Recensie Bianca, Amstelveen (vh Den Haag, Diemen) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren deze topper uit Oekraïne ook ontmoet. Wat een geweldig leuke en mooie vrouw. En ze lust er pap van. Ik kwam wat later aan door drukte op de weg, maar ze maakte er geen probleem van. Ik had dit haar ook keurig gemeld. Bij binnenkomst meteen heerlijk zoenen, en dat ging door terwijl we naar de slaapkamer liepen. Na de financiële afhandeling, lekker doorgegaan op bed. Ze is schoon en ruikt heerlijk en de sex was geweldig. Geen klokkijker en daarna lekker in een schone badkamer kunnen douchen. Ik kom zeker terug.

Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3275505-bianca#overview
Totale kosten (in euro)
200
Om te beginnen wil ik zeggen dat ik normaal geen 200 euro uitgeef voor 1 uurtje plezier.
Maar ik meen dat dit nu toch wel de standaard prijzen zijn waar wij als wandelaars nu niet meer onderuit komen als je wat lekkers wil.
Heb vandaag Bianca bezocht en dit is gewoon een topper die je niet vaak treft.
Een prachtige mooie dame met geen grammetje vet, heerlijk slank figuurtje en natuurlijke borsten.
Is sociaal in de omgang en service gericht en totaal geen afstand met haar ondanks dat dit de eerste keer met haar was.
Bij binnenkomst effe lekker elkaar betasten en voelen, staand laten pijpen, douchen, bed op en doorgaan met elkaar voelen en beminnen.
Daarna 69 , hondjes en massage .
Het was het allemaal meer dan waard.
Adverteerd op kinky ontvangst in Amstelveen maar was in Amsterdam Noord.
Zij gaat mij zeker terug zien ondanks het prijskaartje.
Gaat 1 nov weer weg en komt rond 22 dec weer terug.

Terug
Bovenaan Onderaan