Recensie Bianca, Dendermonde 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frutoos

Vaste klant
181
06/09/21
132
20
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zonet de proef op de som genomen bij Bianca (https://www.redlights.be/profiel/bianca-1331). De dame intrigeerde mij al een tijdje, maar er waren nog geen recensies.
Ik begrijp nu misschien waarom.

Pluspunten:
+ het is het meisje van de foto's, identiek. Al schat ik ze wel eerder 35 dan 29... maar mooie vrouw met een mooi lichaam.
+ ze pijpt redelijk en heeft ruim aandacht voor de ballen
+ ze kan wel tegen het stevigere neukwerk

Minpunten:
- ze doet de helft niet van wat ze als opties opgeeft
- pijpen was met condoom. Zonder wou ze niet, met het excuus dat hij naar pipi zou ruiken, terwijl ik 10 minuten er voor uit de douche kwam
- er is trouwens ook geen badkamer beschikbaar. Alles is met doekjes en keukenrol te doen
- tongzoenen of gewoon zoenen doet ze ook niet
- beffen of vingeren niet toegelaten
- toen ik na 40 minuten pijpen en neuken nog niet was gekomen zei ze dat een uur haar neuken niet de bedoeling was, het is neuken en massage
- ze zit ook vaak op haar gsm - toen ik mij uitkleedde en toen ik klaar gekomen was. Waarschijnlijk in de hoop dat ik snel zou vertrekken. Maar ik dacht ik maak het uur vol, en laat ze mij nog 10 minuten masseren. Trok trouwens op niets de massage, maar dat is meestal bij een dvp he... daarvoor gaan we niet naar hen.

Conclusie:
knappe vrouw, maar doet niet wat ze beloofd en tracht je snel buiten te werken. Had ik het niet zo lang volgehouden dan stond ik op 30 minuten terug buiten denk ik.
Ik zou en zal er mijn geld niet meer aan spenderen.
Ik raad ze dus ook niet aan!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan