Nieuw hier: hoe weet je of dvp zonder review "echt" of betrouwbaar is?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn inschatting bij zoeken op Kinky:

Zonder ervaring of het volgen van goede adviezen heb je 10% kans dat je een leuke dame vindt en je euro's goed besteed zijn.


Volg je de adviezen stijgt je kans naar 25-50 %.
Dan is de kans groter dat je de schade kunt beperken.

Vanwege het grote aanbod fantasie advertenties van dames die er op los liegen en fors bewerkte foto's plaatsen staan ook wandelaars met flink wat ervaring nog regelmatig voor verrassingen. Tot die categorie durf ik mezelf wel te rekenen.

Recensies op GR helpen goed om het kaf van het koren te scheiden. Je kunt er ook lezen of de dame bereid is speciale wensen te vervullen. Vergeet de sprookjes die te vinden zijn bij de recensies op Kinky en CityGirl. Totaal onbetrouwbaar.
 
Mijn inschatting bij zoeken op Kinky:

Zonder ervaring of het volgen van goede adviezen heb je 10% kans dat je een leuke dame vindt en je euro's goed besteed zijn.


Volg je de adviezen stijgt je kans naar 25-50 %.
Dan is de kans groter dat je de schade kunt beperken.

Vanwege het grote aanbod fantasie advertenties van dames die er op los liegen en fors bewerkte foto's plaatsen staan ook wandelaars met flink wat ervaring nog regelmatig voor verrassingen. Tot die categorie durf ik mezelf wel te rekenen.

Recensies op GR helpen goed om het kaf van het koren te scheiden. Je kunt er ook lezen of de dame bereid is speciale wensen te vervullen. Vergeet de sprookjes die te vinden zijn bij de recensies op Kinky en CityGirl. Totaal onbetrouwbaar.

Prima advies.

Belangrijkste is m.i. - te mooi om waar te zijn IS OOK NIET WAAR.
 
Om de vraag te beantwoorden...

Haal een 1 euro muntje uit je zak. Kies kop/munt... gooi muntje omhoog.. en voila. Dat is ongeveer de kans dat je een date hebt met de dame van de foto.
Wil je weten of de afspraken nagekomen worden? Dan NOG een keer dat muntje doen...
Wil je weten of de date vol wordt gemaakt? Nog een keer dat muntje
Wil je weten of de date ook daadwerkelijk goed is? Zie boven.. muntje
 
Mijn advies is ga naar een privehuis. Als je eenmaal die drempel hebt genomen is het geen probleem meer. Lovehotel Eindhoven kan je zeer discreet naar binnen. Geen overburen en achter het haagje de entree. Destijds voorgesteld aan een aantal dames en gekozen voor een dame die ik tegenwoordig maandelijks bezoek. Die eerste keer dat zij mij ontving zorgde ze ervoor dat ik mijn zenuwen onder controle kreeg. En dat was een dame waar ik nog geen review van had gelezen. Zo'n ontvangst zal je niet snel achter de ramen vinden. Thuisontvangst en reizend circus geeft een grotere kans op teleurstellingen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan