Recensie Bianca, Luik 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BriceWellis

Vaste klant
147
05/05/24
109
12
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/trans/bianca-trans-20cm.html
Totale kosten (in euro)
100
Vrijdagavond wilde ik naar Yasmin Dantas in Luik, deze had ik eerder die dag via WA al gevraagd of ze werkzaam was vrijdagavond, maar die avond kwam er geen reactie op mijn berichten, ook niet na een tijdje wachten en bellen dus verder gezocht in mijn favorieten in Luik, Bianca stuurde wel meteen een bericht dat ze beschikbaar was.
Adres gekregen, tijd afgesproken, WA dat ik voor de deur stond, WA terug dat het aan de overkant ander huis is, en binnengelaten door de persoon op het profiel, en haar naar haar appartement gevolgd, en dat zag er al goed uit, een inderdaad 1,80 m grote mooie Braziliaanse, lange zwarte haren , lekkere geur en droeg een mooi zwart setje met netkousen.

Afgesproken voor 30m en gevraagd of zij actief kon zijn, was goed maar communicatie was vooral met gebaren, spreekt alleen Frans en Portugees, geen Engels, over WA is via Translate.

Op bed tegen elkaar gaan liggen, rustig aan begonnen met lekker TZ, strelen, enzovoorts, wederzijds PZC deepthroat.
Daarna deed ze een cd om en ik moest in doggy plaatsnemen, ze begon voorzichtig en begon steeds harder te stoten, posities gingen van doggy, naar zij liggend bovenop mij en liggend op onze zij.

Daarna deed ze het cd af en kwam op mijn borstkast zitten waarbij ze haar pik in mijn mond begon te schuiven, erg geil allemaal, in de tussentijd kon ik mezelf aftrekken.
Hierna weer naast elkaar op bed gaan liggen , zoenen, TZ.
Ze zei ook nog "Me no esperma" ok geen probleem hoor (wist niet zeker of ze zelf niet klaar komt en/of ze geen sperma over haar lichaam wilde hebben) en heb mezelf klaargetrokken .

Toen zat het er weer op, afscheid genomen en weer tevreden huiswaarts.

Tijd gecontroleerd toen ik weer buiten was en ik was 40 minuten binnen geweest, ze was totaal niet gehaast en reageerde ook niet op haar telefoon.
Bianca ziet er heel vrouwelijk uit, en is teder maar veranderd als ze actief moet zijn.

Daarna op de WA nog even wat berichten op en neer, ze vertrekt voor de zomer terug naar Brazilië en komt in November weer naar België

Herhalingsgevaar is aanwezig

Ze zei ook nog "Me no esperma" ok geen probleem hoor (wist niet zeker of ze zelf niet klaar komt en/of ze geen sperma over haar lichaam wilde hebben) en heb mezelf klaargetrokken .
Het lijkt mij eerder, dat ze voor een half uurtje bedgymnastiek, niet de moeite wil nemen, om zelf klaar te komen. En dat moeten we eerder vaker dan niet, gewoon dieper voor in de buidel tasten. Dit komt vaker voor, dan dat wij wandelaars zouden willen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan