Recensie Bianca Greluda, Braine L'Alleud 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

T85

Stamgast
643
06/10/21
560
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/brazilian-pepper.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eens bij deze dame langs geweest haar echte werknaam is nogal lastig Mel of Bia haar advertentie staat nu onder Brazilian Pepper.
In ieder geval op een bereikbare locatie in Luik met parkeergelegenheid voor de deur is ze momenteel werkzaam.
Ze ziet er op de foto's qua gezicht iets gaver uit moet ik zeggen ze heeft beetje last van acné,, maar dat maakt ze ruimschoots goed daar haar Braziliaanse topservice.
Ze gaat er 100% voor meteen met zoenen, tongzoenen, strelen haar lichaam is lekker strak van de fitness en met een goed stel borsten en kont zoals een echte Braziliaanse.
Omdat het de eerste keer was gekozen voor 20 minuten maar geen gezeur of geleur over tijd of iets heel correcte dame, met als tamelijk uniek kenmerk dat ze een boven gemiddelde grote clitoris heeft voor de liefhebbers.
Ze trekt om de paar weken naar een nieuwe stad zoals de meeste Latina's ze heeft er al een tour door Vlaanderen opzitten, maar Wallonië bevalt qua klandizie minder goed.
De kans is groot dat ze rond december in de grote steden in Nederland te vinden is dus ben je liefhebber van een leuke en geile fitte dame houd het internet in de gaten.
 
Ik denk het wel maar dan wel de goede niet direct voelbaar keihard plastic ofzo.
Ook geen littekens van op het eerste gezicht waar kunnen nemen, maar heb er heel eerlijk niet echt op gelet gewoon lekker flinke tetten.
 
30 minuten 100 euro een vluggertje 60 euro dus dat laatste is gewoon bijna een raamtarief maar dan met full service.
Een uurtje weet ik niet meer zeker heb de conversatie niet meer maar ik dacht 150 euro zoiets.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bianca-greluda
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ondertussen noemt ze zichzelf Bianca Greluda ( Portugees voor grote clit 😉)Dus misschien titel aanpassen.
Nu ze in Wallonië ontvangt, vraagt ze maar 130 voor een uur ipv 150. Iets dat ik nog heb opgemerkt met andere dames dat ze meer vragen in Vlaanderen dan in Wallonië. Ze ontvangt in een mooie villa waar blijkbaar nog 6 andere vrouwen zijn. Ze blijft nog 2 weken in Braine L'Alleud en nadien vertrekt ze naar Charleroi.
Ikzelf ben een liefhebber van fake tits en fitness bodies en een grote clitoris weet ik ook wel te appreciëren 😁dus ben ik bij deze op het goede adres.
Qua clitoris heb ik ooit groter gehad (Mara Gomez in Elsene vind je zeker wat videos op het net of google ze eens op😛)
Vind ze knapper in het echt als op de foto's.
Date was ok maar ik miste toch iets. weet niet of ik haar nog eens bezoek.
Afgesloten met het bekijken van haar crossfit foto's op Instagram.
 
Deze vrouw heeft een verschillende prijs. In het Engels een berichtje gestuurd, prijs was 250 all-in voor een uur. Daarna met een ander account in het Frans gevraagd of een uur 130 is en inderdaad als ik nu zou komen wel, overdag 150. All-in zou dan met anaal 180/200 zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
130
Gisteren deze dame bezocht nav de recensies en omdat ik zin had in eens een dame met een grote clitoris (bucketlist). Dame heeft een sportief lichaam en is niet al te groot. Communicatie verliep wat stroef, maar daar weet je dat dit bij de Zuid-Amerikaanse dames mogelijk is wnnr je geen Spaans kan. Ze is afkomstig van Brazilië. Is vriendelijk en lief en inderdaad: BIG CLIT. Het is een stevig stuk om aan te likken/sabbelen wat me toch wel opwond lol. Vingeren was toegestaan, opvoedende tikken op het achterwerk geen probleem 😀 en sex was ok. Minpuntjes: na een tijdje pijpen ging ze over naar (rode) condoom om dan verder te gaan. Maar 2 standjes volgehouden want ze was lekker strak. Al bij al voor deze prijs geen slechte service. Ga ik nog terug? Twijfelgeval, maar die lekkere clitoris zindert nog steeds na .......
Hopelijk zijn jullie er iets mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan