Bezoek jij soms transseksuelen/shemales? Waarom wel/niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik heb er genoeg gezien in Thailand, maar het blijft in mijn ogen toch echt een man ipv een vrouw
Nooit in Thailand geweest, maar soms zitten er wel erg vrouwelijke tussen, en je als het ware moet voelen of het wel klopt. Ik moet nu zeggen dat ik een redelijk kontakt heb met een die in Spanje woont.
En ze trekken allemaal naar elkaar toe, zeker als ze ook nog eens in dezelfde periode in Nederland hebben gewerkt.
En ik ben ondertussen overtuigd dat sommige in een verkeerd lichaam geboren zijn. Alleen jammer dat ze de prostitutie in moeten om het doel te bereiken.

Ik ga volgend jaar weer op uitnodiging een week op vakantie, en zal er dan verschillende in de privé sfeer ontmoeten. Ik laat het maar over me heen komen.
 
Nee en dat wil ik ook zo houden
hier net zo..
wat een ander doet moet degene zelf weten..maar mijn ding is het niet..
maar Aziatische dames of negerinnen ook niet..dus die bezoek ik ook niet..
ik filter op Kinky ook altijd shemales eruit...
kan me niet schelen hoe vrouwelijk ze gemaakt is of zich gedraagt..het blijft een vent..
begrijp ik dat er een markt voor is?..jazeker..
maar de mijne is het niet..
that's it,and that's all..
 
Duidelijk ... en zo sta ik er ook in..ieder zijn eigen ding niks mis mee..ik oordeel of veroordeel niet...doen wat je lekker vind

Ik snap alleen niet als je dan op een vrouw valt,waarom het een omgebouwde man moet zijn??? Kan ik niet begrijpen.

Ze gaan dan voor een zo vrouw mogelijke man...kies dan meteen een lekker wijf.
 
nja..
zal te maken hebben, dat een vent weet waar een vent geil van word?
en dat ze misschien minder remmingen hebben op sexgebied..
maar inderdaad, doe mij maar een lekker slank jong ding..
met een spleet tussen haar benen..geen sloopkogel..
 
Nooit in Thailand geweest, maar soms zitten er wel erg vrouwelijke tussen, en je als het ware moet voelen of het wel klopt. Ik moet nu zeggen dat ik een redelijk kontakt heb met een die in Spanje woont.
En ze trekken allemaal naar elkaar toe, zeker als ze ook nog eens in dezelfde periode in Nederland hebben gewerkt.
En ik ben ondertussen overtuigd dat sommige in een verkeerd lichaam geboren zijn. Alleen jammer dat ze de prostitutie in moeten om het doel te bereiken.

Ik ga volgend jaar weer op uitnodiging een week op vakantie, en zal er dan verschillende in de privé sfeer ontmoeten. Ik laat het maar over me heen komen.
Ik ben zelfs in Ecuador geweest. Dat ging zo ik wilde al heel lang naar de Galapagos eilanden. BBC documentaires over gezien. En omdat ik behoorlijk close was met een aantal van de shemales die op de wallen waren daar over gehad. Twee weken op de Galapagos geweest en via Guayaquil vliegen was verreweg de goedkoopste manier. Scheelde zeker 400 euro met Quito. Was in januari en een aantal shemales was ook daar. Op uitnodiging daar drie dagen geweest. Was best leuk maar zou dat niet meer doen. Je wordt door de families van die shemales toch als wandelende pinautomaat gezien en door sommigen als toekomstige schoonzoon. Er waren er al twee die een Nederlandse vriend hadden. Guayaquil was toen een beetje een dump en wat ik ervan begreep is dat niet beter geworden. Ik was op een feestje en ging goed, iedereen was lekker aan het drinken dansen noem maar op. Raak aan de praat met een aantal mensen, familie en kennissen van de dames. Sprak toen wel best redelijk Spaans. Raak aan de praat met een man die vroeg hoe Nederland was. Leuk gesprek en nog een dag daar gebleven, het strand was best ok. Kom ik maanden later op de wallen en zou een trio hebben met een van de bekenden en die zou een vriendin meenemen. Die kwam paar minuten later prima en die zegt hallo en noemt mijn naam. Bleek die man te zijn met wie ik in Guayaquil praatje had gemaakt en die was een shemale geworden. Bizar! Ik wist natuurlijk wel hoe het werkt. Maar toch was dat raar. Ik sprak ook ooit eens iemand die shemale Kelly kende van vroeger toen ze nog man was en die had dat zelfde. Trio was overigens prima hoor.
 
En ik ben ondertussen overtuigd dat sommige in een verkeerd lichaam geboren zijn. Alleen jammer dat ze de prostitutie in moeten om het doel te bereiken.
Sommige denk ik wel Bassie, maar ik heb ook sterk de indruk dat dat niet voor allemaal geld, en dat het voor een aantal een verdienmodel is.
 
Duidelijk ... en zo sta ik er ook in..ieder zijn eigen ding niks mis mee..ik oordeel of veroordeel niet...doen wat je lekker vind

Ik snap alleen niet als je dan op een vrouw valt,waarom het een omgebouwde man moet zijn??? Kan ik niet begrijpen.

Ze gaan dan voor een zo vrouw mogelijke man...kies dan meteen een lekker wijf.
Laat ik het zo zeggen: ik ben gek op biefstuk, tournedos. entrecote, kogelbiefstuk, tbone etc maar af en toe een gegrild visje is ook wel lekker. Zo moet je het maar zien. En het is puur voor de sex. Geen relatie. Hoewel die er ook zat zijn.
Sommige denk ik wel Bassie, maar ik heb ook sterk de indruk dat dat niet voor allemaal geld, en dat het voor een aantal een verdienmodel is.
Daar heb je zeker gelijk in. En niet eens voor een aantal maar voor een groot aantal. Er waren er zelfs een paar die hun implantaten hebben laten verwijderen en kort haar en je herkent ze nooit meer.
 
Is het een vrouw met een lul? of een man met tieten ?
Ik vind het ook smerig.
En dan zijn er nog die in geuren en kleuren vertellen dat ze een shemale hebben gepijpt, en vervolgens nog zeggen, dat ze geen homo zijn?
Het is niet omdat een man naar een shemale gaat die man homo is die man kan ook gewoon bi zijn. En dat hij meer voor de vrouwen is dan voor de mannen. Voor hem is een shemale mss het beste van de 2 werelden. Een vrouwen lichaam en een penis. 🤷‍♂️
 
Het probleem met dit soort antwoorden is dat je best mag zeggen dat je er niets om geeft maar we hoeven niet te weten dat je ervan moet kotsen zeg dan gewoon ik geef niets om shemales dan weten we genoeg je hebt nu eenmaal hetero en homo maar een man die met een shemale gaat is niet perse een homo de meeste shemales zijn vrouwelijker dan de meeste vrouwen en dat is wat de mannelijke bezoekers aantrekkelijk vinden
 
Terug
Bovenaan Onderaan