Recensie Selena, Rotterdam 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BundaLover

Newbie
22
10/01/22
9
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9487964-selena https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/brazilian-hot-and-sexy-_8532634
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als zeer groot liefhebber van Braziliaanse vrouwen, en met name de donkere vrouwen met een grote kont, kon ik het niet laten om Selena te bezoeken. Aangemoedigd door de positieve reacties en de geile foto's op kinky besloot ik de gok te wagen.

Selena reageert snel op whatsapp en de afspraak was daarmee snel gemaakt. Ontvangstlocatie was top en schoon en bij binnenkomst was ik meteen verbaasd door hoe mooi Selena is. Een echte mulatta uit Rio met een prachtig lichaam. In een sexy wit jurkje werd de deur opengedaan en al meteen was de toon gezet en zaten we te tongzoenen in de deuropening.

Selena is een echte Braziliaanse verleidster en ze weet precies hoe ze een man moet verwennen. Voor een uur geboekt, maar geen enkel moment het gevoel had dat er op de klok werd gekeken. En het uitzicht op haar kont tijdens doggie is geweldig..

Niet alleen was de seks goed, maar de dame an sich is ook super gezellig. Het scheelt hierin dat ik een woordje spaans en portugees spreek, waardoor je toch gemakkelijker kan communiceren.

Selena is 10/10 herhalingsgevaar en mij gaat ze zeker nog vaker zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9487964-selena
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag deze nieuwe Braziliaanse dame bezocht in Rotterdam. Toen ik haar had bericht, kreeg ik een automatische bericht terug met haar service en dat ze dichtbij metrostation Oostplein ontvangt. Makkelijk afspraak gemaakt via whatsapp, ze wou vooraf nog even videobellen.

Wat je ziet kan je ongeveer verwachten. Selena is lief en haar Engels is wel matig. Dame heeft grote billen en neppe borsten. Ze heeft een badkamer in haar kamer, er is wel een douche en een wasbak, maar geen toilet. Nadat ik mijn lul en ballen had gewassen en gedroogd, ging ze grinden met haar billen op mijn lul, we begonnen te zoenen. Zoenen was wel goed maar heel weinig tong, pijpen was ook goed, ze deed het afwisselend en nam mijn ballen ook mee. Ze had meer zin in seks dan mij, ze wou zelf standjes veranderen, maar luisterde ook naar wat ik wou. Ik hoorde wat geil gekreun in het Portugees of Spaans.

Ik vond het een goede date, maar geen herhaling voor mij.
 
Haar reet ziet er beter uit in het echt, ze vroeg of ik haar anaal wilde neuken als extra en zei dat ze er veel van geniet. Toen ze mijn erectie zag, zei ze dat dit haar favoriete maat was voor anaal. Mijn lul is zo een goede 15 cm. Tijdens doggy zag haar kontgat er goed uit, het was schoon.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9487964-selena#overview
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vandaag bij Selena op bezoek geweest. Al een paar weken had ik haar advertentie die ze regelmatig van nieuwe foto's voorziet begerig bekeken, maar was een beetje huiverig voor een date. Naar mijn mening is zij een hele knappe vrouw en mijn ervaringen met hele knappe vrouwen in de betaalde seks zijn nogal wisselend. Ik heb het wel meegemaakt dat zo'n beauty bij de seks het liefst 10 cm afstand had tussen beider lichamen. Enfin na het lezen van de voorgaande reviews heb ik toch maar de stap genomen. Een afspraak maken met Selena gaat super efficiënt. Ze reageerde snel en voor het gevraagde tijdstip werd een reservering gemaakt met de opmerking dat ik een half uur van tevoren ter confirmatie het adres zou krijgen en een videocall. Deze call is essentieel voor Selena. Het duurde slechts 3 seconden en ze wil eigenlijk alleen even zien wie ze in huis haalt. Daarna volgen bij de flat nog de nodige instructies en als je jezelf netjes aan haar verzoeken houdt kun je verder. Als je de camera op je telefoon uitzet of andere rare dingen doet, gaat de afspraak niet door en word je geblokkeerd zo vertelde ze me naderhand. Gelukkig had ik er alle vertrouwen in, werkte netjes mee en zodoende zat ik kort na aankomst op haar bed en mocht ik het verlanglijstje met mijn geile wensen opsommen. Ik was door de hartelijke ontvangst nog enthousiaster geworden en zei dat ik behalve het uur met anaal ook nog de PZC erbij nam. In de eerdere reviews had ik gelezen dat de meningen over haar tongzoen kunsten verschillend waren. Desgevraagd zei dat ze wel degelijk tongzoent, maar dat ze het niet prettig vindt om een tong tot achter haar strottenhoofd naar binnen te krijgen. Tongen dus wel, maar rustig aan.

Even samen de douche in en daarna het bed op. Selena kwam bovenop me en het feest kon beginnen. Na wat verkennend tongzoenen, daalde ze af voor de blowjob zonder condoom. Ik zeg er eerlijk bij dat ik zelf helemaal niet zo veel om pijpen geef, dus een groot kenner ben ik niet op dat gebied, maar ik kan toch wel zeggen dat haar pijpkunsten klasse zijn. Haar kont is de echte natte droom voor mij. Ik ben zo gelukkig dat ik kan zeggen dat ik in mijn leven heel veel mooie konten heb mogen neuken, maar die van Selena valt voor mij toch wel in de categorie Olympische kampioenen. Door mijn verslaving aan mooie billen met een mooie strakke ronde anus ertussen, kan ik mezelf in de nabijheid van zo'n prachtige vrouw geen tien seconden beheersen en moet ik eraan zitten. Hierop floot Selena me even terug en zei me dat ze eerst even opgewarmd moest worden. Ze vroeg me vriendelijk of ik haar poes wilde likken en beloofde dat ik daarna kon doen met haar kont wat ik maar wilde. Met die opdracht ging ik meteen aan de slag en begon haar met volle inzet te beffen. Na een minuutje of vijf vroeg ze me om mijn ijverige werkzaamheden een paar centimeter lager voort te zetten en kort daarna draaide ze zich in de doggie positie. Ik trok haar billen uit elkaar, duwde mijn tong haar anus in en likte haar kringspier als was het de lekkerste chocolade donut ooit. Je hebt anussen en anussen maar die van Selena is een Anus. Terwijl ik haar daar likte, dacht ik alleen maar: 'straks gaat mijn pik er in' en bij die sensatie moest ik uitkijken om niet al spontaan klaar te komen. Toen ik het sein gaf dat ik in haar kont wilde, ging het condoom op mijn pik en mocht ik hem erin stoppen. Ik kon vrijwel meteen voluit gaan, diep in haar kont en hard was geen enkel probleem. Integendeel, ze gaat er helemaal in mee. Na een tijdje lekker hard doorneuken kwam ik klaar en was het tijd om achterover te vallen op haar bed en bij te komen.

We zijn zo achter elkaar zonder stoppen ongeveer 45 minuten bezig geweest. De seks voelde voor mij als heel natuurlijk en totaal niet kunstmatig. Ik waardeer het altijd enorm als een vrouw je dat gevoel kan geven. In de tijd die restte raakten we aan de praat. Ik heb al eens eerder gemeld in mijn reviews dat ik Portugees spreek. Doordat het gesprek heel geanimeerd werd, liep de date nog wat uit buiten de afgesproken tijd. Ik had eigenlijk alweer zin in een tweede ronde en nog wel een derde ook, maar nog een uurtje bijboeken zat er voor mij helaas niet in. Had van haar wel gemogen, maar ik hou het tegoed voor de volgende keer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9487964-selena
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Visited several time this beautiful Brazilian, as soon she open the door and she makes you feel at ease. Each time in very hot sexy lingerie that showed off her perfect body.
Each time I am surprised by her hygiene,
she is very fragrant, her kisses are wonderful, her teeth are naturally white
if I could I would kiss that mouth all day long, her intimate hygiene is divine.

Her blowjob are deep and sensual. Doggy is simply perfection; she could handle my soft and hard pounding sessions. She has a perfect vagina for me, so it's impossible not to fall in love with her. high chance of repeating as lon as she is around indeed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vorige week toch de dame kunnen bezoeken. Om het kort te houden, je kan inderdaad lekker anaal hard doorstoten.

De pijpbeurt was niet bijzonder en uiterlijk viel ook wel mee. Plus punt was natuurlijk keihard anaal doorrammen met die grote pik van me. Ze mompelde wat Portugese onzin tijdens de daad maar verder was het wel oké.

Voor zo'n bedrag blijft het eenmalig voor mij maar dat heeft niets met mijn budget te maken laat dat duidelijk zijn!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow wow wow!!

Echt een topper dit! Heeel sexy, ondeugend en mooi.
Prachtige rondingen, heerlijk kutje en klitje waar je aan mag likken en zuigen. Mooie borsten, lekker stevige billen..
Sex met haar is echt fantastisch.

Heb ook nog behoorlijk lang met haar nagekletst, ze lette totaal niet op de tijd. Herhalingsgevaar mega groot!!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan