Recensie Bianca - Salon Leiden, Leiden 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sammeke659

Vaste klant
112
30/01/22
118
5
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/leiden/572950-bianca#overview
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag op de bonnefooi naar Salon Leiden gegaan, risicootje genomen dat er geen dame beschikbaar is. Maar bij binnenkomst wist de gastvrouw aan te geven dat Bianca over paar minuutjes beschikbaar zou zijn, en dat ik alvast naar de kamer kon gaan om te douchen. Zo gezegd zo gedaan, en na kleine 10 minuten kwam inderdaad Bianca de kamer in.

Nu zou Bianca niet de dame zijn waar ik voor zou hebben gekozen, niets ten nadelen van haar hoor…maar smaken verschillen gelukkig nou eenmaal, maar tja stond nu toch al nakend onder de douche he ;)

Na kennismaking en op het bed plaats te hebben genomen gaf Bianca een heerlijke relax massage met warme olie, en naarmate de massage vorderde ging zij ook steeds meer plagend met de kleine baas aan de slag. Maar na het omdraaien ging Bianca echt vurig en flink los, en belanden we samen in een geweldige soort van redelijk heftige seks-zonder-seks met een gekmakende edging. Kwam dan ook vanuit mijn tenen klaar….

Bianca is een leuke dame om mee samen te zijn, geeft je een GFE en zet zich helemaal in om er een geweldige ervaring van te maken! Of ze meer mogelijkheden bied weet ik niet, ben ik echt niet mee bezig geweest!!
Overigens staat er in de advertentie en op de site aangegeven dat zij slank is, maar Bianca is toch tenminste Normaal (bijna Mollig) 🤔

Herhalingsgevaar is er een twijfelgevalletje. De ervaring was zondermeer geweldig, maar de prijs/pret verhouding is een beetje aan de hoge kant. Er zijn dames die voor €130 standaard een even prima erotische massage met meer extra's bieden….dus nog maar eens goed over nadenken
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk ook bij de salon langs geweest.
Had een afspraak voor Julia, maar daar is wat mis gegaan en Bianca was de enige vrije dame.

Ze spreekt goed Nederlands, en ziet er prima uit.
Dame is zeker wel redelijk slank: atletisch tot normaal. Absoluut niet meer dan dat… niets gezien van enige molligheid…

Verder is ze super lief en vriendelijk…
Ze gaf veel complimentjes, altijd lastig in te schatten of dit echt gemeend is (Leek wel zo) of dat het gemaakt is om je te paaien…
Hoe dan ook, het was niet overdreven, En nog altijd 10x beter dan een dooie/kille sfeer.

Massage was lekker. Begon ontspannend en steeds erotischer.

Helaas was het (naar mijn mening) te koud op de kamer. Hierdoor bij mij altijd wat probleempjes: vaker plassen (moest halverwege Ff eruit) en ook lastiger stijf blijven / klaarkomen (vooral alleen handmatig)…

Dit lag echter niet aan Bianca, maar meer iets van mijzelf en wellicht de salon qua klimaatbeheersing…

Al met al ontspannende ervaring, maar zonder hoogtepunt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan