Klein geschapen en snel komend

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@kookyincrease , welke soort kratom gebruik jij (groen, wit of rood) en hoeveel heem jij in ?
Ik heb goede ervaringen met alle 3. Verschilt in mijn ervaring vooral per leverancier, batch en regio, een echt natuurproduct. Kwaliteit is de laatste jaren wel heel hard achteruit gegaan helaas, met toenemende vraag wereldwijd.

Ik zelf had nooit meer dan 0,5 tot 2 gram nodig, ben daar zeer gevoelig voor. Dit verschilt per persoon.
 
Help! Als jonge 40er helaas de pech dat de jongeheer klein en dun is en kom daarnaast ook vaak snel klaar 😞. Misschien gek om over jezelf te zeggen maar zie er niet slecht uit en ben best een leuk gezelschap dus qua aandacht niet te klagen. Alleen bij moment supreme haak ik toch af (geen zin in teleurstellingen) met een of andere smoes Ben eigenlijk op zoek naar een dame of ts die mij over de onzekerheid heen kan zetten. En ja, natuurlijk zullen de meeste niet moeilijk doen maar zoek iemand die echt is, als jullie begrijpen wat ik bedoel, en mij eventueel kan helpen / over onzekerheid heen kan helpen
hoi Chris,
Ik heb het zelfde gehad,wat kleine piemel betreft.
Maar idd de dames vinden dat echt geen probleem.
Dus ga ervoor,anders wordt je pas op je 50e ontmaagd net als ik.

En wat betreft snel klaar komen?
Dan ga je toch voor 2 keer klaarkomen,de 2e keer duurt meestal wat langer.LOL.

Succes.
 
Ga eerst naar een massagesalon om je schroom te overwinnen. Ik kan Mystique Thai Thai in Den Haag aanbevelen (mooie en schone zaak met discrete ingang). Maak een afspraak met Som. Dat is een leuke dame die je op je gemak stelt.

Ik heb zelf ook via de massagesalons een bepaalde onzekerheid overwonnen en ik heb ook geen joekel.
 
Mijn pik is ook +- 14cm, normale dikte. Dat is redelijk "gemiddeld". Vooral slap is hij niet zo groot, dat vind ik soms lastiger. Ben getrouwd met een ex-model die zegt dat ze nog nooit zo makkelijk klaar gekomen is met iemand. Vorige vriendinnen hebben ook nooit geklaagd ... Mannen met een grote pik (ik veralgemeen niet !) denken soms dat dat voldoende is om een vrouw te laten kronkelen van genot. Niet dus ... Zoals sommigen hier aanhaalden soms zelfs moeilijk. Een maat van mij heeft écht een paardenlul, die vond dat ook niet altijd leuk als een meisje pijn had. Ik kan soms ook snel klaar komen, zoals hierboven geschreven helpt wat alcohol, ik neem soms ook tot 1.5 gr paracetamol of ibuprofen o voorhand. Dat is "pijnstillend" maar voor mij remt het ook de gevoeligheid van mijn pik wat af. Kamagra vooral om snel terug een stijve te krijgen, ik kan het dan ook langer uithouden, maar denk dat het eerder de alcohol is en de pijnstiller. Ook gemerkt dat als ik tijdig stop als ik orgasme voel komen, 15 sec rust, dat eventueel herhaal om daarna echt wel lang te kunnen neuken zonder klaar te komen.
Niet te veel over tobben, als je kamagra neemt ga je snel een tweede keer kunnen, en zelf een 3de, 4de en dan kan je blijven pompen. Dan is die eerste snelle keer snel vergeten :p
 
Mijn pik is ook +- 14cm, normale dikte. Dat is redelijk "gemiddeld". Vooral slap is hij niet zo groot, dat vind ik soms lastiger. Ben getrouwd met een ex-model die zegt dat ze nog nooit zo makkelijk klaar gekomen is met iemand. Vorige vriendinnen hebben ook nooit geklaagd ... Mannen met een grote pik (ik veralgemeen niet !) denken soms dat dat voldoende is om een vrouw te laten kronkelen van genot. Niet dus ... Zoals sommigen hier aanhaalden soms zelfs moeilijk. Een maat van mij heeft écht een paardenlul, die vond dat ook niet altijd leuk als een meisje pijn had. Ik kan soms ook snel klaar komen, zoals hierboven geschreven helpt wat alcohol, ik neem soms ook tot 1.5 gr paracetamol of ibuprofen o voorhand. Dat is "pijnstillend" maar voor mij remt het ook de gevoeligheid van mijn pik wat af. Kamagra vooral om snel terug een stijve te krijgen, ik kan het dan ook langer uithouden, maar denk dat het eerder de alcohol is en de pijnstiller. Ook gemerkt dat als ik tijdig stop als ik orgasme voel komen, 15 sec rust, dat eventueel herhaal om daarna echt wel lang te kunnen neuken zonder klaar te komen.
Niet te veel over tobben, als je kamagra neemt ga je snel een tweede keer kunnen, en zelf een 3de, 4de en dan kan je blijven pompen. Dan is die eerste snelle keer snel vergeten :p
Thnx voor je toffe reactie! En nuttige tips! Word gewaardeerd!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan