48
07/07/21
91
4
Op TikTok zie je een nieuwe trend. Findom (misschien bestaat het al langer) . Je betaalt dus om je huid volledig verrot te late schelden. Dat kunnen hoge bedragen, cadeaus,tickets voor een trip zijn. Deze dames zijn dan constant op zoek naar paypigs en scheppen dan nog eens op hoeveel ze ermee verdienen. Wat dan andere vrouwen kan overtuigen dat ze het ook zouden kunnen doen. Persoonlijk vind ik het weerzinwekkend maar ik doe mijn best om het te begrijpen. Het is tenslotte ook een fetisj? Hoe staan jullie daar tegenover?
 
Als die kerels het geil vinden om verrot gescholden te worden voor veel geld, dan hebben de dames groot gelijk. Als je er verder weinig tot niks voor hoeft te doen: perfecte job toch?

Ik zag dit trouwens al voorbij komen in de TV serie Euphoria in 2019 (Sydney Sweeney 😍) dus nieuw is het zeker niet. Lijkt me stug dat ze daar het idee van hebben.
 
Findom bestaat al veel langer. Zie het linkje voor een artikel van 2 juli 2013!


Hoewel ik het zelf nooit zou doen kan ik nog snappen dat je bij BDSM met naalden of electro schokken aan de slag gaat. Maar dit?

Uiteindelijk zie je ook steeds meer vrouwen die op zoek naar een sugar daddy. Vrouwen hebben eigenlijk de macht. Zij hebben de pussy die wij willen en dat kost geld.
 
Findom bestaat al sinds er relaties tussen mannen en vrouwen bestaan. Ik vraag me wel af of die mannen wel eens spijt hebben nadat ze zich eens flink hebben afgerukt en even met beide benen op de grond staan.
 
Ik heb in een privéhuis waar ik gewerkt heb een keer een klant gehad die dit vroeg. Ik zei direct dat ik niet aan z'n wens kon voldoen en dat hij beter iemand anders kon kiezen. Toch wilde hij graag dat ik het probeerde. Ik vond het heel ongemakkelijk. Ben sowieso al niet echt van de dirty talk, het voelt zo nep en onoprecht. Laat staan iemand kleineren tijdens de seks. Heel awkward. Ik was dan ook totaal niet overtuigend. Hij vroeg me uit eindelijk om dan maar gewoon op hem te spugen terwijl hij zich aftrok. Een Bijzondere ervaring die ik niet graag nog eens wens te doen.
 
Heb zelf ook niks met findom, maar het onderwerp intrigreert me wel. Je vindt op internet zo tientallen vaak jonge en goed uitziende dames (of profielen die zich als zodanig voordoen, ook hier zit natuurlijk de nodige fake tussen) die findom aanbieden.

Maar zoals ik het begrijp gaat het in de kern meer om aanbidding, waar de findom dame aanbeden wordt en alles krijgt wat ze verlangt (lees: geld). En ja de aanbidder staat dan lager in de rangorde en dat zal de dame willen inwrijven. Wat kan resulteren in kleineren en uitschelden, maar dat hoeft niet per se.

Mijn psychologische kennis van de koude grond schat in dat hier vooral jongens met een laag zelfbeeld hier gevoelig voor zijn, die op deze manier contact kunnen hebben met dames waarvan ze denken dat die normaliter ver buiten hun bereik liggen, en zich graag laten vertellen hoe gelukkig ze zich toch wel mogen prijzen dat de dame ze de aandacht schenken die ze eigenlijk niet waard zijn.
 
Heb zelf ook niks met findom, maar het onderwerp intrigreert me wel. Je vindt op internet zo tientallen vaak jonge en goed uitziende dames (of profielen die zich als zodanig voordoen, ook hier zit natuurlijk de nodige fake tussen) die findom aanbieden.

Maar zoals ik het begrijp gaat het in de kern meer om aanbidding, waar de findom dame aanbeden wordt en alles krijgt wat ze verlangt (lees: geld). En ja de aanbidder staat dan lager in de rangorde en dat zal de dame willen inwrijven. Wat kan resulteren in kleineren en uitschelden, maar dat hoeft niet per se.

Mijn psychologische kennis van de koude grond schat in dat hier vooral jongens met een laag zelfbeeld hier gevoelig voor zijn, die op deze manier contact kunnen hebben met dames waarvan ze denken dat die normaliter ver buiten hun bereik liggen, en zich graag laten vertellen hoe gelukkig ze zich toch wel mogen prijzen dat de dame ze de aandacht schenken die ze eigenlijk niet waard zijn.
Klopt denk ik wel. Die klant waarover ik het hierboven heb vertelde mij in dat uurtje ook heel veel over zijn privéleven. Zijn vriendin waarmee hij samenwoonde had hem alleen voor zijn huis en zijn geld. Ze bedroog hem met een hele grote en sterke man waartegen hij opkeek. Zij kleineerden hem en hadden seks voor zijn ogen. Het deed hem pijn en verdriet maar maakte hem ook geil. Daar meent hij dat z'n fetisj is ontstaan. Ik denk dat hij mij dit alles vertelde om medelijden van me af te lezen omdat ik hem niet kon geven wat hij eigenlijk wilde. Medelijden is dan denk ik ook een soort bevestiging van zijn zelfhaat,
 
Findom staat toch los van je uit laten schelden?
even opgezocht: findom staat voor Financial domination.

Financial domination (also known as findom) is a fetish lifestyle activity in which a submissive is required to give gifts or money to a dominant.

Het schelden en kleineren kan onderdeel zijn van een dom-sub overeenkomst, maar is idd geen findom.

Wikipedia:
In the majority of cases the two never meet, since findom is primarily a form of "distance domination". In rare exceptions, the submissive may accompany the dominant while the dominant shops with the submissive's money. Financial domination is in some cases combined with other BDSM practices.[6] Such a relationship between individuals may be similar to, yet clearly distinguishable from, relationships based on total power exchange. In the latter, the submissive may grant all their money saved and earned to the dominant, in addition to many other aspects of their autonomy; however, it is not uncommon for both partners to have an intimate relationship as well, which is contrary to the financial domination dynamic. Financial domination can also be distinguished from sugar baby relationships in which a sugar daddy/mama offers gifts and money to the "baby" in return for a relationship, generally without any explicit elements of domination. In financial domination, the submissive has no expectation of sexual contact in return for the money, and often there is no physical contact of any kind between the two parties.[7]

It is often said[by whom?] that the money slave has to limit himself to the subsistence level and has no right to receive anything in return.[8] One element of financial domination is the dominant humiliating the submissive and establishing superiority over the submissive. Many members of the findom scene are matriarchists who claim that women are superior to men.
[9]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan